quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 11:53 schreef Airelle het volgende:
Dat jou die dingen altijd opvallen.
Goede smaak.
Mag ik je aaienquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:54 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vind Wende toch wel tof, heb ik besloten.
thuis:quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:52 schreef timbob het volgende:
nee, ik zit op kamers
Toch wel?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:54 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vind Wende toch wel tof, heb ik besloten.
Eerst dacht ik dat ze vast heel duf zou zijn, maar dat vind ik dus niet. Ze zingt echt heel mooi met heel veel bezieling, dat is echt mooi om naar te luisteren en om te zien.quote:
ik weet niet over wie jullie het hebben, maar dit soort nummers cover [jat] je niet....quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:58 schreef Tom_Tom- het volgende:
Oeh, ik zie nu dat ze. Ne Me Quitte Pas.
. heeft gedaan.
Kijk, dit vind ik dan wel weer grappig.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:57 schreef Dada het volgende:
[..]
[Buup modus]Ik ben gewoon goed[/einde Buup modus]
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:00 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik weet niet over wie jullie het hebben, maar dit soort nummers coer [jat] je niet....
ook niet als je Wende [??] heet....
Exactly.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:03 schreef babette21 het volgende:
[..]
precies.... van de grootheden dient men af te blijven![]()
Maarquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:00 schreef babette21 het volgende:
ik weet niet over wie jullie het hebben, maar dit soort nummers cover [jat] je niet....
Serieus?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:57 schreef Dada het volgende:
[..]
[Buup modus]Ik ben gewoon goed[/einde Buup modus]
Trouwens niet iedereen heeft smaak er liepen tijdens haar optreden in Schiedam na drie nummers al twee mensen de zaal uitJe kunt godverredomme nergens meer heen. Bij Shouf Shouf Habibi breken die kut Marokkanen de bioscoop af en bij een fatsoenlijke theatershow lopen er mensen weg. Echt de samenleving is gedoemd.
Je kent wende NIET?!?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:00 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik weet niet over wie jullie het hebben, maar dit soort nummers cover [jat] je niet....
Kan me niet schelen......quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:06 schreef Tom_Tom- het volgende:
Maar. Nina Simone.
. heeft 'm ook gedaan.
.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:54 schreef babette21 het volgende:
ik heb vandaag geloof ik een gooi-het-topic-maar-dood-dag
ik doe het niet expres hoor!!quote:
Probeer je nu a een paar keer met hints duidelijk te maken dat je morgen jarig bent?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:02 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik doe het niet expres hoor!!
ik denk dat het onbewust wat laatste vandaag-ben-ik-nog-jong uitspattingen zijn
nee... ik heb nl besloten om morgen over te slaanquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:05 schreef Bupatih het volgende:
Probeer je nu a een paar keer met hints duidelijk te maken dat je morgen jarig bent?
Hoe oud word je nou? 18, 19?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:06 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee... ik heb nl besloten om morgen over te slaan![]()
ik heb besloten om terug te gaan tellen, dus over een jaar of 5, 6 ben ik idd 18, 19quote:
Och...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:10 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik heb besloten om terug te gaan tellen, dus over een jaar of 5, 6 ben ik idd 18, 19
laat ik het zo zeggen: ik ben nog géén 30.... en daar ga ik vanavond eens fijn op drinken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |