Het land van lange Fransie, waar we thuiskomen na vakantie!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:33 schreef Tom_Tom- het volgende:
Het Land Van van Lange Frans en Baas B is dus echt wel het slechtste nummer aller tijden he.. Die tekst, wat een drama.
.
Ik denk dat die 2 een stelletje zijnquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:33 schreef Tom_Tom- het volgende:
Het Land Van van Lange Frans en Baas B is dus echt wel het slechtste nummer aller tijden he.. Die tekst, wat een drama.
.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:31 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Haha nu moet jij zeker weer een boekje kopen ?
Whaaaaaaaaaah!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:37 schreef Duiveltja het volgende:
Maar straks loopt er dus een Jantje Smit/JK kruising rond op deze aarde
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:33 schreef Tom_Tom- het volgende:
.
Hij is tof (Waar te downloaden? )quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[afbeelding]
Bange Hans en Ban B - Het Fok! van
[i][
Hij wordt een dezer dagen ingezongen door skiczukie.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:45 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Hij is tof (Waar te downloaden? )![]()
Stop het er dan terug in.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:51 schreef LeBeau het volgende:
UPC doet heel stom met de kabel. Ligt er steeds uit.
Ik niet, ik was naar de film.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:56 schreef BVO het volgende:
Niemand hier Oberon - het dagelijks leven in de middeleeuwen. gezien?.
Ik vond het wel tof..
Nou.quote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:08 schreef BVO het volgende:
Iemand die hier weet van wie Tragedy een kloon is?
Of is dat geen kloon??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:10 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Terwijl m'n naam al heel lang uit m'n profiel is.quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:23 schreef Tragedy het volgende:
[..]
Bob ik zweer het je, het zijn echt broers. Ik kan zo ook even geen website vinden waar het op staat, maar het is echt waar..
En hij komt gewoon zo bekend over..
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
Lig jij daar op de grondquote:
Ja, ik bedoel, het moet haast wel.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:11 schreef BVO het volgende:
Terwijl m'n naam al heel lang uit m'n profiel is..
En hij komt gewoon zo bekend over..
Ik ben vorige week naar haar theateroptreden geweest. In Schiedam. Was echt geweldigquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 11:52 schreef Airelle het volgende:
Ja tof he, ik heb vorige week kaartjes bemachtigd voor haar nieuwe theathertoer.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 11:53 schreef Airelle het volgende:
Dat jou die dingen altijd opvallen.
Goede smaak.
Mag ik je aaienquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:54 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vind Wende toch wel tof, heb ik besloten.
thuis:quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:52 schreef timbob het volgende:
nee, ik zit op kamers
Toch wel?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:54 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vind Wende toch wel tof, heb ik besloten.
Eerst dacht ik dat ze vast heel duf zou zijn, maar dat vind ik dus niet. Ze zingt echt heel mooi met heel veel bezieling, dat is echt mooi om naar te luisteren en om te zien.quote:
ik weet niet over wie jullie het hebben, maar dit soort nummers cover [jat] je niet....quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:58 schreef Tom_Tom- het volgende:
Oeh, ik zie nu dat ze. Ne Me Quitte Pas.
. heeft gedaan.
Kijk, dit vind ik dan wel weer grappig.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:57 schreef Dada het volgende:
[..]
[Buup modus]Ik ben gewoon goed[/einde Buup modus]
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:00 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik weet niet over wie jullie het hebben, maar dit soort nummers coer [jat] je niet....
ook niet als je Wende [??] heet....
Exactly.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:03 schreef babette21 het volgende:
[..]
precies.... van de grootheden dient men af te blijven![]()
Maarquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:00 schreef babette21 het volgende:
ik weet niet over wie jullie het hebben, maar dit soort nummers cover [jat] je niet....
Serieus?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:57 schreef Dada het volgende:
[..]
[Buup modus]Ik ben gewoon goed[/einde Buup modus]
Trouwens niet iedereen heeft smaak er liepen tijdens haar optreden in Schiedam na drie nummers al twee mensen de zaal uitJe kunt godverredomme nergens meer heen. Bij Shouf Shouf Habibi breken die kut Marokkanen de bioscoop af en bij een fatsoenlijke theatershow lopen er mensen weg. Echt de samenleving is gedoemd.
Je kent wende NIET?!?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:00 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik weet niet over wie jullie het hebben, maar dit soort nummers cover [jat] je niet....
Kan me niet schelen......quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:06 schreef Tom_Tom- het volgende:
Maar. Nina Simone.
. heeft 'm ook gedaan.
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |