Daar doe je het voor!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:19 schreef timbob het volgende:
[..]
ja! jottems! een instabiele enkel
[..]
Maaaaaaak me gekquote:ja, geil he, 1 half onthaarde enkel met tape resten
[..]
Ce n'est pas vrai!quote:je kan nooit teveel weten
Zit je naar Bend it like Beckham te kijkenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:23 schreef pberends het volgende:
Ligt het aan mij of heeft Keira Knightley de kop van Zoolander?
Oh ja...dat was je oude.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:22 schreef Airelle het volgende:
[..]
Het is onscherp [doh].
Echt tien keer liever GEEN avatar dan een onscherpe...
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:22 schreef Airelle het volgende:
[..]
Het is onscherp [doh].
Echt tien keer liever GEEN avatar dan een onscherpe...
Oud... nog tot daaraan toe... maar onscherp...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh ja...dat was je oude.Je hebt alweer een nieuwe.
.
Onscherp....quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zo dan?
Boomspeed zuigt..
Het is gewoon de avatar uit de OP hoor.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:24 schreef Airelle het volgende:
[..]
Oud... nog tot daaraan toe... maar onscherp...
Hoe durf je zoiets uberhaupt te posten???.
Je zit nu dus voor de tweede keer je eigen avatars af te kraken.quote:
Nee, valt me alleen op.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:23 schreef Airelle het volgende:
[..]
Zit je naar Bend it like Beckham te kijken....
Neuh.... ik maak nooit onscherpe avatarsquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je zit nu dus voor de tweede keer je eigen avatars af te kraken..
Ja die is dus NIET van mij.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het is gewoon de avatar uit de OP hoor..
.
Dat werkt dus niet, omdat ik die van boomspeed niet zie.quote:
nou dan zijn het dus ook NIET dezelfde....quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat werkt dus niet, omdat ik die van boomspeed niet zie..
.
Euh...jouw boomspeed-avatar (Gabriel Rios) stond gewoon nog in mijn cache, dus ik heb hem opgeslagen en ergens anders gehost.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:27 schreef Airelle het volgende:
[..]
Neuh.... ik maak nooit onscherpe avatars.
Nee, omdat ze op twee verschillende sites gehost zijn.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:28 schreef Airelle het volgende:
[..]
nou dan zijn het dus ook NIET dezelfde....
Dat maak je mij echt niet wijs..... die je daar net poste was duidelijk onscherp..... en dat is die van duidelijk NIET.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Euh...jouw boomspeed-avatar (Gabriel Rios) stond gewoon nog in mijn cache, dus ik heb hem opgeslagen en ergens anders gehost.
Ik heb dus NIKS veranderd aan de (on)scherpte.
Dat is waarquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, omdat ze op twee verschillende sites gehost zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |