Airelle-humor is te hoog gegrepen voor jouquote:
Is Mevr. Halsema te gast vandaag!?quote:
Zometeen gaat ze nog pleiten voor belastingverlagingquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:10 schreef Airelle het volgende:
[..]
Is Mevr. Halsema te gast vandaag!?.
Wat een muts is het ook he, beetje in een boek haar partij 'liberaliseren'.
Niemand neemt haar meer serieus mag ik aannemen? ...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:11 schreef pberends het volgende:
[..]
Zometeen gaat ze nog pleiten voor belastingverlaging.
Dat dusquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:09 schreef Airelle het volgende:
Of weet je niet wat boomspeed is???
Ze gaat de VVD-kant op, individualisme en liberalismequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:12 schreef Airelle het volgende:
[..]
Niemand neemt haar meer serieus mag ik aannemen? ...!
Huuraaajj!!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:17 schreef timbob het volgende:
Ik heb zojuist zelf de tape van m'n enkel afgehaald!
Seksiquote:tevens onthaard
Too much informationquote:hij stinkt minder dan de vorige keer
VVDquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:17 schreef pberends het volgende:
[..]
Ze gaat de VVD-kant op, individualisme en liberalisme. Maar we moeten maar kijken vanavond.
ja! jottems! een instabiele enkelquote:
ja, geil he, 1 half onthaarde enkel met tape restenquote:[..]
Seksi.
je kan nooit teveel wetenquote:[..]
Too much information.
Daar doe je het voor!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:19 schreef timbob het volgende:
[..]
ja! jottems! een instabiele enkel
[..]
Maaaaaaak me gekquote:ja, geil he, 1 half onthaarde enkel met tape resten
[..]
Ce n'est pas vrai!quote:je kan nooit teveel weten
Zit je naar Bend it like Beckham te kijkenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:23 schreef pberends het volgende:
Ligt het aan mij of heeft Keira Knightley de kop van Zoolander?
Oh ja...dat was je oude.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:22 schreef Airelle het volgende:
[..]
Het is onscherp [doh].
Echt tien keer liever GEEN avatar dan een onscherpe...
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:22 schreef Airelle het volgende:
[..]
Het is onscherp [doh].
Echt tien keer liever GEEN avatar dan een onscherpe...
Oud... nog tot daaraan toe... maar onscherp...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh ja...dat was je oude.Je hebt alweer een nieuwe.
.
Onscherp....quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zo dan?
Boomspeed zuigt..
Het is gewoon de avatar uit de OP hoor.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:24 schreef Airelle het volgende:
[..]
Oud... nog tot daaraan toe... maar onscherp...
Hoe durf je zoiets uberhaupt te posten???.
Je zit nu dus voor de tweede keer je eigen avatars af te kraken.quote:
Nee, valt me alleen op.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:23 schreef Airelle het volgende:
[..]
Zit je naar Bend it like Beckham te kijken....
Neuh.... ik maak nooit onscherpe avatarsquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je zit nu dus voor de tweede keer je eigen avatars af te kraken..
Ja die is dus NIET van mij.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het is gewoon de avatar uit de OP hoor..
.
Dat werkt dus niet, omdat ik die van boomspeed niet zie.quote:
nou dan zijn het dus ook NIET dezelfde....quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat werkt dus niet, omdat ik die van boomspeed niet zie..
.
Euh...jouw boomspeed-avatar (Gabriel Rios) stond gewoon nog in mijn cache, dus ik heb hem opgeslagen en ergens anders gehost.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:27 schreef Airelle het volgende:
[..]
Neuh.... ik maak nooit onscherpe avatars.
Nee, omdat ze op twee verschillende sites gehost zijn.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:28 schreef Airelle het volgende:
[..]
nou dan zijn het dus ook NIET dezelfde....
Dat maak je mij echt niet wijs..... die je daar net poste was duidelijk onscherp..... en dat is die van duidelijk NIET.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Euh...jouw boomspeed-avatar (Gabriel Rios) stond gewoon nog in mijn cache, dus ik heb hem opgeslagen en ergens anders gehost.
Ik heb dus NIKS veranderd aan de (on)scherpte.
Dat is waarquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, omdat ze op twee verschillende sites gehost zijn.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:30 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dat maak je mij echt niet wijs..... die je daar net poste was duidelijk onscherp..... en dat is die van duidelijk NIET.
Wie is het?? Ik???quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:31 schreef BVO het volgende:
Leuk programma..
Oberon - het dagelijks leven in de middeleeuwen.
Oh, Airelle, ik heb een nieuwe tennisheldin..
Naast Krajicek dan he.
Wat ken je me toch slecht, Airelle.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:34 schreef Airelle het volgende:
Als je tenminste niet zo laf bent
Boomspeed schiet eens op.... ik wil graag mijn gelijk bewijzenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat ken je me toch slecht, Airelle..
Eerst niet nee.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:34 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dementieva???
Die kan niet opslaan man.
En als ik het verschil ook daadwerkelijk zie, ben ik heus niet te beroerd om je gelijk te geven, hoor.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:35 schreef Airelle het volgende:
[..]
Boomspeed schiet eens op.... ik wil graag mijn gelijk bewijzen.
Mooizoquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En als ik het verschil ook daadwerkelijk zie, ben ik heus niet te beroerd om je gelijk te geven, hoor.
Ik ga in ieder geval niet krampachter mijn gehoste avatar verwijderen..
* pberends is playing Whigfield - Baby Boyquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En als ik het verschil ook daadwerkelijk zie, ben ik heus niet te beroerd om je gelijk te geven, hoor.
Ik ga in ieder geval niet krampachter mijn gehoste avatar verwijderen..
Subtielquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:37 schreef pberends het volgende:
Krajicek, overrate kutsnol.
Jij bent een vrouw en hebt daar geen verstand van.quote:
Omdat?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:37 schreef pberends het volgende:
Krajicek, overrate kutsnol.
Ik ben een vrouw dus heb daar geen verstand vanquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:39 schreef BVO het volgende:
[..]
Jij bent een vrouw en hebt daar geen verstand van..
[afbeelding]
Ik zie het duidelijk wel.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:41 schreef Bupatih het volgende:! Met het blote oog (en een oud beeldscherm) zie ik toch écht geen verschil, hoor.
Maar met inzoomen in Paint zag ik die van mij wél wat onscherper.
Ligt dus waarschijnlijk aan mijn beeldscherm.
Ik zie het écht niet op dit beeldscherm.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:42 schreef Airelle het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
Zie je wel....
heel duidelijk... die van jou heeft van die vieze wazige vlekken....
Begrijpend lezen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:45 schreef Airelle het volgende:
Jaja..... zwakjes hoor... Ik vraag het objectieve oordeel van timbob wel.
BVO is mijn manquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:44 schreef BVO het volgende:
Die rechter is veel beter.
Ik kan wel lezen maar begrijp het nietquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Begrijpend lezen.!
Het zal heus wel scherp zijn, maar ik Z-I-E het niet....
Begrijpend lezen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:46 schreef Airelle het volgende:
[..]
BVO is mijn man.
Bupatih is gewoon te koppig om het toe te geven.
Ja, dat jij mijn posts niet begrijpt is jouw probleem.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:47 schreef Airelle het volgende:
[..]
Whahahaha.
Ik kan het wel lezen, maar BEGRIJP het niet!!!
Djeez....
Pi mensen ... Piquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, dat jij mijn posts niet begrijpt is jouw probleem.
Ik zag je PI hoor.quote:
Ik zag 'um wel maar begreep 'um nietquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik zag je PI hoor.Je zag de mijne toch ook? "[afbeelding]"
Als ik iets post metquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:53 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik zag 'um wel maar begreep 'um niet.
Oh.... I'll keep that in mindquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:54 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Als ik iets post met [afbeelding], [afbeelding] of [afbeelding] moet je het niet serieus nemen.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:45 schreef Airelle het volgende:
Jaja..... zwakjes hoor... Ik vraag het objectieve oordeel van timbob wel.
Spannend he.quote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:18 schreef Airelle het volgende:
[..]
Als jullie maar voor eens en altijd onthouden dat ik nooit een onscherpe avatar zal nemen!!!
Okee, maar zoek dan in godesnaam een fatsoenlijke upload-site.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:18 schreef Airelle het volgende:
[..]
Als jullie maar voor eens en altijd onthouden dat ik nooit een onscherpe avatar zal nemen!!!
So true...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:22 schreef Svensational het volgende:
[..]
Okee, maar zoek dan in godesnaam een fatsoenlijke upload-site..
Begin jij nu ook al....quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:16 schreef Svensational het volgende:
Hij load toch alleen maar up, verandert verder niks aan het plaatje toch
Ik begin helemaal nietquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:17 schreef Airelle het volgende:
[..]
Begin jij nu ook al....
Probeer het zelf ofzo!
Probeer een willekeurig plaatje van 60 x 60quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:20 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik begin helemaal niet
Maar het lijkt me dat als jij een .bmp-plaatje ergens upload dat hij dan niks verandert aan de kwaliteit. Ik zag ook wel dat die van Bupa onscherper was. En het zelf proberen kan niet, want ik kan die van jou niet opslaan.
.
Jullie moeten eens ophouden met die ongelovigheidquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:25 schreef Svensational het volgende:
Okee, je hebt gelijk, Tinypic maakt er .gif van.
www.primeserver.nlquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:26 schreef Airelle het volgende:
[..]
Jullie moeten eens ophouden met die ongelovigheid.
Oh vandaar dus... Ik kan verder geen uploadsites vinden... Dan maar wachten om Boomspeed.
Hoezoquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 05:46 schreef MissBliss het volgende:
Pfffffffft, wat ik ook doe.. het is toch altijd fout
Nog nooit van gehoord... Ik ga eens kijken...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:51 schreef timbob het volgende:
[..]
www.primeserver.nl
hoevaak moet ik het nou nog zeggen.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:51 schreef timbob het volgende:
oh, BMP
ja..
das het zelfde als een videorecorder zoeken voor betamax
Niet zo raar, ik had als url: ' http://Hij doet het niet! '.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 05:46 schreef MissBliss het volgende:
Ja en hij ligt er weer uit Airelle5 pagina's over 1 avatar...
Pfffffffft, wat ik ook doe.. het is toch altijd fout
Vertel dan ook effe welke dropneusquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 11:40 schreef BVO het volgende:
Mijn zusje zit net te bellen en te cammen met een ex-Idol..
Dat jullie het even weten..
Dat jou die dingen altijd opvallenquote:
De grote vraag is natuurlijk: WIE?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 11:40 schreef BVO het volgende:
Mijn zusje zit net te bellen en te cammen met een ex-Idol..
Dat jullie het even weten..
Dat begrijp ik jaquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 11:54 schreef BVO het volgende:
[afbeelding].
Morgen de opnames van zijn nieuwe videoclip, hij wil haar er graag in hebben..
Owja... beetje zelfde als hier dusquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:00 schreef BVO het volgende:
Ze heeft z'n partypeeps site, dus daar reageerde hij op met dat clipverhaal. Zij geloofde het niet echt, hij zet z'n cam aan, is het hem.. Dat telefoongesprek klonk wel erg gezellig.
.
Zesde nog, zelfde als jij.. Ze was pas nog op die jaarbeurs, maar ze weet het nog niet echt.
. Ook nog niet of ze HBO of uni gaat doen.
.
Doe dan een screenshotquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:00 schreef BVO het volgende:
Ze heeft z'n partypeeps site, dus daar reageerde hij op met dat clipverhaal. Zij geloofde het niet echt, hij zet z'n cam aan, is het hem.. Dat telefoongesprek klonk wel erg gezellig.
.
Zesde nog, zelfde als jij.. Ze was pas nog op die jaarbeurs, maar ze weet het nog niet echt.
.
Een standaard slijmballetje geloof ik.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:02 schreef Airelle het volgende:
[..]
Owja... beetje zelfde als hier dus. Hoewel ik wel zeker weet dat ik naar de Uni ga
.
Is JK nog steeds zo'n 'sukkeltje'? Ik vond um altijd zo'n softie in de Idols-uitzendingen...
M'n zus is de stad in nu.quote:
Straks word JK je zwagerquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:00 schreef BVO het volgende:
.
.
Nee, dat komt waarschijnlijk door de overlay die die de webcam gebruiktquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:07 schreef BVO het volgende:
Oh ja, das ook zo vaag: Als ik een screenshot maak van een filmpje (en cam denk ik ook, weet niet) krijg ik altijd zo'n zwart veld.. Iemand anders ook last van??
Zoiets dacht ik al.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:07 schreef BVO het volgende:
[..]
Een standaard slijmballetje geloof ik..
Wel doen! Straks wordt je zusje nog kei-beroemd.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:28 schreef BVO het volgende:
Weet trouwens niet of ze het doet hoor, ze had morgen al iets en het is helemaal in Hilversum.
Haha nu moet jij zeker weer een boekje kopen ?quote:
Het land van lange Fransie, waar we thuiskomen na vakantie!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:33 schreef Tom_Tom- het volgende:
Het Land Van van Lange Frans en Baas B is dus echt wel het slechtste nummer aller tijden he.. Die tekst, wat een drama.
.
Ik denk dat die 2 een stelletje zijnquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:33 schreef Tom_Tom- het volgende:
Het Land Van van Lange Frans en Baas B is dus echt wel het slechtste nummer aller tijden he.. Die tekst, wat een drama.
.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:31 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Haha nu moet jij zeker weer een boekje kopen ?
Whaaaaaaaaaah!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:37 schreef Duiveltja het volgende:
Maar straks loopt er dus een Jantje Smit/JK kruising rond op deze aarde
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:33 schreef Tom_Tom- het volgende:
.
Hij is tof (Waar te downloaden? )quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[afbeelding]
Bange Hans en Ban B - Het Fok! van
[i][
Hij wordt een dezer dagen ingezongen door skiczukie.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:45 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Hij is tof (Waar te downloaden? )![]()
Stop het er dan terug in.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:51 schreef LeBeau het volgende:
UPC doet heel stom met de kabel. Ligt er steeds uit.
Ik niet, ik was naar de film.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:56 schreef BVO het volgende:
Niemand hier Oberon - het dagelijks leven in de middeleeuwen. gezien?.
Ik vond het wel tof..
Nou.quote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:08 schreef BVO het volgende:
Iemand die hier weet van wie Tragedy een kloon is?
Of is dat geen kloon??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:10 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Terwijl m'n naam al heel lang uit m'n profiel is.quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:23 schreef Tragedy het volgende:
[..]
Bob ik zweer het je, het zijn echt broers. Ik kan zo ook even geen website vinden waar het op staat, maar het is echt waar..
En hij komt gewoon zo bekend over..
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
Lig jij daar op de grondquote:
Ja, ik bedoel, het moet haast wel.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:11 schreef BVO het volgende:
Terwijl m'n naam al heel lang uit m'n profiel is..
En hij komt gewoon zo bekend over..
Ik ben vorige week naar haar theateroptreden geweest. In Schiedam. Was echt geweldigquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 11:52 schreef Airelle het volgende:
Ja tof he, ik heb vorige week kaartjes bemachtigd voor haar nieuwe theathertoer.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 11:53 schreef Airelle het volgende:
Dat jou die dingen altijd opvallen.
Goede smaak.
Mag ik je aaienquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:54 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vind Wende toch wel tof, heb ik besloten.
thuis:quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:52 schreef timbob het volgende:
nee, ik zit op kamers
Toch wel?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:54 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vind Wende toch wel tof, heb ik besloten.
Eerst dacht ik dat ze vast heel duf zou zijn, maar dat vind ik dus niet. Ze zingt echt heel mooi met heel veel bezieling, dat is echt mooi om naar te luisteren en om te zien.quote:
ik weet niet over wie jullie het hebben, maar dit soort nummers cover [jat] je niet....quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:58 schreef Tom_Tom- het volgende:
Oeh, ik zie nu dat ze. Ne Me Quitte Pas.
. heeft gedaan.
Kijk, dit vind ik dan wel weer grappig.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:57 schreef Dada het volgende:
[..]
[Buup modus]Ik ben gewoon goed[/einde Buup modus]
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:00 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik weet niet over wie jullie het hebben, maar dit soort nummers coer [jat] je niet....
ook niet als je Wende [??] heet....
Exactly.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:03 schreef babette21 het volgende:
[..]
precies.... van de grootheden dient men af te blijven![]()
Maarquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:00 schreef babette21 het volgende:
ik weet niet over wie jullie het hebben, maar dit soort nummers cover [jat] je niet....
Serieus?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:57 schreef Dada het volgende:
[..]
[Buup modus]Ik ben gewoon goed[/einde Buup modus]
Trouwens niet iedereen heeft smaak er liepen tijdens haar optreden in Schiedam na drie nummers al twee mensen de zaal uitJe kunt godverredomme nergens meer heen. Bij Shouf Shouf Habibi breken die kut Marokkanen de bioscoop af en bij een fatsoenlijke theatershow lopen er mensen weg. Echt de samenleving is gedoemd.
Je kent wende NIET?!?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:00 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik weet niet over wie jullie het hebben, maar dit soort nummers cover [jat] je niet....
Kan me niet schelen......quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:06 schreef Tom_Tom- het volgende:
Maar. Nina Simone.
. heeft 'm ook gedaan.
.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:54 schreef babette21 het volgende:
ik heb vandaag geloof ik een gooi-het-topic-maar-dood-dag
ik doe het niet expres hoor!!quote:
Probeer je nu a een paar keer met hints duidelijk te maken dat je morgen jarig bent?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:02 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik doe het niet expres hoor!!
ik denk dat het onbewust wat laatste vandaag-ben-ik-nog-jong uitspattingen zijn
nee... ik heb nl besloten om morgen over te slaanquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:05 schreef Bupatih het volgende:
Probeer je nu a een paar keer met hints duidelijk te maken dat je morgen jarig bent?
Hoe oud word je nou? 18, 19?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:06 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee... ik heb nl besloten om morgen over te slaan![]()
ik heb besloten om terug te gaan tellen, dus over een jaar of 5, 6 ben ik idd 18, 19quote:
Och...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:10 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik heb besloten om terug te gaan tellen, dus over een jaar of 5, 6 ben ik idd 18, 19
laat ik het zo zeggen: ik ben nog géén 30.... en daar ga ik vanavond eens fijn op drinken
vind je me dan pas leuk & mooi genoeg....quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:14 schreef Bupatih het volgende:
Och...
Als je 40 bent, geef je dan ff een gil.![]()
![]()
merci bienquote:
ik weet ook niet of ik er morgen ben, want dan moet ik m'n kater én m'n familie zien te overlevenquote:Ik vergeet het namelijk vast en zeker morgen![]()
Oké, oké.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:38 schreef babette21 het volgende:
[..]
vind je me dan pas leuk & mooi genoeg....
als ik 40 ben dan ben jij eh...... 32 ofzo.... en da's te oud voor mij!
ik wil alleen maar 20-ers...
dat wilde ik als puber, dat wil ik nu en dat wil ik op m'n 40ste vast ook nog
edit: bij deze theorie zouden we over 'n paar jaar nét matchen!!![]()
![]()
Ik ben jonger dan Bupaquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:38 schreef babette21 het volgende:
[..]
vind je me dan pas leuk & mooi genoeg....
als ik 40 ben dan ben jij eh...... 32 ofzo.... en da's te oud voor mij!
ik wil alleen maar 20-ers...
dat wilde ik als puber, dat wil ik nu en dat wil ik op m'n 40ste vast ook nog
edit: bij deze theorie zouden we over 'n paar jaar nét matchen!!![]()
![]()
Wanneer gaan we weer broodjes eten in Rotterdam!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:47 schreef PeRi het volgende:
[..]
Jij solliciteert naar een ban, meneertje?[afbeelding]
Als ik over een week twee weken reces heb?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:47 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Wanneer gaan we weer broodjes eten in Rotterdam!
Ahaquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 10:05 schreef Airelle het volgende:
[..]
Niet zo raar, ik had als url: ' http://Hij doet het niet! '.
Luister/Kijk jij nog wel eens de Vliegende Panters?quote:
Weinig nog maar omdat ik de shows niet (meer) heb...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Luister/Kijk jij nog wel eens de Vliegende Panters?
Hoe kan dat?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:18 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Weinig nog maar omdat ik de shows niet (meer) heb...
Nou die shows had mijn exvriendje gedownload en hij heeft ze niet aan me meegegeven toen ik het uitmaaktequote:
Okiquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:49 schreef PeRi het volgende:
[..]
Als ik over een week twee weken reces heb?
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:52 schreef Bupatih het volgende:
* Bupatih luistert naar Sex van de Vliegende Panters .
Cabaret zoals cabaret ooit bedoeld was.
Wat een eikel, zeg.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:21 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou die shows had mijn exvriendje gedownload en hij heeft ze niet aan me meegegeven toen ik het uitmaakte
Ja het viel mij ook Heel Erg tegenquote:
Volgende week kan wmb prima, maar dan niet op maandag.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:25 schreef Duiveltja het volgende:
Wanneer gaan we eik bij Tom op de thee?
Over een week ook?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:25 schreef Duiveltja het volgende:
Wanneer gaan we eik bij Tom op de thee?
Ik kan deze week echt nietquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:28 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Volgende week kan wmb prima, maar dan niet op maandag..
En Riann aan de anale seks. Zozo.
Ja, dat bedoel ik. De 24e heb ik tentamen en de rest van de week heb ik dan vrij.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:30 schreef PeRi het volgende:
Ik kan deze week echt niet
De week erop?
Okay! Maar blijf je dan wel in Amsterdam?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:30 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik. De 24e heb ik tentamen en de rest van de week heb ik dan vrij.
Joah. Voor jullie wel.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:31 schreef PeRi het volgende:
Okay! Maar blijf je dan wel in Amsterdam?
Slijmerdquote:
Nee menquote:
Hey, ik verkondig alleen wat iedereen al weetquote:
Nee, jij verkondigt wat jij en Christine denken te weten.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:41 schreef Duiveltja het volgende:
Hey, ik verkondig alleen wat iedereen al weet![]()
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:41 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Nee men![]()
Ik ga zeker wel een keer nog naar die discotheek!Lijkt me echt een coole tent, ik ga dan denk ik wel op zo'n arenbie feestje
Je bent dus niet a-seksueel?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, jij verkondigt wat jij en Christine denken te weten.
Gaat Jan Smit niet?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:44 schreef PeRi het volgende:
[..]Pffftsk, heb je niet gemeld dat er lekkere wijven zijn?
![]()
Laat me weten wanneer je gaat okay
Nu heeft het grapje wel lang genoeg geduurd.quote:
Vraag het hem?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:52 schreef Duiveltja het volgende:
Gaat Jan Smit niet?
Ben je er zo een?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:56 schreef Bupatih het volgende:
MB, kom zo eens online op MSN.
Ik heb een verrassing voor je..
M'n opa, wat doe je?quote:
Een verrassing?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:56 schreef Bupatih het volgende:
MB, kom zo eens online op MSN.
Ik heb een verrassing voor je..
*broek weer omhoog doet*quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:43 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Een verrassing?![]()
Maar ik zit niet thuis maar bij HW achter de computer...
Snel, hij zit nu op de wcquote:
Weet verder ook niet echt wat het is enzo, maar weet wel dat het een bepaalde drug is die vaak bij sex wordt gebruikt.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:29 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Is het erg dat ik daar nog nooit van gehoord had?![]()
Ja, dat zeg ik net.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:04 schreef Dizer het volgende:
Waarom gaat Yvonne de crew verlaten?
Fakerel.. wie doet mee?
Tegelijkquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:04 schreef BVO het volgende:
Och gut, er is weer een yvonne gaat op zwart rel.![]()
.
Het onspant de spieren vandaar dat gayhomosexuals het vaak gebruikenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:00 schreef BVO het volgende:
[..]
Weet verder ook niet echt wat het is enzo, maar weet wel dat het een bepaalde drug is die vaak bij sex wordt gebruikt..
Weleens geprobeerd dan?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:14 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Het onspant de spieren vandaar dat gayhomosexuals het vaak gebruiken![]()
Het is een chemisch drankje waarvan je de geur moet opsnuiven. Het zorgt voor een ietwat mellerig gevoel dat een paar minuten duurt. Het is wel grappig om een keer te proberen, maar het is niet goed voor je hersenen
Ga jij ook vanavond naar Outland?
Pussyquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:19 schreef BVO het volgende:
[..]
Weleens geprobeerd dan?. Ik ben sowieso niet zo'n held met al die drugs enzo.
.
Ik wil er ook zeker een keer naar toe. Ze hebben 5 miljoen euro in die tent gepompt las ik in de krant.quote:Daar had ik het net met iemand over.. Maar blijf thuis vanavond, gisteravond ook best al wat op.
. Maar wil er zeker keer heen binnenkort.
![]()
.
En dan komt admin Bupa!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:13 schreef Dizer het volgende:
Yvonne op zwart...
Maar ik geloof het nog steeds niet
Opzich is dat wel in de lijn der verwachting.quote:
Zo als Gwen Stefani zou zeggen '' What your waithing forquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Opzich is dat wel in de lijn der verwachting.
weblog, ONZ-mod, ...
Nou, dat zou Gwen Stefani nou nooit zeggen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:02 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Zo als Gwen Stefani zou zeggen '' What your waithing for![]()
Nieuw?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:19 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja hallo ik heb echt geen tijd om me met allemaal nieuwe artiestjes bezig te houden hoor![]()
![]()
Turkse drugs!quote:
Dan kan het nog steeds een drug zijn, hoor.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:16 schreef timbob het volgende:
"People say that alcohol's a drug. It's not a drug, it's a drink."
nou enquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dan kan het nog steeds een drug zijn, hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |