Maar hij ging huilen omdat iequote:Op maandag 10 oktober 2005 22:45 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik vind het wel een sympathieke gast. Een beetje zanikerd wel, maar ach... hij is tenminste niet evil zoals Karl.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Friends don't let friends remain beardless...
quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:01 schreef Svensational het volgende:
Nou, dan ga ik wel weg uit dit topic.
Ik heb er geen spijt van, ik wou heel graag stoom afblazen en Fok is dan misschien niet de juiste plek (quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:30 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik moest eigenlijk stiekum wel lachen! Deedt me denken aan al die keren dat ik zelf ladderzat mailtjes heb lopen schrijven naar mensen om ze te vertellen hoe geweldig (of stom) ik ze vond, maar die ik dan (meestal) niet verstuurde...
Het was gewoon zo overduidelijk een "ik schrijf dit nu, maar morgen heb ik er spijt van!"-bericht...!![]()
sorry dat ik mij leedvermaak om jou, MB!![]()
Ik wil het je wel mailenquote:
Vooral veel spelfouten jaquote:Op maandag 10 oktober 2005 23:34 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik wil het je wel mailen
Het bestond uit veel kotssmileys en veel spelfouten
De rest moet je wel kunnen bedenken als R&P-mod.
Heb je nou nog die zelfde kut bakquote:Op maandag 10 oktober 2005 23:41 schreef MissBliss het volgende:
Next subject: wie heeft er nog een gratis werkende pc voor mij?
Copycat@fok.nlquote:Op maandag 10 oktober 2005 23:34 schreef MissBliss het volgende:
Ik wil het je wel mailen
Het bestond uit veel kotssmileys en veel spelfouten
De rest moet je wel kunnen bedenken als R&P-mod.
Yepsquote:Op maandag 10 oktober 2005 23:51 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Heb je nou nog die zelfde kut bak
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:48 schreef Christine het volgende:
Had ik al gezegd dat je een heel lief vriendinnetje bent?
Zou slim zijn he?quote:
Klootzakquote:Op maandag 10 oktober 2005 22:58 schreef timbob het volgende:
Wat?
heeft Wim immumimiteit gekregen?
wie is wim?
Shit, en zoiets heb ik dus gemistquote:Op maandag 10 oktober 2005 18:30 schreef Zhenar het volgende:
Ik moest eigenlijk stiekum wel lachen! Deedt me denken aan al die keren dat ik zelf ladderzat mailtjes heb lopen schrijven naar mensen om ze te vertellen hoe geweldig (of stom) ik ze vond, maar die ik dan (meestal) niet verstuurde...
Het was gewoon zo overduidelijk een "ik schrijf dit nu, maar morgen heb ik er spijt van!"-bericht...!![]()
sorry dat ik mij leedvermaak om jou, MB!![]()
Daar gaat je lijn.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:15 schreef Dizer het volgende:
Vanavond eten we met het werk bij de Burger King
We hebben namelijk training en zo, maar we gaan eerst BURGER KING doen![]()
![]()
Ik doe niet aan de lijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |