Nu nog op een volwassen manier leren spellen en typen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:13 schreef RobbieRicardo het volgende:
[..]
ouder als 18 is voor de wet volwassen en dat ben ik
Nee, dan ben je meerderjarig. Volwassenheid is een stadium dat sommigen onder ons nooit zullen bereiken...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:13 schreef RobbieRicardo het volgende:
[..]
Dat was ook mijn ideequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:13 schreef ivetje het volgende:
Dat "ons mam" zie ik nog door de vingers...ben zelf brabantse
ij moet t lezen en dan snap je het echt wel dat mij spelling niet vol honder procent is dat weet ik en dat heb ik nou wel vaak genoeg gehoortquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Waar gáát dit over?
Leer Nederlands ofzo. IJssen
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:16 schreef RobbieRicardo het volgende:
[..]
ij moet t lezen en dan snap je het echt wel dat mij spelling niet vol honder procent is dat weet ik en dat heb ik nou wel vaak genoeg gehoort
Ja, dat hoef je echt niet nog eens te bevestigen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:16 schreef RobbieRicardo het volgende:
[..]
ij moet t lezen en dan snap je het echt wel dat mij spelling niet vol honder procent is dat weet ik en dat heb ik nou wel vaak genoeg gehoort
En dat je dat steeds hoort zorgt er niet voor dat je eens overweegt om er wat aan te doen?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:16 schreef RobbieRicardo het volgende:
[..]
ze vind het lelijk en het is ook niet mooi maar waar bemoeit ze ze mee??? als ik een nieuwe stoel koop dan doe ik dat wel als ik een goeie zie of als ik daar zin in heb heb er gewoon geen zin in en Ramona zegt dat ze alles voor me doet en ik doe alles voor haar maar eigelijk hebben we al een kind van dr en dan moet ik ooknog een extra kamer erbij halen??quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:15 schreef Copycat het volgende:
TT verbeterd.
Je woont toch op jezelf? Wat boeit het haar dan dat de ringen van je rieten stoel vallen?
Wil Ramona ook dat je een kind bij haar maakt?
Waarom doe je er dan niets aan om het te verbeteren?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:16 schreef RobbieRicardo het volgende:
[..]
ik moet ook rondkomenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:17 schreef Adfundum het volgende:
Als je volwassen bent hoeft ze ook niet meer te storten hè? Hou lekker de eer aan jezelf.
Je typt als een kleuterquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:13 schreef RobbieRicardo het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |