erg hoor... hongerquote:Op maandag 10 oktober 2005 22:15 schreef Dizer het volgende:
ik heb honger
quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:15 schreef Dizer het volgende:
ik heb honger
Nounou...quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:23 schreef Copycat het volgende:
Hey, het is wel een Miss Marple met Derek Jacobi - I Claudius- in een bijrol
[afbeelding]
![]()
quote:
ER?quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:29 schreef Svensational het volgende:
[..]
[afbeelding]
En voor de rest wil ik niks horen over ER, ik moet het nog zien.
OMG, je weet dus nog niet datquote:Op maandag 10 oktober 2005 22:29 schreef Svensational het volgende:
[..]
[afbeelding]
En voor de rest wil ik niks horen over ER, ik moet het nog zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en natuurlijk datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar de verrasendste ontknoping was toch wel datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.doordatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en zo dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!!!!!!![]()
![]()
!!1!!!!!!!!!
![]()
![]()
!!!!!!!
![]()
!!!!!!!!!!
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(![]()
Die Elbert he... heo kan zo een grote spierbundel zo een mietje zijnquote:
Friends don't let friends remain beardless...![]()
Ik vind het wel een sympathieke gast. Een beetje zanikerd wel, maar ach... hij is tenminste niet evil zoals Karl.quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:44 schreef Dizer het volgende:
[..]
Die Elbert he... heo kan zo een grote spierbundel zo een mietje zijn[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(![]()
NIET!quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ex-vrouw van Jim Carrey in Liar Liar.
das de zuster uit ER enzo
nurse! wash me![]()
![]()
Maar hij ging huilen omdat iequote:Op maandag 10 oktober 2005 22:45 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik vind het wel een sympathieke gast. Een beetje zanikerd wel, maar ach... hij is tenminste niet evil zoals Karl.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Friends don't let friends remain beardless...![]()
Nou, dan ga ik wel weg uit dit topic.
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij![]()
quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:01 schreef Svensational het volgende:
Nou, dan ga ik wel weg uit dit topic.
![]()
![]()
Ik heb er geen spijt van, ik wou heel graag stoom afblazen en Fok is dan misschien niet de juiste plek (quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:30 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik moest eigenlijk stiekum wel lachen! Deedt me denken aan al die keren dat ik zelf ladderzat mailtjes heb lopen schrijven naar mensen om ze te vertellen hoe geweldig (of stom) ik ze vond, maar die ik dan (meestal) niet verstuurde...
Het was gewoon zo overduidelijk een "ik schrijf dit nu, maar morgen heb ik er spijt van!"-bericht...!![]()
sorry dat ik mij leedvermaak om jou, MB!![]()
) maar ik meende elk woord
@Cc: Nee, ik ga natuurlijk niet editten en dan alsnog het verhaal vertellen
@iedereen: Ik heb ER ook nog niet gezien dus niet spoileren
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~![]()
Maar ladderzat was ik wel ja
Ik voelde me helemaal Bridget Jones die met een fles wijn in dr handen zit te janken en Heel Zielig 'All by myseeeeeeeeeeelf' zingt.... Echt Vet Zielig!
Ziggy played guitar
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~![]()
Oh en mn pc is halfdood... dus dat is ook zielig.
Pc's zijn net mannen![]()
![]()
![]()
Geintje HW
Ziggy played guitar
![]()
Wat had ik dát graag willen lezen!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?![]()
Ik wil het je wel mailenquote:
Het bestond uit veel kotssmileys en veel spelfouten
De rest moet je wel kunnen bedenken als R&P-mod.Ziggy played guitar
Vooral veel spelfouten jaquote:Op maandag 10 oktober 2005 23:34 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik wil het je wel mailen
Het bestond uit veel kotssmileys en veel spelfouten
De rest moet je wel kunnen bedenken als R&P-mod.
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
Forum Opties Forumhop: Hop naar: