erg hoor... hongerquote:Op maandag 10 oktober 2005 22:15 schreef Dizer het volgende:
ik heb honger
quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:15 schreef Dizer het volgende:
ik heb honger
Nounou...quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:23 schreef Copycat het volgende:
Hey, het is wel een Miss Marple met Derek Jacobi - I Claudius- in een bijrol
[afbeelding]
![]()
quote:
ER?quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:29 schreef Svensational het volgende:
[..]
[afbeelding]
En voor de rest wil ik niks horen over ER, ik moet het nog zien.
OMG, je weet dus nog niet datquote:Op maandag 10 oktober 2005 22:29 schreef Svensational het volgende:
[..]
[afbeelding]
En voor de rest wil ik niks horen over ER, ik moet het nog zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en natuurlijk datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar de verrasendste ontknoping was toch wel datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.doordatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en zo dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!!!!!!![]()
![]()
!!1!!!!!!!!!
![]()
![]()
!!!!!!!
![]()
!!!!!!!!!!
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(![]()
Die Elbert he... heo kan zo een grote spierbundel zo een mietje zijnquote:
Friends don't let friends remain beardless...![]()
Ik vind het wel een sympathieke gast. Een beetje zanikerd wel, maar ach... hij is tenminste niet evil zoals Karl.quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:44 schreef Dizer het volgende:
[..]
Die Elbert he... heo kan zo een grote spierbundel zo een mietje zijn[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(![]()
NIET!quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ex-vrouw van Jim Carrey in Liar Liar.
das de zuster uit ER enzo
nurse! wash me![]()
![]()
Maar hij ging huilen omdat iequote:Op maandag 10 oktober 2005 22:45 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik vind het wel een sympathieke gast. Een beetje zanikerd wel, maar ach... hij is tenminste niet evil zoals Karl.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, dan ga ik wel weg uit dit topic.
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij![]()
quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:01 schreef Svensational het volgende:
Nou, dan ga ik wel weg uit dit topic.
![]()
![]()
Ik heb er geen spijt van, ik wou heel graag stoom afblazen en Fok is dan misschien niet de juiste plek (quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:30 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik moest eigenlijk stiekum wel lachen! Deedt me denken aan al die keren dat ik zelf ladderzat mailtjes heb lopen schrijven naar mensen om ze te vertellen hoe geweldig (of stom) ik ze vond, maar die ik dan (meestal) niet verstuurde...
Het was gewoon zo overduidelijk een "ik schrijf dit nu, maar morgen heb ik er spijt van!"-bericht...!![]()
sorry dat ik mij leedvermaak om jou, MB!![]()
) maar ik meende elk woord
@Cc: Nee, ik ga natuurlijk niet editten en dan alsnog het verhaal vertellen
@iedereen: Ik heb ER ook nog niet gezien dus niet spoileren
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~![]()
Maar ladderzat was ik wel ja
Ik voelde me helemaal Bridget Jones die met een fles wijn in dr handen zit te janken en Heel Zielig 'All by myseeeeeeeeeeelf' zingt.... Echt Vet Zielig!
Ziggy played guitar
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~![]()
Oh en mn pc is halfdood... dus dat is ook zielig.
Pc's zijn net mannen![]()
![]()
![]()
Geintje HW
Ziggy played guitar
![]()
Wat had ik dát graag willen lezen!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?![]()
Ik wil het je wel mailenquote:
Het bestond uit veel kotssmileys en veel spelfouten
De rest moet je wel kunnen bedenken als R&P-mod.Ziggy played guitar
Vooral veel spelfouten jaquote:Op maandag 10 oktober 2005 23:34 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik wil het je wel mailen
De rest moet je wel kunnen bedenken als R&P-mod.
Next subject: wie heeft er nog een gratis werkende pc voor mij?
Ziggy played guitar
Heb je nou nog die zelfde kut bakquote:Op maandag 10 oktober 2005 23:41 schreef MissBliss het volgende:
Next subject: wie heeft er nog een gratis werkende pc voor mij?![]()
![]()
Copycat@fok.nlquote:Op maandag 10 oktober 2005 23:34 schreef MissBliss het volgende:
Ik wil het je wel mailen
De rest moet je wel kunnen bedenken als R&P-mod.
Geweldig mens was dat inderdaad, Duiveltja!
Krek!
Yepsquote:Op maandag 10 oktober 2005 23:51 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Heb je nou nog die zelfde kut bak
Die ene van de 3 crashes, alles weg enzo. Nu crasht hij niet meer: hij raakt gewoon spontaan zn primary master kwijt. Na ongeveer 6 pogingen pielen was hij dan bereid op te starten... tergend langzaam... en als ik nou heel stil zit en de kast vooral niet aanraak... Dan blijft hij het misschien vandaag wel doen
Ziggy played guitar
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:48 schreef Christine het volgende:
Had ik al gezegd dat je een heel lief vriendinnetje bent?
Ik word er zowaar lichtelijk emo van
En natuurlijk hetzelfde voor jou!
Ziggy played guitar
Zou slim zijn he?quote:
Truste![]()
Ziggy played guitar
Klootzakquote:Op maandag 10 oktober 2005 22:58 schreef timbob het volgende:
Wat?
heeft Wim immumimiteit gekregen?
wie is wim?. Ik geloofde je
.
Shit, en zoiets heb ik dus gemistquote:Op maandag 10 oktober 2005 18:30 schreef Zhenar het volgende:
Ik moest eigenlijk stiekum wel lachen! Deedt me denken aan al die keren dat ik zelf ladderzat mailtjes heb lopen schrijven naar mensen om ze te vertellen hoe geweldig (of stom) ik ze vond, maar die ik dan (meestal) niet verstuurde...
Het was gewoon zo overduidelijk een "ik schrijf dit nu, maar morgen heb ik er spijt van!"-bericht...!![]()
sorry dat ik mij leedvermaak om jou, MB!![]()
"Ik voel dat ze medelijden met me hebben, ik zou hun willen zeggen dat het niet mijn schuld is dat ik wreed geworden ben, we zijn allemaal wreed geworden."![]()
Vanavond eten we met het werk bij de Burger King
We hebben namelijk training en zo, maar we gaan eerst BURGER KING doen![]()
![]()
Daar gaat je lijn.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:15 schreef Dizer het volgende:
Vanavond eten we met het werk bij de Burger King
We hebben namelijk training en zo, maar we gaan eerst BURGER KING doen![]()
Op vrijdag 9 juni 2006 20:29 schreef Svensational het volgende:[/b]
Ik bedoelde dat ik 16 juni 2006 jouw virtuele piemel wil zuigen omdat je hier dan al een jaar komt ;(.
LEUGENS (╯°□°)╯︵ ┻━┻![]()
Ik doe niet aan de lijnquote:
Ik sport het er weer uit
+ ik geloof nog steeds dat er leuke vrouwen op aarde zijn die niets geven om een strakke buik met zo een sixpack ding...
In Roitterdam is het altijd heel lang wachten bij de BK.
Oh, enneh: [HALVE FINALE] Vervelendste BN'er!!La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.![]()
Toen ik een keer naar de Ahoy' ging, waren we ook bij de BK gaan eten. Want die was toen het dichtstbij. Krijgen we een heel verhaal van zo'n kipje dat daar werkt. "jaaaa, ik heb zooo'n hoooofdpijn en ik wil naar huuuuiiiiis, maar dag maaaag niet van mijn baaaaaaas."quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:45 schreef BVO het volgende:
In Roitterdam is het altijd heel lang wachten bij de BK.
Oh, enneh: [HALVE FINALE] Vervelendste BN'er!!
Flikker op, zeiksnol, dat hoef ik niet te weten. Doe je werk maar gewoon.![]()
Ja maar het eten isquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:43 schreef Tom_Tom- het volgende:
Burger King is blah en de service is er nog slechter dan bij de Mac.
Op Zuidplein bedoel je? Daar zit ook een Mac hoor.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:50 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Toen ik een keer naar de Ahoy' ging, waren we ook bij de BK gaan eten. Want die was toen het dichtstbij. Krijgen we een heel verhaal van zo'n kipje dat daar werkt. "jaaaa, ik heb zooo'n hoooofdpijn en ik wil naar huuuuiiiiis, maar dag maaaag niet van mijn baaaaaaas."
Flikker op, zeiksnol, dat hoef ik niet te weten. Doe je werk maar gewoon..
Maareh, als ik er ga is het in de stad. En die is altijd heel langzaam.. Mac gaat wel snel op zich. Mja, het eten is van beiden natuurlijk niet briljant, al is het voor een zaterdag- of zondagmiddag wel ff lekker.
.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.![]()
Tjah, dat had ik gister dus ook he? Ik bij de metro's.. komt zo een bouwvakker aan me vragen hoe die moet stempelen en hoeveel. Dus ik doe dat voor hem. Begint ie een heel verhaal over dat hij niet kon meeliften met zijn baas en werd afgezet bij weesperplein en moest dan zelf naar huis en blablabla... en dat het wel handig is toch zo een metro en je weet het wel...quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:50 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Toen ik een keer naar de Ahoy' ging, waren we ook bij de BK gaan eten. Want die was toen het dichtstbij. Krijgen we een heel verhaal van zo'n kipje dat daar werkt. "jaaaa, ik heb zooo'n hoooofdpijn en ik wil naar huuuuiiiiis, maar dag maaaag niet van mijn baaaaaaas."
Flikker op, zeiksnol, dat hoef ik niet te weten. Doe je werk maar gewoon.
Ik eet het nooit als avondeten of zo. Heeeel soms dan de mac als avondeten. Maar vanavond is omdat er niks anders in de buurt zit en we hebben haastquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:53 schreef BVO het volgende:
[..]
Op Zuidplein bedoel je? Daar zit ook een Mac hoor..
Maareh, als ik er ga is het in de stad. En die is altijd heel langzaam.. Mac gaat wel snel op zich. Mja, het eten is van beiden natuurlijk niet briljant, al is het voor een zaterdag- of zondagmiddag wel ff lekker.
.
Maar BK vind ik nogal lekker als lunch of zo als we een hele dag Amsterdam-shoppen doen
Nee, in de stad. We gingen eerst eten en daarna pas naar Ahoy.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:53 schreef BVO het volgende:
Op Zuidplein bedoel je? Daar zit ook een Mac hoor..
.
![]()
Hello
Ziggy played guitar
![]()
Hola, kip met cola, begeleid door een pianola.
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...![]()
Ik heb buikpijn..
Waarom is vrouwzijn zóóóóó zwaar?Curiosity cultured the cat
Ik voel met je mee meid. *chocola aangeeft*quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 14:42 schreef Copycat het volgende:
Ik heb buikpijn..
Waarom is vrouwzijn zóóóóó zwaar?![]()
Bij welke BK ga jij dan, die op het Stadhuisplein of bij de Koopgoot? Bij Stadhuisplein werkt al jaren een Chinees die af en toe achteruit lijkt te gaan, zo langzaam is hij.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:53 schreef BVO het volgende:
[..]
Maareh, als ik er ga is het in de stad. En die is altijd heel langzaam.. Mac gaat wel snel op zich.
Op vrijdag 9 juni 2006 20:29 schreef Svensational het volgende:[/b]
Ik bedoelde dat ik 16 juni 2006 jouw virtuele piemel wil zuigen omdat je hier dan al een jaar komt ;(.
LEUGENS (╯°□°)╯︵ ┻━┻![]()
Jij was toch niet ongesteld?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 14:42 schreef Copycat het volgende:
Ik heb buikpijn..
Waarom is vrouwzijn zóóóóó zwaar?.
![]()
Nee, dat wás ik ook niet...quote:
Maar nu ben ik het wel.
Vandaar dus dat ik gisteren een hele zak chocotof heb opgevreten, en dat ik vandaag een wel very bad hairday heb.
Oké.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 15:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, dat wás ik ook niet...
Maar nu ben ik het wel.
Vandaar dus dat ik gisteren een hele zak chocotof heb opgevreten, en dat ik vandaag een wel very bad hairday heb.
.
Ik vat die chocolade-freakness nooit helemaal, tenminste ik heb het zelf nooit. Ben al niet zo'n chocolade-eter en als ik ongesteld ben al helemaal niet.![]()
Ik ben ook niet ongesteld en ik hou niet van chocola![]()
Maar verder is vrouw zijn zwaar ja
Ziggy played guitar
Ik ben trouwens wel mn nieuwe simkaart kwijt die gisteren had moeten gaan werken
Gelukkig doet deze het nog, maar tis toch niet handig
Maar dat kan mannen ook overkomen
Ziggy played guitar
![]()
Chocolade
![]()
Desperate Housewives
![]()
Menstruatie
![]()
Nog een kwartiertje, en dan linea recta naar huis en de douche in. Een einde maken aan dat gedoetje op mijn hoofd dat de term kapsel onwaardig is..
En je computer doet het ook nog steeds, MB.
Supersloom, maar hij doet het nogquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:22 schreef Copycat het volgende:
En je computer doet het ook nog steeds, MB.
![]()
Morgen komt HW kijken maar het kan zoveel zijn.. dus maar hopen dat het helpt
Ziggy played guitar
Ooow, dat zijn echt de ergste dagenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:21 schreef Copycat het volgende:
Chocolade
![]()
Desperate Housewives
![]()
Menstruatie
![]()
Nog een kwartiertje, en dan linea recta naar huis en de douche in. Een einde maken aan dat gedoetje op mijn hoofd dat de term kapsel onwaardig is..
Ziggy played guitar
Keidruk hier mên.
Pfff, vrouwen borstelen hun haar gewoon een beetje en het zit goed.
Wij moeten altijd eerst een half uur met gel, wax e.d. aan de gang om het in model te krijgen
Joel: It's been suggested...![]()
Pfff... Ik moet het wassen, insmeren met creme-spoeling en dan fohnen!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:52 schreef Bupatih het volgende:
Pfff, vrouwen borstelen hun haar gewoon een beetje en het zit goed.
Wij moeten altijd eerst een half uur met gel, wax e.d. aan de gang om het in model te krijgen
Mijn fruit-verslaving wordt welk hardnekkiger tijdens het ongesteld zijn trouwens...
[/einde van deze nuttige mededeling].
![]()
Moet?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:01 schreef Airelle het volgende:
[..]
Pfff... Ik moet het wassen, insmeren met creme-spoeling en dan fohnen!
Mijn fruit-verslaving wordt welk hardnekkiger tijdens het ongesteld zijn trouwens...
[/einde van deze nuttige mededeling].
Niks moet. Je kan ook gewoon met een out-of-bed-ragebol-coupe op school ofzo komen, hoor.
Joel: It's been suggested...
Forum Opties Forumhop: Hop naar: