Ah, ik was je al kwijtquote:Op maandag 10 oktober 2005 12:49 schreef PeRi het volgende:
Hallo. Hier dus.
ik dacht precies hetzelfde!!!quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:52 schreef Copycat het volgende:
Vrouwen die samenleven worden vaak ook tegelijkertijd ongesteld. Zou dat ook opgaan voor vrouwen die samen slowchatten?
Ik ook nietquote:
Niet dan?quote:
quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:59 schreef Tania18 het volgende:
[..]
En jij Duif, ben jij al ongesteld?![]()
Hangt er van afquote:
Mwoah, in de omgang merk je er verdomd weinig van.quote:Op maandag 10 oktober 2005 13:05 schreef Duiveltja het volgende:
Hangt er van af
Wat goed!quote:Op maandag 10 oktober 2005 13:49 schreef Zhenar het volgende:
Hey hee heej
heb ik de hele dag al niet...quote:Op maandag 10 oktober 2005 14:11 schreef Copycat het volgende:
Ik heb nu al geen zin meer om te werken...
Dan doe ik het net iets beter:quote:Op maandag 10 oktober 2005 14:13 schreef babette21 het volgende:
heb geloof ik 8 zinnen getypt, en 4 mensen gebeld.........
blèhg....... ik verlang naar mijn bedje
En ik gebruik ze toch nietquote:Op maandag 10 oktober 2005 14:53 schreef babette21 het volgende:
[..]
kijk daar kun je er nooit genoeg van hebben![]()
En tóch heb je ze in huis.quote:
quote:Op maandag 10 oktober 2005 16:57 schreef _ELMaikel_ het volgende:
* _ELMaikel_ zondag naar een altocafé gaat
Wish me luck![]()
Heb het blind gedaan omdat ik vanaf het begin af aan al een verkeerd beeld bij deze verkiezing hadquote:Op maandag 10 oktober 2005 17:00 schreef Svensational het volgende:
Copycat, wil jij ook nog even een lijstje maken??
MissBliss
Svensational
Tania18.
Ik durf te wedden dat ik er als "Sven" opstaquote:Op maandag 10 oktober 2005 17:07 schreef Copycat het volgende:
* Jullie namen staan nu wel op mijn bureaulegger... Voel je vereerd... zeer vereerd...
Die weddenschap met jezelf heb je gewonnen.quote:Op maandag 10 oktober 2005 17:10 schreef Svensational het volgende:
Ik durf te wedden dat ik er als "Sven" opsta.
You're welcome...quote:Op maandag 10 oktober 2005 17:28 schreef MissBliss het volgende:
Hoi, ik ben inmiddels weer redelijk normaal, geen rampen ofzo.
Maar thanks voor iedereen die even met me meekotste
ik dus nog steeds niet he.quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:49 schreef babette21 het volgende:
... en we zijn ook weer massaal ongesteld
Ik schrok me bekant de pleuris vanmorgenquote:Op maandag 10 oktober 2005 17:28 schreef MissBliss het volgende:
Hoi, ik ben inmiddels weer redelijk normaal, geen rampen ofzo.
Maar thanks voor iedereen die even met me meekotste
Jij moet toch ook nog stemmenquote:
Nee dus.quote:Op maandag 10 oktober 2005 17:37 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij moet toch ook nog stemmen????
Dude, ze is al afgestuudeerd.quote:Op maandag 10 oktober 2005 17:42 schreef mark_03 het volgende:
Hey ChrissieLang geleden
.
AL klaar met je afstudeeropdracht?
Over twee weken jaquote:Op maandag 10 oktober 2005 17:43 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dude, ze is al afgestuudeerd.Lees je in.
![]()
Dat zeg ik ... lang geledenquote:Op maandag 10 oktober 2005 17:43 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dude, ze is al afgestuudeerd.Lees je in.
![]()
Whahaha ... had ik toch gelijkquote:
Jij bent de beste.quote:Op maandag 10 oktober 2005 17:46 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Whahaha ... had ik toch gelijk.
Ik dacht al... zulke dingen onthoud ik altijd wel.
Je zei laatst toch dat je klaar wasquote:
Ik zei dat ik alles had ingeleverd, ja. Ik moet m'n scriptie nog verdedigen en dan ben ik pas écht afgestudeerd.quote:Op maandag 10 oktober 2005 17:47 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je zei laatst toch dat je klaar was!!!!
Ja hij is mijn kloonquote:Op maandag 10 oktober 2005 16:59 schreef Svensational het volgende:
[..]Na 1 uur en 57 minuten toevallig allebei tegelijk posten
!!!
Allang ... in juni alquote:Op maandag 10 oktober 2005 17:47 schreef Christine het volgende:
[..]
Jij bent de beste.
Ben jij al afgestudeerd dan?
Ik moest eigenlijk stiekum wel lachen! Deedt me denken aan al die keren dat ik zelf ladderzat mailtjes heb lopen schrijven naar mensen om ze te vertellen hoe geweldig (of stom) ik ze vond, maar die ik dan (meestal) niet verstuurde...quote:Op maandag 10 oktober 2005 17:36 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik schrok me bekant de pleuris vanmorgen!!!
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:48 schreef Svensational het volgende:
Ok, de stemmen van bar_rel en timbob tellen niet mee.
En nu ben ik weg..
Dan kun je de boel nog beinvloedenquote:Op maandag 10 oktober 2005 19:12 schreef MissBliss het volgende:
En ik stem vanavond of morgen wel..
Jees, ik ruik het hier alquote:Op maandag 10 oktober 2005 20:48 schreef timbob het volgende:
ZO
anders doe ik ff teveel sambal in m'n macaroni
ik hoor m'n darmen al kreunen.
quote:
Die smiley zit intussen te kronkelen van genot!quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]Dat werkt niet...
Ik zit de hele tijd daar te drukken, maar er gebeurt niks.
Jij hebt hun stemmen niet eens nodigquote:Op maandag 10 oktober 2005 19:09 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Wat is daar dan oneerlijk aan? Dat heeft volgens mij geen invloed op de uitslag hoor.. En ja dat vraag ik omdat ze allebei op mij gestemd hadden.
Nee.quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:57 schreef Copycat het volgende:
Ja hoi!
Heeft iemand nog iets leuks te vertellen?
Ja?
Doe dan!!!
Nee.quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:57 schreef Copycat het volgende:
Ja hoi!
Heeft iemand nog iets leuks te vertellen?
Neequote:Ja?
Neequote:Doe dan!!!
erg hoor... hongerquote:Op maandag 10 oktober 2005 22:15 schreef Dizer het volgende:
ik heb honger
quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:15 schreef Dizer het volgende:
ik heb honger
Nounou...quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:23 schreef Copycat het volgende:
Hey, het is wel een Miss Marple met Derek Jacobi - I Claudius- in een bijrol
[afbeelding]
![]()
quote:
ER?quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:29 schreef Svensational het volgende:
[..]
[afbeelding]
En voor de rest wil ik niks horen over ER, ik moet het nog zien.
OMG, je weet dus nog niet datquote:Op maandag 10 oktober 2005 22:29 schreef Svensational het volgende:
[..]
[afbeelding]
En voor de rest wil ik niks horen over ER, ik moet het nog zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en natuurlijk datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar de verrasendste ontknoping was toch wel datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.doordatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en zo dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!!!!!!![]()
![]()
!!1!!!!!!!!!
![]()
![]()
!!!!!!!
![]()
!!!!!!!!!!
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(![]()
Die Elbert he... heo kan zo een grote spierbundel zo een mietje zijnquote:
Friends don't let friends remain beardless...![]()
Ik vind het wel een sympathieke gast. Een beetje zanikerd wel, maar ach... hij is tenminste niet evil zoals Karl.quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:44 schreef Dizer het volgende:
[..]
Die Elbert he... heo kan zo een grote spierbundel zo een mietje zijn[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
NIET!quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ex-vrouw van Jim Carrey in Liar Liar.
das de zuster uit ER enzo
nurse! wash me![]()
![]()
Maar hij ging huilen omdat iequote:Op maandag 10 oktober 2005 22:45 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik vind het wel een sympathieke gast. Een beetje zanikerd wel, maar ach... hij is tenminste niet evil zoals Karl.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, dan ga ik wel weg uit dit topic.
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij![]()
quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:01 schreef Svensational het volgende:
Nou, dan ga ik wel weg uit dit topic.
![]()
![]()
Ik heb er geen spijt van, ik wou heel graag stoom afblazen en Fok is dan misschien niet de juiste plek (quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:30 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik moest eigenlijk stiekum wel lachen! Deedt me denken aan al die keren dat ik zelf ladderzat mailtjes heb lopen schrijven naar mensen om ze te vertellen hoe geweldig (of stom) ik ze vond, maar die ik dan (meestal) niet verstuurde...
Het was gewoon zo overduidelijk een "ik schrijf dit nu, maar morgen heb ik er spijt van!"-bericht...!![]()
sorry dat ik mij leedvermaak om jou, MB!![]()
) maar ik meende elk woord
@Cc: Nee, ik ga natuurlijk niet editten en dan alsnog het verhaal vertellen
@iedereen: Ik heb ER ook nog niet gezien dus niet spoileren
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~![]()
Maar ladderzat was ik wel ja
Ik voelde me helemaal Bridget Jones die met een fles wijn in dr handen zit te janken en Heel Zielig 'All by myseeeeeeeeeeelf' zingt.... Echt Vet Zielig!
Ziggy played guitar
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~![]()
Oh en mn pc is halfdood... dus dat is ook zielig.
Pc's zijn net mannen![]()
![]()
![]()
Geintje HW
Ziggy played guitar
![]()
Wat had ik dát graag willen lezen!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?![]()
Ik wil het je wel mailenquote:
Het bestond uit veel kotssmileys en veel spelfouten
De rest moet je wel kunnen bedenken als R&P-mod.Ziggy played guitar
Vooral veel spelfouten jaquote:Op maandag 10 oktober 2005 23:34 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik wil het je wel mailen
De rest moet je wel kunnen bedenken als R&P-mod.
Next subject: wie heeft er nog een gratis werkende pc voor mij?
Ziggy played guitar
Heb je nou nog die zelfde kut bakquote:Op maandag 10 oktober 2005 23:41 schreef MissBliss het volgende:
Next subject: wie heeft er nog een gratis werkende pc voor mij?![]()
![]()
Copycat@fok.nlquote:Op maandag 10 oktober 2005 23:34 schreef MissBliss het volgende:
Ik wil het je wel mailen
De rest moet je wel kunnen bedenken als R&P-mod.
Geweldig mens was dat inderdaad, Duiveltja!
Krek!
Yepsquote:Op maandag 10 oktober 2005 23:51 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Heb je nou nog die zelfde kut bak
Die ene van de 3 crashes, alles weg enzo. Nu crasht hij niet meer: hij raakt gewoon spontaan zn primary master kwijt. Na ongeveer 6 pogingen pielen was hij dan bereid op te starten... tergend langzaam... en als ik nou heel stil zit en de kast vooral niet aanraak... Dan blijft hij het misschien vandaag wel doen
Ziggy played guitar
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:48 schreef Christine het volgende:
Had ik al gezegd dat je een heel lief vriendinnetje bent?
Ik word er zowaar lichtelijk emo van
En natuurlijk hetzelfde voor jou!
Ziggy played guitar
Zou slim zijn he?quote:
Truste![]()
Ziggy played guitar
Klootzakquote:Op maandag 10 oktober 2005 22:58 schreef timbob het volgende:
Wat?
heeft Wim immumimiteit gekregen?
wie is wim?. Ik geloofde je
.
Shit, en zoiets heb ik dus gemistquote:Op maandag 10 oktober 2005 18:30 schreef Zhenar het volgende:
Ik moest eigenlijk stiekum wel lachen! Deedt me denken aan al die keren dat ik zelf ladderzat mailtjes heb lopen schrijven naar mensen om ze te vertellen hoe geweldig (of stom) ik ze vond, maar die ik dan (meestal) niet verstuurde...
Het was gewoon zo overduidelijk een "ik schrijf dit nu, maar morgen heb ik er spijt van!"-bericht...!![]()
sorry dat ik mij leedvermaak om jou, MB!![]()
"Ik voel dat ze medelijden met me hebben, ik zou hun willen zeggen dat het niet mijn schuld is dat ik wreed geworden ben, we zijn allemaal wreed geworden."![]()
Vanavond eten we met het werk bij de Burger King
We hebben namelijk training en zo, maar we gaan eerst BURGER KING doen![]()
![]()
Daar gaat je lijn.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:15 schreef Dizer het volgende:
Vanavond eten we met het werk bij de Burger King
We hebben namelijk training en zo, maar we gaan eerst BURGER KING doen![]()
Op vrijdag 9 juni 2006 20:29 schreef Svensational het volgende:[/b]
Ik bedoelde dat ik 16 juni 2006 jouw virtuele piemel wil zuigen omdat je hier dan al een jaar komt ;(.
LEUGENS (╯°□°)╯︵ ┻━┻![]()
Ik doe niet aan de lijnquote:
Ik sport het er weer uit
+ ik geloof nog steeds dat er leuke vrouwen op aarde zijn die niets geven om een strakke buik met zo een sixpack ding...
In Roitterdam is het altijd heel lang wachten bij de BK.
Oh, enneh: [HALVE FINALE] Vervelendste BN'er!!La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.![]()
Toen ik een keer naar de Ahoy' ging, waren we ook bij de BK gaan eten. Want die was toen het dichtstbij. Krijgen we een heel verhaal van zo'n kipje dat daar werkt. "jaaaa, ik heb zooo'n hoooofdpijn en ik wil naar huuuuiiiiis, maar dag maaaag niet van mijn baaaaaaas."quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:45 schreef BVO het volgende:
In Roitterdam is het altijd heel lang wachten bij de BK.
Oh, enneh: [HALVE FINALE] Vervelendste BN'er!!
Flikker op, zeiksnol, dat hoef ik niet te weten. Doe je werk maar gewoon.![]()
Ja maar het eten isquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:43 schreef Tom_Tom- het volgende:
Burger King is blah en de service is er nog slechter dan bij de Mac.
Op Zuidplein bedoel je? Daar zit ook een Mac hoor.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:50 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Toen ik een keer naar de Ahoy' ging, waren we ook bij de BK gaan eten. Want die was toen het dichtstbij. Krijgen we een heel verhaal van zo'n kipje dat daar werkt. "jaaaa, ik heb zooo'n hoooofdpijn en ik wil naar huuuuiiiiis, maar dag maaaag niet van mijn baaaaaaas."
Flikker op, zeiksnol, dat hoef ik niet te weten. Doe je werk maar gewoon..
Maareh, als ik er ga is het in de stad. En die is altijd heel langzaam.. Mac gaat wel snel op zich. Mja, het eten is van beiden natuurlijk niet briljant, al is het voor een zaterdag- of zondagmiddag wel ff lekker.
.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.![]()
Tjah, dat had ik gister dus ook he? Ik bij de metro's.. komt zo een bouwvakker aan me vragen hoe die moet stempelen en hoeveel. Dus ik doe dat voor hem. Begint ie een heel verhaal over dat hij niet kon meeliften met zijn baas en werd afgezet bij weesperplein en moest dan zelf naar huis en blablabla... en dat het wel handig is toch zo een metro en je weet het wel...quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:50 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Toen ik een keer naar de Ahoy' ging, waren we ook bij de BK gaan eten. Want die was toen het dichtstbij. Krijgen we een heel verhaal van zo'n kipje dat daar werkt. "jaaaa, ik heb zooo'n hoooofdpijn en ik wil naar huuuuiiiiis, maar dag maaaag niet van mijn baaaaaaas."
Flikker op, zeiksnol, dat hoef ik niet te weten. Doe je werk maar gewoon.
Ik eet het nooit als avondeten of zo. Heeeel soms dan de mac als avondeten. Maar vanavond is omdat er niks anders in de buurt zit en we hebben haastquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:53 schreef BVO het volgende:
[..]
Op Zuidplein bedoel je? Daar zit ook een Mac hoor..
Maareh, als ik er ga is het in de stad. En die is altijd heel langzaam.. Mac gaat wel snel op zich. Mja, het eten is van beiden natuurlijk niet briljant, al is het voor een zaterdag- of zondagmiddag wel ff lekker.
.
Maar BK vind ik nogal lekker als lunch of zo als we een hele dag Amsterdam-shoppen doen
Nee, in de stad. We gingen eerst eten en daarna pas naar Ahoy.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:53 schreef BVO het volgende:
Op Zuidplein bedoel je? Daar zit ook een Mac hoor..
.
![]()
Hello
Ziggy played guitar
![]()
Hola, kip met cola, begeleid door een pianola.
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...![]()
Ik heb buikpijn..
Waarom is vrouwzijn zóóóóó zwaar?Curiosity cultured the cat
Ik voel met je mee meid. *chocola aangeeft*quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 14:42 schreef Copycat het volgende:
Ik heb buikpijn..
Waarom is vrouwzijn zóóóóó zwaar?![]()
Bij welke BK ga jij dan, die op het Stadhuisplein of bij de Koopgoot? Bij Stadhuisplein werkt al jaren een Chinees die af en toe achteruit lijkt te gaan, zo langzaam is hij.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:53 schreef BVO het volgende:
[..]
Maareh, als ik er ga is het in de stad. En die is altijd heel langzaam.. Mac gaat wel snel op zich.
Ik bedoelde dat ik 16 juni 2006 jouw virtuele piemel wil zuigen omdat je hier dan al een jaar komt ;(.
Jij was toch niet ongesteld?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 14:42 schreef Copycat het volgende:
Ik heb buikpijn..
Waarom is vrouwzijn zóóóóó zwaar?.
![]()
Nee, dat wás ik ook niet...quote:
Maar nu ben ik het wel.
Vandaar dus dat ik gisteren een hele zak chocotof heb opgevreten, en dat ik vandaag een wel very bad hairday heb.
Oké.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 15:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, dat wás ik ook niet...
Maar nu ben ik het wel.
Vandaar dus dat ik gisteren een hele zak chocotof heb opgevreten, en dat ik vandaag een wel very bad hairday heb.
.
Ik vat die chocolade-freakness nooit helemaal, tenminste ik heb het zelf nooit. Ben al niet zo'n chocolade-eter en als ik ongesteld ben al helemaal niet.![]()
Ik ben ook niet ongesteld en ik hou niet van chocola![]()
Maar verder is vrouw zijn zwaar ja
Ziggy played guitar
Ik ben trouwens wel mn nieuwe simkaart kwijt die gisteren had moeten gaan werken
Gelukkig doet deze het nog, maar tis toch niet handig
Maar dat kan mannen ook overkomen
Ziggy played guitar
![]()
Chocolade
![]()
Desperate Housewives
![]()
Menstruatie
![]()
Nog een kwartiertje, en dan linea recta naar huis en de douche in. Een einde maken aan dat gedoetje op mijn hoofd dat de term kapsel onwaardig is..
En je computer doet het ook nog steeds, MB.
Supersloom, maar hij doet het nogquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:22 schreef Copycat het volgende:
En je computer doet het ook nog steeds, MB.
![]()
Morgen komt HW kijken maar het kan zoveel zijn.. dus maar hopen dat het helpt
Ziggy played guitar
Ooow, dat zijn echt de ergste dagenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:21 schreef Copycat het volgende:
Chocolade
![]()
Desperate Housewives
![]()
Menstruatie
![]()
Nog een kwartiertje, en dan linea recta naar huis en de douche in. Een einde maken aan dat gedoetje op mijn hoofd dat de term kapsel onwaardig is..
Ziggy played guitar
Keidruk hier mên.
Pfff, vrouwen borstelen hun haar gewoon een beetje en het zit goed.
Wij moeten altijd eerst een half uur met gel, wax e.d. aan de gang om het in model te krijgen
Pfff... Ik moet het wassen, insmeren met creme-spoeling en dan fohnen!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:52 schreef Bupatih het volgende:
Pfff, vrouwen borstelen hun haar gewoon een beetje en het zit goed.
Wij moeten altijd eerst een half uur met gel, wax e.d. aan de gang om het in model te krijgen
Mijn fruit-verslaving wordt welk hardnekkiger tijdens het ongesteld zijn trouwens...
[/einde van deze nuttige mededeling].
![]()
Moet?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:01 schreef Airelle het volgende:
[..]
Pfff... Ik moet het wassen, insmeren met creme-spoeling en dan fohnen!
Mijn fruit-verslaving wordt welk hardnekkiger tijdens het ongesteld zijn trouwens...
[/einde van deze nuttige mededeling].
Niks moet. Je kan ook gewoon met een out-of-bed-ragebol-coupe op school ofzo komen, hoor.
En ik heb altijd zin in chocolade als ik ongesteld ben
[/einde van deze gelogen (duh) mededeling]
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Moet?
Niks moet. Je kan ook gewoon met een out-of-bed-ragebol-coupe op school ofzo komen, hoor..
Charmant.
![]()
Chocolade.![]()
Haar waar niks mee gedaan is.![]()
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:15 schreef MissBliss het volgende:
Ik ben trouwens wel mn nieuwe simkaart kwijt die gisteren had moeten gaan werken
Gelukkig doet deze het nog, maar tis toch niet handig
Maar dat kan mannen ook overkomenGevonden
En hij gaat pas 20 oktober werken
Ziggy played guitar
Heb ik eindelijk een fiets!
gaat ie langzaam nu al zo'n beetje stuk aan het gaan zijn
de trapper blijft soms gewoon klem zitten, en natuurlijk net op het moment dat ik voorzichtig een beetje met m'n gescheurde enkel af wil zetten waardoor ik meteen een klap in m'n enkel krijg en weer een uur krom loop
maar ik heb wel 2 pakken vla voor de prijs van 1![]()
Wat is date the moms een hilarisch progamma![]()
* _ELMaikel_ luister Greenday- Boulevard of broken dreamsYou and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
You and me baby ain't nothin' but mammals![]()
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:36 schreef timbob het volgende:
Heb ik eindelijk een fiets!
gaat ie langzaam nu al zo'n beetje stuk aan het gaan zijn
de trapper blijft soms gewoon klem zitten, en natuurlijk net op het moment dat ik voorzichtig een beetje met m'n gescheurde enkel af wil zetten waardoor ik meteen een klap in m'n enkel krijg en weer een uur krom loop
maar ik heb wel 2 pakken vla voor de prijs van 1
Ziggy played guitar
![]()
mannen
![]()
[/MissBliss]
![]()
En dat maakt zo'n dag in klap weer goed.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:36 schreef timbob het volgende:
maar ik heb wel 2 pakken vla voor de prijs van 1!
Ja, ik voel het nog!quote:
Vooral 's ochtends want ik slaap op die kant, doet gewoon pijn.. En nu ook, duurt wel lang vond ik
Ziggy played guitar
quote:Zhenar
Of telt dat dan weer niet?
Ziggy played guitar
Zhenar is een halve man.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:50 schreef MissBliss het volgende:
[..]Zhenar
Of telt dat dan weer niet?Clementine: Are you nuts?
Daar doelde ik op jaquote:![]()
Ziggy played guitar
P-uitreiking achter de rug heeft.
Oh, en Hind slaapt in een pyjama.
En nu ff teruglezen![]()
[ Bericht 12% gewijzigd door Steve op 11-10-2005 19:20:21 (pyama moet zijn pyjama) ]"Atb is lief, groetjes Peri."![]()
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:07 schreef alwaysthebest het volgende:
Oh, en Hind slaapt in een pyama.
! Hoe weet jij dat?!?!?
!
Iemand [BNN] Spuiten en Slikken #2 nog gezien gisteren?La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.![]()
Veronica magazine heeft een interview met haar. (faq you ofzoiets, ergens achterin)quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:10 schreef BVO het volgende:
[..]! Hoe weet jij dat?!?!?
!
Iemand [BNN] Spuiten en Slikken #2 nog gezien gisteren?
En ja, gezien."Atb is lief, groetjes Peri."![]()
Ja!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:10 schreef BVO het volgende:
Iemand [BNN] Spuiten en Slikken #2 nog gezien gisteren?
Ik heb in een deuk gelegen om die vagina-deskundige Krek!
![]()
. Die waren leuk.
Die Ties was maar een deuzig figuur zeg.![]()
.
Oh, enneh Sophie blijftnatuurlijk.
![]()
Disc One
THE BEGINNING: look back at Oprah's earliest days; includes rare, never-before-seen footage
HEARTPRINTS: Some of the guests who touched Oprah's heart forever
THE STARS, ACT 1: John Travolta, Julia Roberts, Barbara Walters and more!
Disc Two
AHA! Twenty years of lessons…Oprah's lightbulb moments!
SURPRISE! Caught off guard! Birthdays, marriage proposals and other amazing surprises!
HOME: Private tours of celebrity homes, room makeovers and decorating with Nate Berkus!
THE STARS, ACT 2: Bill Cosby, The Judds, Madonna and more
Disc Three
THE INTERVIEWS: Highlights of Oprah's most fascinating one-on-ones
OPRAH'S FIRSTS: There's nothing Oprah hasn't tried in 20 years
THE STARS, ACT 3: Halle Berry, Michael J. Fox, Beyoncé Knowles and more!
Disc Four
THE HEADLINES: Oprah opens up about some of the biggest news events of the last 20 years.
MAKEOVER HALL OF FAME: Oprah's many looks, plus amazing transformations—you won't recognize them
THE STARS, ACT 4: Chris Rock, Celine Dion, Jim Carrey, Bono and more
Disc Five
WEIGHT: Includes highlights from the biggest show in Oprah history
BOOKS: The inside story on Oprah's Book Club
ANGELS: See how the Angel Network changes lives worldwide.
THE STARS, ACT 5: Stars of Sex and the City, Everybody Loves Raymond and more
WILDEST DREAMS: The cars, the bus and the dreams come true.
Disc Six
OPRAH'S 50TH BIRTHDAY BASH! The entire celebration, including Josh Groban's "You Raise Me Up"
CHRISTMASKINDESSS: Oprah's life-changing trip to Africa
BEHIND THE SCENES: A day in the life of The Oprah Winfrey Show
LAUGHS! Hilarious moments caught on camera!
![]()
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:50 schreef MissBliss het volgende:
[..]Zhenar
Of telt dat dan weer niet?
quote:![]()
![]()
![]()
I HATE YOU GUYS!!!!![]()
![]()
Wij ook van jou, Zhenar.quote:Wij ook van jou...
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wij ook van jou, Zhenar.Wij ook van jou...
![]()
![]()
![]()
Geen zin om te koken...![]()
New York Pizza![]()
Halfje 4 Cheese, halfje Californian Veggie.
Halfuurtje wachten
Wil je zeggen dat ik dan helemaal geen man ben?!?!11quote:![]()
![]()
!!
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:39 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat ik dan helemaal geen man ben?!?!11![]()
![]()
!!
!
Anders ben jij een halve man en ik driekwart man?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:39 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat ik dan helemaal geen man ben?!?!11![]()
![]()
!!
Ik vind die glimlach op de cover een beetje nep/eng.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:25 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
Disc One
THE BEGINNING: look back at Oprah's earliest days; includes rare, never-before-seen footage
HEARTPRINTS: Some of the guests who touched Oprah's heart forever
THE STARS, ACT 1: John Travolta, Julia Roberts, Barbara Walters and more!
Disc Two
AHA! Twenty years of lessons…Oprah's lightbulb moments!
SURPRISE! Caught off guard! Birthdays, marriage proposals and other amazing surprises!
HOME: Private tours of celebrity homes, room makeovers and decorating with Nate Berkus!
THE STARS, ACT 2: Bill Cosby, The Judds, Madonna and more
Disc Three
THE INTERVIEWS: Highlights of Oprah's most fascinating one-on-ones
OPRAH'S FIRSTS: There's nothing Oprah hasn't tried in 20 years
THE STARS, ACT 3: Halle Berry, Michael J. Fox, Beyoncé Knowles and more!
Disc Four
THE HEADLINES: Oprah opens up about some of the biggest news events of the last 20 years.
MAKEOVER HALL OF FAME: Oprah's many looks, plus amazing transformations—you won't recognize them
THE STARS, ACT 4: Chris Rock, Celine Dion, Jim Carrey, Bono and more
Disc Five
WEIGHT: Includes highlights from the biggest show in Oprah history
BOOKS: The inside story on Oprah's Book Club
ANGELS: See how the Angel Network changes lives worldwide.
THE STARS, ACT 5: Stars of Sex and the City, Everybody Loves Raymond and more
WILDEST DREAMS: The cars, the bus and the dreams come true.
Disc Six
OPRAH'S 50TH BIRTHDAY BASH! The entire celebration, including Josh Groban's "You Raise Me Up"
CHRISTMASKINDESSS: Oprah's life-changing trip to Africa
BEHIND THE SCENES: A day in the life of The Oprah Winfrey Show
LAUGHS! Hilarious moments caught on camera!
Stiekem will ik die DVD-box eigenlijk wel hebben.
Hiep-hoi.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:42 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Anders ben jij een halve man en ik driekwart man?![]()
!!
Gun ze hun lolletje. Wij weten wel dat wij 12x meer mans zijn dan al die halfzachte bitches hier.quote:
Ik mag toch hopen dat je het niet over mij hebt!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:48 schreef Zhenar het volgende:
Gun ze hun lolletje. Wij weten wel dat wij 12x meer mans zijn dan al die halfzachte bitches hier.![]()
Niets halfzachte bitch, bikkelhard kutwijf, ja!
![]()
Nog een kwartiertje wachten.
Ja, daar heb je gelijk in. Stelletje rel- en roddelnichten.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:48 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Gun ze hun lolletje. Wij weten wel dat wij 12x meer mans zijn dan al die halfzachte bitches hier.![]()
Nee JIJ niet!!! De vrouwen hier zijn nog meer mans dan de mannen!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat je het niet over mij hebt!
Niets halfzachte bitch, bikkelhard kutwijf, ja!
![]()
Nog een kwartiertje wachten.
![]()
![]()
waarop wacht je?
Iddquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:52 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ja, daar heb je gelijk in. Stelletje rel- en roddelnichten.![]()
Bijna schattig, die wanhopige pogingen tot semi-stoerheid...
quote:quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:38 schreef Copycat het volgende:
Geen zin om te koken...![]()
New York Pizza![]()
Halfje 4 Cheese, halfje Californian Veggie.
Halfuurtje wachten
NYP... héérlijke pizza's, maar dúúúúúúr!quote:
Jeez, ik posts iets of het onderwerp gaat al weer ergens anders over.
Als je een gesprek levend wilt houden moet je er wel bijblijven, WHINY BITCH!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:59 schreef Bupatih het volgende:
Jeez, ik posts iets of het onderwerp gaat al weer ergens anders over.![]()
Bijna, ja. Voorlopig blijft het gewoon erg zielig.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:56 schreef Zhenar het volgende:
[..]
IddBijna schattig, die wanhopige pogingen tot semi-stoerheid...
Geil en misselijkmakend tegelijk!quote:![]()
Inderdaad. Maar ik wilde ze niet tegen het hoofd stoten. Gelukkig kunnen ze ons gefluister niet horen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:00 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Bijna, ja. Voorlopig blijft het gewoon erg zielig.![]()
Baileys!quote:
Baileysquote:![]()
Bruine drek
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:57 schreef Zhenar het volgende:
NYP... héérlijke pizza's, maar dúúúúúúr!![]()
Op tijd
![]()
Laterz!
![]()
![]()
![]()
Haha, nee. Wij komen met ons gefluister nooit boven dat eeuwige gezeik van hen uit.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:01 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar ik wilde ze niet tegen het hoofd stoten. Gelukkig kunnen ze ons gefluister niet horen.![]()
Argh, nee. Soms vraag ik me af waarom ik hier nog kom. Alleen maar "ik voel me kut", "ik haat die en die" en "mijn piemel is zo klein"... Geez, "GET OVER YOURSELF" denk ik dan.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:05 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Haha, nee. Wij komen met ons gefluister nooit boven dat eeuwige gezeik van hen uit.![]()
Eh, hallo?! ZE IS ERMEE DOORDRENKT!!!!quote:[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Een lekker wijf dat door de poep rolt is toch ook niet smakelijk? Dan zeg je toch ook niet "wie let daar nou op?" ?!?!?????quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:08 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Eh, hallo?! ZE IS ERMEE DOORDRENKT!!!!![]()
![]()
Ik dacht dat jij er juist eentje was die dat welquote:vond
?
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij er juist eentje was die dat welvond
?
![]()
![]()
![]()
Ik ben niet zo van de anale.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:07 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Argh, nee. Soms vraag ik me af waarom ik hier nog kom. Alleen maar "ik voel me kut", "ik haat die en die" en "mijn piemel is zo klein"... Geez, "GET OVER YOURSELF" denk ik dan.![]()
![]()
Zodra je hier komt voel je je natuurlijk een stuk beter over jezelf, dan moet je al dat gezanik maar voor lief nemen.Nothing in life is for free.
En als je dat wel was, bruine drek?quote:![]()
![]()
![]()
Wat doe je dan met die andere kantquote:?
Tjah... dat zal de charme dan wel zijn van ShowChat...quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:09 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Zodra je hier komt voel je je natuurlijk een stuk beter over jezelf, dan moet je al dat gezanik maar voor lief nemen.Nothing in life is for free.
![]()
![]()
* Zhenar hoest even om het gefluister te maskeren.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Je hebt natuurlijk gelijk. Ik verplaatste mij even in de geest van een minder verlichte.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:11 schreef LeBeau het volgende:
[..]
En als je dat wel was, bruine drek?![]()
![]()
![]()
![]()
Creatief.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:12 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat doe je dan met die andere kant?
Ik schaam me diep, maar:Tanja.
.
"De geilheid druipt er vanaf" (over Linda.)
"Waar zit je verstand? Zeker in dat weggehaalde been?!" (overRob:r.)
Groningers kunnen best tof uit de hoek komen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:22 schreef BVO het volgende:
.
...met kurken.quote:"Ik voel dat ze medelijden met me hebben, ik zou hun willen zeggen dat het niet mijn schuld is dat ik wreed geworden ben, we zijn allemaal wreed geworden."![]()
Ik schop haar liever weer terug in die hoek.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:23 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Groningers kunnen best tof uit de hoek komen.
Zwangere vrouwen schop je niet, Buup. Niet-zwangere vrouwen ook niet trouwens.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik schop haar liever weer terug in die hoek..
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:39 schreef Svensational het volgende:
Zwangere vrouwen schop je niet, Buup. Niet-zwangere vrouwen ook niet trouwens..
Ben ik het helemaal mee eens natuurlijk
"Ik voel dat ze medelijden met me hebben, ik zou hun willen zeggen dat het niet mijn schuld is dat ik wreed geworden ben, we zijn allemaal wreed geworden."![]()
![]()
Desperate Housewives
Groningersquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:23 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Groningers kunnen best tof uit de hoek komen.![]()
.
een droom is een eiland van iets in een ruimte van niets![]()
Zozo, dat is bijzonder.quote:
Daar is iedereen het toch mee eens, lijkt mij.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:40 schreef timbob het volgende:
We get signal.
jammer bupa
het was een juweeltje
Maar sommige mensen begrijpen niet dat jij een grapje maakte.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:54 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zozo, dat is bijzonder.
Daar is iedereen het toch mee eens, lijkt mij.Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
Is dat niet hun probleem? Bupa is nooit serieus.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar sommige mensen begrijpen niet dat jij een grapje maakte.
Zoals Da "quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar sommige mensen begrijpen niet dat jij een grapje maakte." Da?
Altijd geinig om te zien hoe jij een catfight met Dada tracht te initiëren...quote:![]()
En bij een potje voetbal dan ?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:41 schreef Dada het volgende:
[..]
Ben ik het helemaal mee eens natuurlijkYou and me baby ain't nothin' but mammals
Do it again now
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:02 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Altijd geinig om te zien hoe jij een catfight met Dada tracht te initiëren...![]()
![]()
!
Nee, hoor.
Jij probeert gewoon een catfight tussen hem en mij te starten.
Want ik bedoelde het helemaal niet zo, getuige mijn PI!Clementine: Are you nuts?
Daar zijn ook zwangere vrouwenquote:.
Damn, je hebt mij door!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]!
Nee, hoor.
Jij probeert gewoon een catfight tussen hem en mij te starten.
Want ik bedoelde het helemaal niet zo, getuige mijn PI!
Mijn meest erotische fantasie, een catfight tussen jou en Dada, wordt verstoord!
Zó passé dus.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:19 schreef timbob het volgende:
[..]
maar het was van All your base enzo
En het was gewoon ordinaire TO-bagger.
Die snap ik niet. Vrouwen....en voetbal?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:04 schreef _ELMaikel_ het volgende:
En bij een potje voetbal dan ?"Ik voel dat ze medelijden met me hebben, ik zou hun willen zeggen dat het niet mijn schuld is dat ik wreed geworden ben, we zijn allemaal wreed geworden."![]()
Vrouwen......schoppen......voetbalquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:28 schreef Dada het volgende:
[..]
Die snap ik niet. Vrouwen....en voetbal?Clementine: Are you nuts?
Ja die zijn vaak fanatiek en schoppen je benen kapot mag je dan ook niet terug kicken?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:28 schreef Dada het volgende:
[..]
Die snap ik niet. Vrouwen....en voetbal?
You and me baby ain't nothin' but mammals
Do it again now
quote:Mannen
=Zhenar
![]()
Tja, je bent toch een man?![]()
Ik haat ook van jou
Ziggy played guitar
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:36 schreef MissBliss het volgende:
[..]Mannen
=Zhenar
![]()
Tja, je bent toch een man?![]()
Ik haat ook van jou?
?
![]()
I'm confused!
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:32 schreef Bupatih het volgende:
Vrouwen......schoppen......voetbalga hoeren huren
Je zit als man totaal verkeerd als je tegen/met vrouwen aan het voetballen bent.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:34 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ja die zijn vaak fanatiek en schoppen je benen kapot mag je dan ook niet terug kicken?
Zo ken ik je weer.quote:
Niet dat ik het grappig vind, ofzo, maar toch...
Camping voetbalquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:45 schreef Dada het volgende:
[..]
Je zit als man totaal verkeerd als je tegen/met vrouwen aan het voetballen bent.![]()
@Bupa ik zie je nooit meer in pub
Do it again now
Gaat te snel.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:50 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Camping voetbal![]()
@Bupa ik zie je nooit meer in pub![]()
Gaat nergens over.
Etc...
*heeft een heel goed gehoor*quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:01 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar ik wilde ze niet tegen het hoofd stoten. Gelukkig kunnen ze ons gefluister niet horen.![]()
HEY, bedoel je nou ook mij met 'ze'?Ik ben geen halfzachte relnicht hoor! Ben een echte bitch
![]()
Ziggy played guitar
Ik vond Tanja altijd al tofquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:22 schreef BVO het volgende:
.
Ziggy played guitar
Er zijn nu rellenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Gaat te snel.
Gaat nergens over.
Etc...
Do it again now
quote:
Laat maar hoor liefje
Ziggy played guitar
Vandaar ook die :quote:
Do it again now
Duh, natuurlijk niet. We hadden het over dequote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:55 schreef MissBliss het volgende:
[..]
*heeft een heel goed gehoor*
HEY, bedoel je nou ook mij met 'ze'?Ik ben geen halfzachte relnicht hoor! Ben een echte bitch
![]()
![]()
mannen van ShowChat
.
Jij
get onwijs my freak on!
![]()
Nee he, heb ik je nou weer gekwetst ofzo?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:48 schreef Bupatih het volgende:
Zo ken ik je weer.
Niet dat ik het grappig vind, ofzo, maar toch..."Ik voel dat ze medelijden met me hebben, ik zou hun willen zeggen dat het niet mijn schuld is dat ik wreed geworden ben, we zijn allemaal wreed geworden."![]()
Dude, natuurlijk nietquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:13 schreef Dada het volgende:
[..]
Nee he, heb ik je nou weer gekwetst ofzo?
Dat dacht je de vorige keer ook al?
De dag dat ik mij gekwetst ga voelen door jou of iemand anders op Fok! hier, moet ik nog meemaken.
Wat kan mij het nou boeien dat je het over hoeren huren enzo hebt?
Je moet mijn posts wat beter lezen.En PI's lezen.
Je moet ook Dada's PI's lezen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dude, natuurlijk niet
De dag dat ik mij gekwetst ga voelen door jou of iemand anders op Fok! hier, moet ik nog meemaken.
Is Fok! bij jullie ook zo langzaam?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:15 schreef Bupatih het volgende:
Dude, natuurlijk niet
Slaap lekker, poepsiewoepsie.quote:.
![]()
Christine
Omdat BVO nu pas haar tofheid inzietquote:
Ik heb het sinds donderdag helemaal niet meer gevolgd dus geen idee of er nog iets gebeurt isIk weet alleen dat Linda Roel 'een handje geholpen' heeft
Ziggy played guitar
Gelukkig ik schrok al!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:11 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Duh, natuurlijk niet. We hadden het over demannen van ShowChat
.
Jij
get onwijs my freak on!
![]()
![]()
![]()
![]()
likewise
Ziggy played guitar
Ik lach niet als het om jou gaat.quote:"Ik voel dat ze medelijden met me hebben, ik zou hun willen zeggen dat het niet mijn schuld is dat ik wreed geworden ben, we zijn allemaal wreed geworden."![]()
Kut, verkeerde PI ----->quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:30 schreef Dada het volgende:
Ik lach niet als het om jou gaat.
quote:!
Maarehhh... Jij, Big Brother SLET, kijkt niet meer?!![]()
Kijk je nu wel nix factor?[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Jawelquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:32 schreef Zhenar het volgende:
[..]!
Maarehhh... Jij, Big Brother SLET, kijkt niet meer?!![]()
Kijk je nu wel nix factor?
Tja in het weekend komt het niet, vrijdag mis ik altijd.. maandag meestal ook
Dus meestal kijk ik het wel terug en lees ik streamverslagen maar ik was er nog niet aan toegekomen deze keer![]()
Fill me in on the highlights please![]()
Áls er highlights waren
Ziggy played guitar
En wat is nix factor?Ziggy played guitar
Ik weet eigenlijk ook niet precies wat er is gebeurd.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:43 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jawel
Tja in het weekend komt het niet, vrijdag mis ik altijd.. maandag meestal ook
Dus meestal kijk ik het wel terug en lees ik streamverslagen maar ik was er nog niet aan toegekomen deze keer![]()
Fill me in on the highlights please![]()
Áls er highlights waren
O ja! Tanja en Rob hadden een bitchfight omdat Rob haar was naast de wasmachine had gepleurd. En Tanja zei "Waar zit je verstand?! In dat been dat je kwijt bent?!?!????""![]()
![]()
En de situatie rondom Dido en Roel wordt geloof ik steeds grimmiger.
En ze moeten dus op een stip staan. En elke 3 kwartier wisselen ofzo.
En Linda was weer dronken. What else is new?
Verder weet ik het niet allemaal precies hoor.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Gayness galorequote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:22 schreef Svensational het volgende:
[..]
Slaap lekker, poepsiewoepsie..
![]()
![]()
SHAME! Nix Factor is de anti-Idols: drie juryleden zoeken mensen die lelijk zijn, lelijk zingen, geen uitstraling, ritmegevoel, gevoel voor dans hebben, enzovoort... En daarna moeten drie andere mensen (waaronder Tjeerd Oosterhuis geloof ik) sterren van ze maken. Het is een soort weddenschap. Best interessant, want ik denk dat het inderdaad wel mogelijk is: het gaat niet om de persoon, maar om de marketing er omheen. Als het programma een succes wordt, wordt de hit ook een succes, denk ik.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:46 schreef MissBliss het volgende:
En wat is nix factor?
Maar goed: altijd leuk om talentloze mensen te bekijken en denken: "wat ben ik zelf toch leuk!"
daarom kom ik ook in ShowChat[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:47 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk ook niet precies wat er is gebeurd.
O ja! Tanja en Rob hadden een bitchfight omdat Rob haar was naast de wasmachine had gepleurd. En Tanja zei "Waar zit je verstand?! In dat been dat je kwijt bent?!?!????""![]()
![]()
Ja, ik zag dus net dat Linda hem gewoon af zat te rukken terwijl er ook andere mensen in die slaapkamer warenquote:En de situatie rondom Dido en Roel wordt geloof ik steeds grimmiger.Ze zei: 'Hey een handdoek, wat moet ik daarmee?' Naja, die was dus voor het kwakje
Goh, die weekopdrachten worden steeds heftigerquote:En ze moeten dus op een stip staan. En elke 3 kwartier wisselen ofzo.Niks mis meequote:En Linda was weer dronken. What else is new?quote:Verder weet ik het niet allemaal precies hoor.
Ziggy played guitar
Oh klinkt tof!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:51 schreef Zhenar het volgende:
[..]
SHAME! Nix Factor is de anti-Idols: drie juryleden zoeken mensen die lelijk zijn, lelijk zingen, geen uitstraling, ritmegevoel, gevoel voor dans hebben, enzovoort... En daarna moeten drie andere mensen (waaronder Tjeerd Oosterhuis geloof ik) sterren van ze maken. Het is een soort weddenschap. Best interessant, want ik denk dat het inderdaad wel mogelijk is: het gaat niet om de persoon, maar om de marketing er omheen. Als het programma een succes wordt, wordt de hit ook een succes, denk ik.Wanneer? Welke zender? Hoe laat?
Same herequote:Maar goed: altijd leuk om talentloze mensen te bekijken en denken: "wat ben ik zelf toch leuk!"
daarom kom ik ook in ShowChat![]()
Oh wee als je op mij doelt
Ziggy played guitar
Waarom hoor ik dat nou als het NET afgelopen is?quote:Vanaf dinsdag 11 oktober 21:30, Talpa.![]()
![]()
![]()
Ziggy played guitar
Slapen!
Jepz, het is altijd lekker tot dat de wekker gaat.quote:.
Dat is wel waar. Morgen ook vroeg opquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jepz, het is altijd lekker tot dat de wekker gaat..
Hier nog iets te beleven?Curiosity cultured the cat
Niet bepaald, dus.
Goeiemorgen.
Mornin'!
Hoi Zhenar en Dizer.
Ik ben al op school.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 09:04 schreef Dizer het volgende:
Hoi Sven, hoi Zhenar
Ik ga nu naar school.....
Ik ben ook al weer wakker.
Hoi![]()
Ik ging dus gisterenavond in bed lekker nog de aflevering van Expeditie Robinson kijken![]()
De ontknoping nadert... eliminatie.... en nóg een onverwachte wending wordt aangekondigd
De deelnemers zijn op weg naar de eliminatie en......................................................... het beeld gaat op blauw!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb verdomme een KWARTIER langer opgenomen en dat KUTTALPA laat het gewoon nóg langer uitlopen![]()
Nu moet ik dus de aflevering op internet kijken en aangezien je die niet kan doorspoelen moet ik HEEL die aflevering laten afspelen voor de laatste 5 minuten
Maar verder alles goed
Ziggy played guitar
Ik wil het ook wel verklappen hoor.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:22 schreef MissBliss het volgende:
Hoi![]()
Ik ging dus gisterenavond in bed lekker nog de aflevering van Expeditie Robinson kijken![]()
De ontknoping nadert... eliminatie.... en nóg een onverwachte wending wordt aangekondigd
De deelnemers zijn op weg naar de eliminatie en......................................................... het beeld gaat op blauw!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb verdomme een KWARTIER langer opgenomen en dat KUTTALPA laat het gewoon nóg langer uitlopen![]()
Nu moet ik dus de aflevering op internet kijken en aangezien je die niet kan doorspoelen moet ik HEEL die aflevering laten afspelen voor de laatste 5 minuten
Maar verder alles goed.
Ik weet lekkur ook wat de verrassende wending in ER was!![]()
Heb ik volgens mij al eerder gespoilerd!
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik wil het ook wel verklappen hoor..
Onder tags neem ik aan want ik heb niks boeiends gelezenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:54 schreef Zhenar het volgende:
Ik weet lekkur ook wat de verrassende wending in ER was!![]()
Heb ik volgens mij al eerder gespoilerd!![]()
![]()
En nee, ik kijk zo wel via de site áls het erop staat natuurlijk
Ziggy played guitar
Net bij de tandarts geweest. M'n verstandskies komt er half door, maar hij groeit goed en hoeft er waarschijnlijk niet uit.
. YEAH YEAH
. Na al die enge verhalen hier laatst
.
Er is wel een manier om de link direct in je Mediaplayer te openen en dat je dan dus kunt scrollen. Ik heb 't laatst ook gedaan bij een aflevering van "J&G over de vloer". Weet niet meer precies hoe 't moetquote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:58 schreef MissBliss het volgende:
[..]
![]()
[..]
Onder tags neem ik aan want ik heb niks boeiends gelezen![]()
En nee, ik kijk zo wel via de site áls het erop staat natuurlijk. Maar ga het voor je uitzoeken
.
Dat zeiden ze bij mij ook... en een aantal jaar later was het toch beter ze wel te verwijderenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:28 schreef mark_03 het volgende:
Net bij de tandarts geweest. M'n verstandskies komt er half door, maar hij groeit goed en hoeft er waarschijnlijk niet uit.
. YEAH YEAH
. Na al die enge verhalen hier laatst
.
.
Goedemiddag allemaal!Curiosity cultured the cat
Ff naar eigenschappen -> dan de locatielink kopieren in Media Player bij URL openenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:58 schreef MissBliss het volgende:
[..]
![]()
[..]
Onder tags neem ik aan want ik heb niks boeiends gelezen![]()
En nee, ik kijk zo wel via de site áls het erop staat natuurlijk. En dan lukt 't
.
een droom is een eiland van iets in een ruimte van niets
Forum Opties Forumhop: Hop naar: