quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:30 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dat maak je mij echt niet wijs..... die je daar net poste was duidelijk onscherp..... en dat is die van duidelijk NIET.
Wie is het?? Ik???quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:31 schreef BVO het volgende:
Leuk programma..
Oberon - het dagelijks leven in de middeleeuwen.
Oh, Airelle, ik heb een nieuwe tennisheldin..
Naast Krajicek dan he.
Wat ken je me toch slecht, Airelle.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:34 schreef Airelle het volgende:
Als je tenminste niet zo laf bent
Boomspeed schiet eens op.... ik wil graag mijn gelijk bewijzenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat ken je me toch slecht, Airelle..
Eerst niet nee.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:34 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dementieva???
Die kan niet opslaan man.
En als ik het verschil ook daadwerkelijk zie, ben ik heus niet te beroerd om je gelijk te geven, hoor.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:35 schreef Airelle het volgende:
[..]
Boomspeed schiet eens op.... ik wil graag mijn gelijk bewijzen.
Mooizoquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En als ik het verschil ook daadwerkelijk zie, ben ik heus niet te beroerd om je gelijk te geven, hoor.
Ik ga in ieder geval niet krampachter mijn gehoste avatar verwijderen..
* pberends is playing Whigfield - Baby Boyquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En als ik het verschil ook daadwerkelijk zie, ben ik heus niet te beroerd om je gelijk te geven, hoor.
Ik ga in ieder geval niet krampachter mijn gehoste avatar verwijderen..
Subtielquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:37 schreef pberends het volgende:
Krajicek, overrate kutsnol.
Jij bent een vrouw en hebt daar geen verstand van.quote:
Omdat?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:37 schreef pberends het volgende:
Krajicek, overrate kutsnol.
Ik ben een vrouw dus heb daar geen verstand vanquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:39 schreef BVO het volgende:
[..]
Jij bent een vrouw en hebt daar geen verstand van..
[afbeelding]
Ik zie het duidelijk wel.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:41 schreef Bupatih het volgende:! Met het blote oog (en een oud beeldscherm) zie ik toch écht geen verschil, hoor.
Maar met inzoomen in Paint zag ik die van mij wél wat onscherper.
Ligt dus waarschijnlijk aan mijn beeldscherm.
Ik zie het écht niet op dit beeldscherm.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:42 schreef Airelle het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
Zie je wel....
heel duidelijk... die van jou heeft van die vieze wazige vlekken....
Begrijpend lezen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:45 schreef Airelle het volgende:
Jaja..... zwakjes hoor... Ik vraag het objectieve oordeel van timbob wel.
BVO is mijn manquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:44 schreef BVO het volgende:
Die rechter is veel beter.
Ik kan wel lezen maar begrijp het nietquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Begrijpend lezen.!
Het zal heus wel scherp zijn, maar ik Z-I-E het niet....
Begrijpend lezen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:46 schreef Airelle het volgende:
[..]
BVO is mijn man.
Bupatih is gewoon te koppig om het toe te geven.
Ja, dat jij mijn posts niet begrijpt is jouw probleem.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:47 schreef Airelle het volgende:
[..]
Whahahaha.
Ik kan het wel lezen, maar BEGRIJP het niet!!!
Djeez....
Pi mensen ... Piquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, dat jij mijn posts niet begrijpt is jouw probleem.
Ik zag je PI hoor.quote:
Ik zag 'um wel maar begreep 'um nietquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik zag je PI hoor.Je zag de mijne toch ook? "[afbeelding]"
Als ik iets post metquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:53 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik zag 'um wel maar begreep 'um niet.
Oh.... I'll keep that in mindquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:54 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Als ik iets post met [afbeelding], [afbeelding] of [afbeelding] moet je het niet serieus nemen.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:45 schreef Airelle het volgende:
Jaja..... zwakjes hoor... Ik vraag het objectieve oordeel van timbob wel.
Spannend he.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |