Ik pleit voor een standbeeld.quote:Op vrijdag 18 november 2005 17:50 schreef Tom_Tom- het volgende:
En natuurlijk ook in loving memory van het Domino-musje..
[afbeelding]
LaPo's zijn voor sissy's.quote:Op vrijdag 18 november 2005 17:51 schreef Bupatih het volgende:
Whehe.![]()
Nu was jij eerder.
Maar ik had de LaPo.Dus.
Voor Ware Care faunabeheer ja.quote:Op vrijdag 18 november 2005 17:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik pleit voor een standbeeld..
Dierenmoordenaarquote:
Ach, rot op.quote:
Nee, daar hoor ik de media ook niet over, dus weet ik er niks vanquote:Op vrijdag 18 november 2005 17:54 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ach, rot op.
Ga een beetje lopen miepen over één dom, zielig musje dat van de media de volle aandacht krijgt, terwijl ik je niet hoor over andere dieren die onterecht worden neergeknald.
Ik gunde het dat musje ook nietquote:Op vrijdag 18 november 2005 17:55 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ja, maar doodgeschoten worden om. Domino Day.
. is natuurlijk iets wat je zelfs George W. Bush nog niet gunt.
Misschien moet je je oogkleppen afdoen.quote:Op vrijdag 18 november 2005 17:56 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, daar hoor ik de media ook niet over, dus weet ik er niks van.
Dat doe ik toch ook nietquote:Op vrijdag 18 november 2005 17:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik gunde het dat musje ook niet, maar ik ga ook geen moord en brand schreeuwen als het een keer gebeurt.
Ja, ik denk dat het meer aan mij ligt dan aan de media.quote:Op vrijdag 18 november 2005 17:58 schreef Bupatih het volgende:
Misschien moet je je oogkleppen afdoen.
quote:Op vrijdag 18 november 2005 18:00 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat het meer aan mij ligt dan aan de media..
Ik had het dan ook tegen Tom_Tom- en die andere Huilie_Huilies-quote:
quote:Jongens, jongens......even chillen. je kunt mij afkraken, je kunt mijn uiterlijk afkraken, enz, enz, maar Toveren van Herman van Veen is toch geen idioot nummer, ik kan niet zingen en kennelijk niet optreden, maar dat kan hij niet helpen.
quote:Op vrijdag 18 november 2005 18:24 schreef Bupatih het volgende:
Christine, Airelle, timbob
haagse_elfje, MissBliss, _ELMaikel_, Skaai, Tania18, Duiveltja, een baby'tje, iemand
Mark_04, niksan, Dada, Nano, toetatoet,Bupatih
, Together-Alone
babette21, Auticia, bar_rel, Svensational, Dizer, PeRi, BVO, Zhenar
Denk je nou echt dat ik wéér zoveel moeite voor jou ga doen?quote:Op vrijdag 18 november 2005 18:25 schreef Zhenar het volgende:
[..]![]()
IN HET PLAATJE BEDOEL IK!!!!
![]()
![]()
Eh... ik wilde zeggen:![]()
in het plaatje bedoel ik
![]()
![]()
Je hebt helemaal gelijk Bupa.quote:Op vrijdag 18 november 2005 18:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat ik wéér zoveel moeite voor jou ga doen?
Ik heb het mooi op volgorde gezet, dus je kunt het nu makkelijk weten.
En besides, als je gewoon had opgelet al die tijd had je ze allemaal kunnen weten!
Trouwens.quote:Op vrijdag 18 november 2005 18:30 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk Bupa.![]()
Ik doe het zelf al!![]()
!
quote:Op vrijdag 18 november 2005 18:24 schreef Bupatih het volgende:
Christine, Airelle, timbob
haagse_elfje, MissBliss, _ELMaikel_, Skaai, Tania18, Duiveltja, een baby'tje, iemand
Mark_04, niksan, Dada, Nano, toetatoet,Bupatih
, Together-Alone
babette21, Auticia, bar_rel, Svensational, Dizer, PeRi, BVO, Zhenar
quote:Op vrijdag 18 november 2005 18:33 schreef PeRi het volgende:
Nou dag.
ZEG GEWOON WAT JE TE ZEGGEN HEBT!!!!quote:Op vrijdag 18 november 2005 18:38 schreef PeRi het volgende:
Ik wil aandacht!!!!
quote:Op vrijdag 18 november 2005 18:32 schreef mark_03 het volgende:
[..]
![]()
ThE HORROR:RR:R:R:R
![]()
:X:X::XX:X:XXXX;X;sx;;x
Als ze net zo tof is als dat ik haar niet ken, dan is ze heeeeeeeeeeeeel tof!!!!!!quote:
Ik ben die met die dikke tieten joh!!! GOED KIJKEN JA!!!!!!2~|4x4quote:Op vrijdag 18 november 2005 18:40 schreef Zhenar het volgende:
[..]
ZEG GEWOON WAT JE TE ZEGGEN HEBT!!!!
Geil krabje dat je d'r bent!![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2005 18:41 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik ben die met die dikke tieten joh!!! GOED KIJKEN JA!!!!!!2~|4x4
Nee. Dat is "Een Baby".quote:Op vrijdag 18 november 2005 18:41 schreef Tom_Tom- het volgende:
Die baby, dat ben ik.
Daar schort het er bij meer mensen wel aan.quote:Op vrijdag 18 november 2005 18:40 schreef Zhenar het volgende:
[..]
ZEG GEWOON WAT JE TE ZEGGEN HEBT!!!!
NOEM NAMEN IN PLAATS VAN OM DE HETE BRIJ HEEN TE DRAAIEN!quote:Op vrijdag 18 november 2005 18:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Daar schort het er bij meer mensen wel aan.
Iedereen die niet zegt waar het op staat, in de hoop dat diegene zijn/haar beoogde aandacht zal krijgen, mag zich aangesproken voelen.quote:Op vrijdag 18 november 2005 18:44 schreef Zhenar het volgende:
[..]
NOEM NAMEN IN PLAATS VAN OM DE HETE BRIJ HEEN TE DRAAIEN!
quote:Op vrijdag 18 november 2005 18:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Iedereen die niet zegt waar het op staat, in de hoop dat diegene zijn/haar beoogde aandacht zal krijgen, mag zich aangesproken voelen.
En ik heb al eens eerder namen genoemd.!
En die is nu niet meer te vinden in ShowChat.![]()
Stuur me eens je script, lul!quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:04 schreef pberends het volgende:
lalala
Nee, dat kost nog wel jaren om de spelfouten eruit te halenquote:
En of!quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:29 schreef pberends het volgende:
"FOK is just a manifestation of the emptiness of modern life"
Wat ben ik toch een filosoof.
quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:33 schreef pberends het volgende:
Eend zwaar mishandeld in Beverwaard
[afbeelding].
quote:
THEY WILL ALL SUFFER, MUHAHAHAHAHAAHAAHAHAH!!!!!!!!!!quote:
Luie krengen, dat zijn het.quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:46 schreef Zhenar het volgende:
[..]
THEY WILL ALL SUFFER, MUHAHAHAHAHAAHAAHAHAH!!!!!!!!!!![]()
!
![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:11 schreef Zhenar het volgende:! Ik kom opeens allemaal liedjes tegen op mijn compu die ik een hele tijd geleden samen met iemand heb gemaakt! Geweldige titels als "ijsblokjes rollen over tieten", "ik houd zo van konijnjtes" en het onvergetelijke "premature ejaculatie"
![]()
![]()
!
Euh...quote:
Je was dronken ofzo?quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:32 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Euh...![]()
'tis Niet m'n beste werk, weetje...![]()
![]()
!
och armequote:Op vrijdag 18 november 2005 19:33 schreef pberends het volgende:
Eend zwaar mishandeld in Beverwaard
[afbeelding].
Nee hoor.quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:36 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Je was dronken ofzo?![]()
Alleen maar grappiger.
Bron: Trouwquote:Groeiende kloof tussen arm en rijk
Nederland wordt een land van uitersten. In de nabije toekomst ontstaat er een enorme, nauwelijks te overbruggen kloof tussen kansarmen en kansrijken.
Dat zegt Jan Latten vanmiddag in zijn oratie ’Zwanger van segregatie’, bij het aanvaarden van zijn bijzonder hoogleraarschap demografie aan de Universiteit van Amsterdam.
Latten schetst een toekomstvisie waarin maatschappelijke ’uitsortering’ steeds vaker voorkomt. Met ’uitsortering’ bedoelt Latten dat mensen elkaar zullen uitzoeken op gelijksoortigheid. Mensen zullen nog vaker dan voorheen een partner kiezen met hetzelfde opleidings- en inkomensniveau. Maar ook herkomst en vooral religie worden belangrijker bij de partnerkeuze.
Op die manier wordt de individuele achterstand óf voorsprong via de partnerkeus verdubbeld. Vroeger trouwde een arts nog met een verpleegster, waardoor een verpleegster dus via het huwelijk hoger op de maatschappelijke ladder terecht kon komen. Maar nu het opleidingsniveau van vrouwen is gestegen, trouwen hoogopgeleiden met elkaar en groeit het aantal huishoudens met een dubbel kenniskapitaal.
Het gevolg is dat de uitersten op de maatschappelijke ladder de komende jaren sterker zichtbaar zullen zijn. Met andere woorden: de rijken worden rijker en de armen armer. Er ontstaat een samenleving van wat Latten de ’succesvollen’ en de ’achterblijvers’ noemt. De achterblijvers zullen relatief vaak niet- westerse allochtonen zijn.
De aankomende, overwegend autochtone elite, zal zich van de achterblijvers isoleren. Via partnerkeus, maar ook via huisvesting, schoolkeuze en vrijetijdsbesteding. Nu al is er een ’witte vlucht’ uit het amateurvoetbal in de steden.
* pberends is playing Sugar Hill Gang - Rapper's Delightquote:
Oh, vandaarquote:Op vrijdag 18 november 2005 22:05 schreef pberends het volgende:
[..]
* pberends is playing Sugar Hill Gang - Rapper's Delight
Bierquote:Op vrijdag 18 november 2005 22:02 schreef pberends het volgende:
Echt iets voor in bezopen toestand: Oplegging van multicultiraliteit of vrijheid?
Tis kiele kiele, ik vermoed dat ik bij 2 awards op de 2e plaats eindig. Bij de beste topicopener, en de meeste onzin-topicopenerquote:Op vrijdag 18 november 2005 22:08 schreef Svensational het volgende:
Hoeveel POL-awards ga je winnen, pberends?
En hoeveel SHO-Awards jij?quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:08 schreef Svensational het volgende:
Hoeveel POL-awards ga je winnen, pberends?
Brad Pitt, Daphne Bunskoek, en nog wat.quote:
Ook 2e plaats denk ikquote:Op vrijdag 18 november 2005 22:11 schreef Svensational het volgende:
Erica Terpstra Trofee - De leuke gezellige user die altijd aanwezig is, maar nauwelijks iets inhoudelijks bijdraagt.
En deze dan?
Krijgt Buup de Ashton Kutcher award?quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
Brad Pitt, Daphne Bunskoek, en nog wat.
En wat houdt die in?quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:13 schreef pberends het volgende:
Krijgt Buup de Ashton Kutcher award?
How you doin'?quote:
Vrouwen willen bevruchten wiens biologische klok allang is begonnen te tikken?quote:
quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:40 schreef pberends het volgende:
[..]
Vrouwen willen bevruchten wiens biologische klok allang is begonnen te tikken?
Dizer.quote:
quote:
Waarom wil je alle Matrix films?quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:26 schreef Dizer het volgende:
[GEZ] [DVD] Matrix 10-disc + X Files S7 t/m S9
De eerste twee (??quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:50 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Waarom wil je alle Matrix films?![]()
Vooral die laatste is uber kut.!
A;leen de eerste was goed.quote:Op zaterdag 19 november 2005 00:44 schreef Dizer het volgende:
Ik heb die box alDeze is voor een collega
En alle Matrix films zijn uber vet![]()
Eindelijkquote:Op vrijdag 18 november 2005 23:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
De eerste twee (??) ook hoor.
* LeBeau zit op het puntje van z'n stoel.quote:Op zaterdag 19 november 2005 10:55 schreef Copycat het volgende:
Goeiemorgen!
En nu ga ik douchen en boodschappen doen.
Interessant verhaal, ik hou jullie op de hoogte!![]()
OMG ZE IS NOG NIET TERUG>!!?!?!?!?!?1/quote:Op zaterdag 19 november 2005 11:25 schreef LeBeau het volgende:
[..]
* LeBeau zit op het puntje van z'n stoel.
NEEEEEEEEEEEEeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!quote:
misschien brengt ze wel lekkers voor ons meequote:Op zaterdag 19 november 2005 12:19 schreef Zhenar het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!![]()
komt door dat pokkeweerquote:
Hier schijnt de zon en is de lucht strak blauw.quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:27 schreef Mukie het volgende:
[..]
komt door dat pokkeweer
kan nog niet eens mn auto zien vanaf hier en die staat voor de deur geparkeerd
lang leve mist
Relax, mèn!quote:Op zaterdag 19 november 2005 11:49 schreef Zhenar het volgende:
OMG ZE IS NOG NIET TERUG>!!?!?!?!?!?1/!!!
Wat kan er gebeurd zijn?!
![]()
Tegen producten van Clinique?quote:
jupsquote:Op zaterdag 19 november 2005 12:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Tegen producten van Clinique?
Da's balen!
quote:is 2 componentenlijm btw goed genoeg om stukjes spiegel op een ververfde muur te plakken? Ik ga die kapotte spiegel weer enigszins ineens zetten, lijstje eromheen op de muur plakken en hop iets kunstigs en handig![]()
quote:
quote:Metaal, acrylaat en andere kunststoffen zijn ook te lijmen met twee-componentenlijm. Gebruik dit alleen bij verbindingen die uit het zicht blijven omdat de lijmlaag meestal vrij dik is. Wel is een zeer stevige verbinding mogelijk.
Daar ben ik toch voor.quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:24 schreef pberends het volgende:
[..]
Nee, dat kost nog wel jaren om de spelfouten eruit te halen.
Schiet op, lamlulquote:Bovendien slaan filmscripts nergens op, zelfs die van succesvolle films niet.
hmmm daar heb ik dus niets aanquote:Op zaterdag 19 november 2005 12:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]! Dus.
!
Goedemiddag trouwens.![]()
Daar zullen ze er wel meer verstand van hebben dan hier.quote:Op zaterdag 19 november 2005 13:00 schreef Mukie het volgende:
[..]
hmmm daar heb ik dus niets aan
straks maar ff bij de gamma vragen
zoiets??quote:Op zaterdag 19 november 2005 14:01 schreef Zhenar het volgende:
[/poging filmmuziek na te doen]
NEEHEE! Het Psycho-muziekje!quote:
30 december naar Van DikHoutquote:
Enneh... 3maart naar Acda & De Munnikquote:
Tof!quote:Op zaterdag 19 november 2005 15:43 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Enneh... 3maart naar Acda & De Munnik.
Moet je met LB praten, die heeft dat ook.quote:Op zaterdag 19 november 2005 15:39 schreef PeRi het volgende:
Ik heb echt een zondagsgevoel.
ik heb het gevondenquote:Op zaterdag 19 november 2005 13:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Daar zullen ze er wel meer verstand van hebben dan hier.![]()
Best logisch.quote:Op zaterdag 19 november 2005 17:21 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik heb het gevonden
spiegellijm
Nu moet eerst het geverfde vlak opdrogen en dan kan ik morgen gaan puzzelen en plakken
ja, netjes bewaard in een doos.quote:Op zaterdag 19 november 2005 17:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Best logisch.!!
Heb je alle stukjes nog?![]()
Oh, dat gaat er zeker heel mooi en kunstig uitzien.quote:Op zaterdag 19 november 2005 17:38 schreef Mukie het volgende:
[..]
ja, netjes bewaard in een doos.
Maar ik ga hem niet heel maken hoor
Ik ga dr een klein kunstwerkje van maken, soort van mozaiek
Frédérique Huydtsquote:Op zaterdag 19 november 2005 20:18 schreef pberends het volgende:
Iemand 'Kinderen Geen Bezwaar' gezien? Hoe heette die gastmokkel?
quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:29 schreef babette21 het volgende:
[..]
Frédérique Huydts
volgens mij was dit haar eerste klus sinds ze weer beter is
Die zit in de komende widm.quote:
Ze gaat ook meedoen aan Wie is de Mol!quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:29 schreef babette21 het volgende:
Frédérique Huydts
Oequote:Op zaterdag 19 november 2005 20:29 schreef babette21 het volgende:
[..]
Frédérique Huydts
quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:31 schreef alwaysthebest het volgende:
Die zit in de komende widm.
quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:34 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ze gaat ook meedoen aan Wie is de Mol!
quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:36 schreef Bupatih het volgende:
Ze zit ook in de volgende Wie is de Mol.
{behalvequote:
Stoer.quote:
Ik zit in room 2quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:56 schreef Bupatih het volgende:
Deze is trouwens leuker....én moeilijker
quote:
Hoi sararaats.quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:06 schreef Svensational het volgende:
Ik snap jullie niet
Ik ben in een wilde bui.
Je snapte 'mquote:
Hmm.quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:07 schreef Bupatih het volgende:
http://members.lycos.nl/Bupatih/letters.swf
Ik dacht dat ik jou aan het pesten was!?quote:
Ik ben Benjamin Ben, Benjamin Ben...quote:
Ik snap hem niet?quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:19 schreef Dada het volgende:
[..]
Ik ben Benjamin Ben, Benjamin Ben...
quote:Maar inderdaad een mooie vrouw
quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:15 schreef Bupatih het volgende:
Laten we alles linksonder in de hoek stoppen..
Onder andere:quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:22 schreef Bupatih het volgende:
Ik snap hem niet?
Of heb je het over het kapsel?
Ja, ik vat hem nu wel.quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:26 schreef Dada het volgende:
[..]
Onder andere:
[afbeelding]
Nou moet gezegd worden: dat is een hele slechte fotoMaar hopelijk snap je het nu wat beter
Ja hallo, ik heb die tuinkabouters niet gemaakt!quote:
quote:
Wie was dat ook alweer?quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:26 schreef Dada het volgende:
[..]
Onder andere:
[afbeelding]
Nou moet gezegd worden: dat is een hele slechte fotoMaar hopelijk snap je het nu wat beter
Qua tijd was het snel zat.quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:57 schreef Zhenar het volgende:
[..]Hoe weet jij dat?!
Misschien heb ik nog wel 20 posts moeten doen!
Wiequote:Op zaterdag 19 november 2005 21:57 schreef LeBeau het volgende:
Ik erger me alweer helemaal aan een poster in het IDO forum. Vorig jaar ook al, met haar compleet oninteressante posts.![]()
![]()
Wie?quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:57 schreef LeBeau het volgende:
Ik erger me alweer helemaal aan een poster in het IDO forum. Vorig jaar ook al, met haar compleet oninteressante posts.![]()
![]()
Ik ging toch elke keer die r weg halen, Zhena.quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:13 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik jou aan het pesten was!?
Kindershow van (ik dacht) de EO. Dat liedje zit nu nog in mijn kop: Ik ben Benjamin Ben Benjamin Ben. Ik ben Benjamin Ben Benjamin Ben...quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:57 schreef pberends het volgende:
Wie was dat ook alweer?
Warrior Princess.... WAAR IS BARREL???? Echt een programma voor hemquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:18 schreef Svensational het volgende:
Ik ging toch elke keer die r weg halen, Zhena.!
charmed angel.quote:
quote:
Neukt ie K. nog?quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:34 schreef Bupatih het volgende:
Gert (van Samson) is fan van André Hazes en ging net een liedje van hem zingen.
Ben jij blij dat het op internet komt te staan.quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:08 schreef Bupatih het volgende:
Fuckkutshitpardonsapristidonderspotjandrienogantoe!!!!!
Eerst DWHN gemist en net ook al DVP..
.
Ja.quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:10 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ben jij blij dat het op internet komt te staan.
quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:08 schreef Bupatih het volgende:
.
Druk met vanalles.quote:
Ik ook, wie verzint nou de tijd van kwart over negerquote:Op zaterdag 19 november 2005 23:08 schreef Bupatih het volgende:
.
quote:
Ik waarschuw je de volgende keer wel. Maar kwart over negen is idd een schijttijd. Hoewel de overlapping van vorige week met DVP ook niet ideaal was.quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Druk met vanalles.
Echt...normaal onthoud ik alles (vooral compleet nutteloze informatie), maar een paar programma's onthouden lukt me niet.
Misschien is mijn langetermijngeheugen te ver ontwikkeld, ten koste van mijn kortetermijngeheugen.
Het zal er ooit wel van komen.quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:15 schreef Bupatih het volgende:
pb, wij moeten écht eens gaan samenwerken.
Aan iets.
Weet ik veel wat.
Ja, doe dat maar.quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik waarschuw je de volgende keer wel. Maar kwart over negen is idd een schijttijd. Hoewel de overlapping van vorige week met DVP ook niet ideaal was..
Oké.quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:19 schreef pberends het volgende:
[..]
Het zal er ooit wel van komen.
* pberends is playing Rednex - Cotton Eye Joe
Lul in je keelquote:Op zaterdag 19 november 2005 23:20 schreef pberends het volgende:
Wat is Deep Vucking Throat?
Dood.quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:24 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding] De Klaagmuur (Beween hier je KLB slotjes en zo) [afbeelding]
Nou nou...quote:
Dat is pas echt tof!quote:Op zondag 20 november 2005 10:14 schreef PeRi het volgende:
10:14!!
Joh, post tijdens de liveshows ook vaak mee en je krijgt er nog wel meer hoor.quote:Op zondag 20 november 2005 10:35 schreef Zhenar het volgende:
Wauw! Kijk hier eens: mijn eerste bashing!!!!!![]()
![]()
Tof!quote:Op zondag 20 november 2005 10:36 schreef BVO het volgende:
[..]
Joh, post tijdens de liveshows ook vaak mee en je krijgt er nog wel meer hoor..
Het was wel veel bijlezen hoor, tijdens de uitzending was ik niet onlinequote:Op zondag 20 november 2005 10:44 schreef BVO het volgende:
Ik vind het IDO-forum sinds het theater ook weer een heel stuk leuker.
Ach... het is eens wat anders dan al die "Zhenar wat ben je toch geweldig en wat lever je nuttige bijdragen"-reacties.quote:Op zondag 20 november 2005 10:45 schreef PeRi het volgende:
Noem je dat al bashen Z?
Je kickt er op als we je gaan afkrakenquote:Op zondag 20 november 2005 10:47 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ach... het is eens wat anders dan al die "Zhenar wat ben je toch geweldig en wat lever je nuttige bijdragen"-reacties.
Jamaar hier telt het niet. Al kick ik er dan niet minder op!quote:Op zondag 20 november 2005 10:52 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je kickt er op als we je gaan afkraken?
Die pasjes van de Postbank zijn prutquote:Op zondag 20 november 2005 10:53 schreef PeRi het volgende:
Waaaaaaaaaaaaaat.
Whehehehe. Ik wist wel dat er iets mis mee zou zijn. Laat eens zien!!quote:Op zondag 20 november 2005 10:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die pasjes van de Postbank zijn prut. Ze zijn vet dun
.
Idd! De mijne is ook alweer bijna versleten!quote:Op zondag 20 november 2005 10:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die pasjes van de Postbank zijn prut. Ze zijn vet dun
.
Ik heb er zelf gelukkig nog geen een, m'm mama welquote:Op zondag 20 november 2005 10:59 schreef PeRi het volgende:
[..]
Whehehehe. Ik wist wel dat er iets mis mee zou zijn. Laat eens zien!!
Yesquote:Op zondag 20 november 2005 11:23 schreef Svensational het volgende:
En jullie zijn dus de op eennabeste supermarkt van Nederland?
Ik vond het helemaal leukquote:Op zondag 20 november 2005 11:24 schreef BVO het volgende:
Hoe waren ze??
Okee, maar waar zijn jullie nou zo goed in dan?quote:
Dude.quote:Op zondag 20 november 2005 11:42 schreef Zhenar het volgende:
Was het nou H.?
quote:
quote:Op zondag 20 november 2005 12:02 schreef Airelle het volgende:
Die roger is wel een dwerg zeg.
Wheheh.
In alles dus.quote:Op zondag 20 november 2005 11:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
Okee, maar waar zijn jullie nou zo goed in dan?. Afrekenen, klantvriendelijkheid, volleyballen????
Hij spreekt nederlands met met engelse woordenquote:Op zondag 20 november 2005 12:04 schreef Zhenar het volgende:
[..]![]()
En hij spreekt amper Nederlands. Nou ja... dat zal inmiddels wel beter zijn.
En Nienke van Eck.quote:Op zondag 20 november 2005 13:23 schreef Bupatih het volgende:
De Vliegende Panters bij Barend en Van Dorp
Die van BvEDquote:
quote:Op zondag 20 november 2005 14:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die van BvED! Waar DVP gister weer een liedje over zong
!
Hmm, ik heb je vaak anders meegemaakt.quote:
Jajaquote:
Tuurlijk welquote:Op zondag 20 november 2005 14:52 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jaja. Jullie hebben er dus niks voor hoeven doen
Aha, en wat had dat volleyballen er dan mee te maken?quote:Op zondag 20 november 2005 14:54 schreef Airelle het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Maar het gaat over een ALGEMEEN oordeel. Er wordt dus gelet op ALLES. Hygiene, vulgraad, klantvriendelijkheid, snelheid, assortiment, winkelaankleden, aanbiedingen enz enz...
Helemaal niets, maar dat heb ik opgevat als een flauw grapje van jou.quote:Op zondag 20 november 2005 14:57 schreef Svensational het volgende:
[..]
Aha, en wat had dat volleyballen er dan mee te maken? [afbeelding]
Nou, dat leek me best logisch als bedrijfsuitje anders.quote:Op zondag 20 november 2005 14:58 schreef Airelle het volgende:
[..]
Helemaal niets, maar dat heb ik opgevat als een flauw grapje van jou..
Ja maar jij noemde het in een rij van dingen waar je goed in moet zijn...quote:Op zondag 20 november 2005 15:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou, dat leek me best logisch als bedrijfsuitje anders.! Vooral omdat jullie bijna gewonnen hadden...
Dat is dan ook weer zo. Maar ik ben blij dat dit misverstand nu uit de wereld isquote:Op zondag 20 november 2005 15:02 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ja maar jij noemde het in een rij van dingen waar je goed in moet zijn...
Lekker gemierenneukquote:Op zondag 20 november 2005 15:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat is dan ook weer zo. Maar ik ben blij dat dit misverstand nu uit de wereld is!
Ah.. pubertijd.. ene moment ben je suicidal, de ander vrolijk en kan je de wereld aanquote:
quote:Op zondag 20 november 2005 15:06 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ah.. pubertijd.. ene moment ben je suicidal, de ander vrolijk en kan je de wereld aan
Wacht maar totdat je aan je einde van je studie bent en je opeens realissert dat je een huis moet kopen en een echte leven moet gaan beginnen... wil je niet bang maken of zo hoor
Hihiquote:Op zondag 20 november 2005 15:07 schreef Airelle het volgende:
[..]. Zo Maikel wordt daar even je gelukkige moment weggerelativeerd
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |