Heb je nou nog die zelfde kut bakquote:Op maandag 10 oktober 2005 23:41 schreef MissBliss het volgende:
Next subject: wie heeft er nog een gratis werkende pc voor mij?
Copycat@fok.nlquote:Op maandag 10 oktober 2005 23:34 schreef MissBliss het volgende:
Ik wil het je wel mailen
Het bestond uit veel kotssmileys en veel spelfouten
De rest moet je wel kunnen bedenken als R&P-mod.
Yepsquote:Op maandag 10 oktober 2005 23:51 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Heb je nou nog die zelfde kut bak
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:48 schreef Christine het volgende:
Had ik al gezegd dat je een heel lief vriendinnetje bent?
Zou slim zijn he?quote:
Klootzakquote:Op maandag 10 oktober 2005 22:58 schreef timbob het volgende:
Wat?
heeft Wim immumimiteit gekregen?
wie is wim?
Shit, en zoiets heb ik dus gemistquote:Op maandag 10 oktober 2005 18:30 schreef Zhenar het volgende:
Ik moest eigenlijk stiekum wel lachen! Deedt me denken aan al die keren dat ik zelf ladderzat mailtjes heb lopen schrijven naar mensen om ze te vertellen hoe geweldig (of stom) ik ze vond, maar die ik dan (meestal) niet verstuurde...
Het was gewoon zo overduidelijk een "ik schrijf dit nu, maar morgen heb ik er spijt van!"-bericht...!![]()
sorry dat ik mij leedvermaak om jou, MB!![]()
Daar gaat je lijn.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:15 schreef Dizer het volgende:
Vanavond eten we met het werk bij de Burger King
We hebben namelijk training en zo, maar we gaan eerst BURGER KING doen![]()
![]()
Ik doe niet aan de lijnquote:
Toen ik een keer naar de Ahoy' ging, waren we ook bij de BK gaan eten. Want die was toen het dichtstbij. Krijgen we een heel verhaal van zo'n kipje dat daar werkt. "jaaaa, ik heb zooo'n hoooofdpijn en ik wil naar huuuuiiiiis, maar dag maaaag niet van mijn baaaaaaas."quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:45 schreef BVO het volgende:
In Roitterdam is het altijd heel lang wachten bij de BK.
Oh, enneh: [HALVE FINALE] Vervelendste BN'er!!
Ja maar het eten isquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:43 schreef Tom_Tom- het volgende:
Burger King is blah en de service is er nog slechter dan bij de Mac.
Op Zuidplein bedoel je? Daar zit ook een Mac hoor.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:50 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Toen ik een keer naar de Ahoy' ging, waren we ook bij de BK gaan eten. Want die was toen het dichtstbij. Krijgen we een heel verhaal van zo'n kipje dat daar werkt. "jaaaa, ik heb zooo'n hoooofdpijn en ik wil naar huuuuiiiiis, maar dag maaaag niet van mijn baaaaaaas."
Flikker op, zeiksnol, dat hoef ik niet te weten. Doe je werk maar gewoon.
Tjah, dat had ik gister dus ook he? Ik bij de metro's.. komt zo een bouwvakker aan me vragen hoe die moet stempelen en hoeveel. Dus ik doe dat voor hem. Begint ie een heel verhaal over dat hij niet kon meeliften met zijn baas en werd afgezet bij weesperplein en moest dan zelf naar huis en blablabla... en dat het wel handig is toch zo een metro en je weet het wel...quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:50 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Toen ik een keer naar de Ahoy' ging, waren we ook bij de BK gaan eten. Want die was toen het dichtstbij. Krijgen we een heel verhaal van zo'n kipje dat daar werkt. "jaaaa, ik heb zooo'n hoooofdpijn en ik wil naar huuuuiiiiis, maar dag maaaag niet van mijn baaaaaaas."
Flikker op, zeiksnol, dat hoef ik niet te weten. Doe je werk maar gewoon.
Ik eet het nooit als avondeten of zo. Heeeel soms dan de mac als avondeten. Maar vanavond is omdat er niks anders in de buurt zit en we hebben haastquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:53 schreef BVO het volgende:
[..]
Op Zuidplein bedoel je? Daar zit ook een Mac hoor..
Maareh, als ik er ga is het in de stad. En die is altijd heel langzaam.. Mac gaat wel snel op zich. Mja, het eten is van beiden natuurlijk niet briljant, al is het voor een zaterdag- of zondagmiddag wel ff lekker.
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |