quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:54 schreef babette21 het volgende:
ik heb vandaag geloof ik een gooi-het-topic-maar-dood-dag
ik doe het niet expres hoor!!quote:
Probeer je nu a een paar keer met hints duidelijk te maken dat je morgen jarig bent?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:02 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik doe het niet expres hoor!!
ik denk dat het onbewust wat laatste vandaag-ben-ik-nog-jong uitspattingen zijn
nee... ik heb nl besloten om morgen over te slaanquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:05 schreef Bupatih het volgende:
Probeer je nu a een paar keer met hints duidelijk te maken dat je morgen jarig bent?
Hoe oud word je nou? 18, 19?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:06 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee... ik heb nl besloten om morgen over te slaan![]()
ik heb besloten om terug te gaan tellen, dus over een jaar of 5, 6 ben ik idd 18, 19quote:
Och...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:10 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik heb besloten om terug te gaan tellen, dus over een jaar of 5, 6 ben ik idd 18, 19
laat ik het zo zeggen: ik ben nog géén 30.... en daar ga ik vanavond eens fijn op drinken
vind je me dan pas leuk & mooi genoeg....quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:14 schreef Bupatih het volgende:
Och...
Als je 40 bent, geef je dan ff een gil.![]()
![]()
merci bienquote:
ik weet ook niet of ik er morgen ben, want dan moet ik m'n kater én m'n familie zien te overlevenquote:Ik vergeet het namelijk vast en zeker morgen![]()
Oké, oké.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:38 schreef babette21 het volgende:
[..]
vind je me dan pas leuk & mooi genoeg....
als ik 40 ben dan ben jij eh...... 32 ofzo.... en da's te oud voor mij!
ik wil alleen maar 20-ers...
dat wilde ik als puber, dat wil ik nu en dat wil ik op m'n 40ste vast ook nog
edit: bij deze theorie zouden we over 'n paar jaar nét matchen!!![]()
![]()
Ik ben jonger dan Bupaquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:38 schreef babette21 het volgende:
[..]
vind je me dan pas leuk & mooi genoeg....
als ik 40 ben dan ben jij eh...... 32 ofzo.... en da's te oud voor mij!
ik wil alleen maar 20-ers...
dat wilde ik als puber, dat wil ik nu en dat wil ik op m'n 40ste vast ook nog
edit: bij deze theorie zouden we over 'n paar jaar nét matchen!!![]()
![]()
Wanneer gaan we weer broodjes eten in Rotterdam!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:47 schreef PeRi het volgende:
[..]
Jij solliciteert naar een ban, meneertje?[afbeelding]
Als ik over een week twee weken reces heb?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:47 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Wanneer gaan we weer broodjes eten in Rotterdam!
Ahaquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 10:05 schreef Airelle het volgende:
[..]
Niet zo raar, ik had als url: ' http://Hij doet het niet! '.
Luister/Kijk jij nog wel eens de Vliegende Panters?quote:
Weinig nog maar omdat ik de shows niet (meer) heb...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Luister/Kijk jij nog wel eens de Vliegende Panters?
Hoe kan dat?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:18 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Weinig nog maar omdat ik de shows niet (meer) heb...
Nou die shows had mijn exvriendje gedownload en hij heeft ze niet aan me meegegeven toen ik het uitmaaktequote:
Okiquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:49 schreef PeRi het volgende:
[..]
Als ik over een week twee weken reces heb?
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:52 schreef Bupatih het volgende:
* Bupatih luistert naar Sex van de Vliegende Panters .
Cabaret zoals cabaret ooit bedoeld was.
Wat een eikel, zeg.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:21 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou die shows had mijn exvriendje gedownload en hij heeft ze niet aan me meegegeven toen ik het uitmaakte
Ja het viel mij ook Heel Erg tegenquote:
Volgende week kan wmb prima, maar dan niet op maandag.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:25 schreef Duiveltja het volgende:
Wanneer gaan we eik bij Tom op de thee?
Over een week ook?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:25 schreef Duiveltja het volgende:
Wanneer gaan we eik bij Tom op de thee?
Ik kan deze week echt nietquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:28 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Volgende week kan wmb prima, maar dan niet op maandag..
En Riann aan de anale seks. Zozo.
Ja, dat bedoel ik. De 24e heb ik tentamen en de rest van de week heb ik dan vrij.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:30 schreef PeRi het volgende:
Ik kan deze week echt niet
De week erop?
Okay! Maar blijf je dan wel in Amsterdam?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:30 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik. De 24e heb ik tentamen en de rest van de week heb ik dan vrij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |