Joah. Voor jullie wel.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:31 schreef PeRi het volgende:
Okay! Maar blijf je dan wel in Amsterdam?
Slijmerdquote:
Nee menquote:
Hey, ik verkondig alleen wat iedereen al weetquote:
Nee, jij verkondigt wat jij en Christine denken te weten.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:41 schreef Duiveltja het volgende:
Hey, ik verkondig alleen wat iedereen al weet![]()
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:41 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Nee men![]()
Ik ga zeker wel een keer nog naar die discotheek!Lijkt me echt een coole tent, ik ga dan denk ik wel op zo'n arenbie feestje
Je bent dus niet a-seksueel?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, jij verkondigt wat jij en Christine denken te weten.
Gaat Jan Smit niet?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:44 schreef PeRi het volgende:
[..]Pffftsk, heb je niet gemeld dat er lekkere wijven zijn?
![]()
Laat me weten wanneer je gaat okay
Nu heeft het grapje wel lang genoeg geduurd.quote:
Vraag het hem?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:52 schreef Duiveltja het volgende:
Gaat Jan Smit niet?
Ben je er zo een?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:56 schreef Bupatih het volgende:
MB, kom zo eens online op MSN.
Ik heb een verrassing voor je..
M'n opa, wat doe je?quote:
Een verrassing?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:56 schreef Bupatih het volgende:
MB, kom zo eens online op MSN.
Ik heb een verrassing voor je..
*broek weer omhoog doet*quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:43 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Een verrassing?![]()
Maar ik zit niet thuis maar bij HW achter de computer...
Snel, hij zit nu op de wcquote:
Weet verder ook niet echt wat het is enzo, maar weet wel dat het een bepaalde drug is die vaak bij sex wordt gebruikt.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:29 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Is het erg dat ik daar nog nooit van gehoord had?![]()
Ja, dat zeg ik net.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:04 schreef Dizer het volgende:
Waarom gaat Yvonne de crew verlaten?
Fakerel.. wie doet mee?
Tegelijkquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:04 schreef BVO het volgende:
Och gut, er is weer een yvonne gaat op zwart rel.![]()
.
Het onspant de spieren vandaar dat gayhomosexuals het vaak gebruikenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:00 schreef BVO het volgende:
[..]
Weet verder ook niet echt wat het is enzo, maar weet wel dat het een bepaalde drug is die vaak bij sex wordt gebruikt..
Weleens geprobeerd dan?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:14 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Het onspant de spieren vandaar dat gayhomosexuals het vaak gebruiken![]()
Het is een chemisch drankje waarvan je de geur moet opsnuiven. Het zorgt voor een ietwat mellerig gevoel dat een paar minuten duurt. Het is wel grappig om een keer te proberen, maar het is niet goed voor je hersenen
Ga jij ook vanavond naar Outland?
Pussyquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:19 schreef BVO het volgende:
[..]
Weleens geprobeerd dan?. Ik ben sowieso niet zo'n held met al die drugs enzo.
.
Ik wil er ook zeker een keer naar toe. Ze hebben 5 miljoen euro in die tent gepompt las ik in de krant.quote:Daar had ik het net met iemand over.. Maar blijf thuis vanavond, gisteravond ook best al wat op.
. Maar wil er zeker keer heen binnenkort.
![]()
.
En dan komt admin Bupa!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:13 schreef Dizer het volgende:
Yvonne op zwart...
Maar ik geloof het nog steeds niet
Opzich is dat wel in de lijn der verwachting.quote:
Zo als Gwen Stefani zou zeggen '' What your waithing forquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Opzich is dat wel in de lijn der verwachting.
weblog, ONZ-mod, ...
Nou, dat zou Gwen Stefani nou nooit zeggen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:02 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Zo als Gwen Stefani zou zeggen '' What your waithing for![]()
Nieuw?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:19 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja hallo ik heb echt geen tijd om me met allemaal nieuwe artiestjes bezig te houden hoor![]()
![]()
Turkse drugs!quote:
Dan kan het nog steeds een drug zijn, hoor.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:16 schreef timbob het volgende:
"People say that alcohol's a drug. It's not a drug, it's a drink."
nou enquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dan kan het nog steeds een drug zijn, hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |