quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:57 schreef Zhenar het volgende:
NYP... héérlijke pizza's, maar dúúúúúúr!![]()
Haha, nee. Wij komen met ons gefluister nooit boven dat eeuwige gezeik van hen uit.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:01 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar ik wilde ze niet tegen het hoofd stoten. Gelukkig kunnen ze ons gefluister niet horen.![]()
Argh, nee. Soms vraag ik me af waarom ik hier nog kom. Alleen maar "ik voel me kut", "ik haat die en die" en "mijn piemel is zo klein"... Geez, "GET OVER YOURSELF" denk ik dan.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:05 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Haha, nee. Wij komen met ons gefluister nooit boven dat eeuwige gezeik van hen uit.
Eh, hallo?! ZE IS ERMEE DOORDRENKT!!!!quote:
Een lekker wijf dat door de poep rolt is toch ook niet smakelijk? Dan zeg je toch ook niet "wie let daar nou op?" ?!?!?????quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:08 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Eh, hallo?! ZE IS ERMEE DOORDRENKT!!!!
Ik dacht dat jij er juist eentje was die dat welquote:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij er juist eentje was die dat welvond
?
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:07 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Argh, nee. Soms vraag ik me af waarom ik hier nog kom. Alleen maar "ik voel me kut", "ik haat die en die" en "mijn piemel is zo klein"... Geez, "GET OVER YOURSELF" denk ik dan.![]()
![]()
En als je dat wel was, bruine drek?quote:
Wat doe je dan met die andere kantquote:
Tjah... dat zal de charme dan wel zijn van ShowChat...quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:09 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Zodra je hier komt voel je je natuurlijk een stuk beter over jezelf, dan moet je al dat gezanik maar voor lief nemen.Nothing in life is for free.
![]()
Je hebt natuurlijk gelijk. Ik verplaatste mij even in de geest van een minder verlichte.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:11 schreef LeBeau het volgende:
[..]
En als je dat wel was, bruine drek?![]()
![]()
![]()
![]()
Creatief.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:12 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat doe je dan met die andere kant?
Groningers kunnen best tof uit de hoek komen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:22 schreef BVO het volgende:
Ik schaam me diep, maar:Tanja.
.
"De geilheid druipt er vanaf" (over Linda.)
"Waar zit je verstand? Zeker in dat weggehaalde been?!" (overRob:r.)
...met kurken.quote:
Ik schop haar liever weer terug in die hoek.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:23 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Groningers kunnen best tof uit de hoek komen.![]()
Zwangere vrouwen schop je niet, Buup. Niet-zwangere vrouwen ook niet trouwens.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik schop haar liever weer terug in die hoek.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:39 schreef Svensational het volgende:
Zwangere vrouwen schop je niet, Buup. Niet-zwangere vrouwen ook niet trouwens..
Groningersquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:23 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Groningers kunnen best tof uit de hoek komen.![]()
Zozo, dat is bijzonder.quote:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:40 schreef timbob het volgende:
We get signal.
jammer bupa
het was een juweeltje
Maar sommige mensen begrijpen niet dat jij een grapje maakte.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:54 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zozo, dat is bijzonder.
Daar is iedereen het toch mee eens, lijkt mij.
Is dat niet hun probleem? Bupa is nooit serieus.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar sommige mensen begrijpen niet dat jij een grapje maakte.
Zoals Da "quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar sommige mensen begrijpen niet dat jij een grapje maakte.
Altijd geinig om te zien hoe jij een catfight met Dada tracht te initiëren...quote:
En bij een potje voetbal dan ?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:41 schreef Dada het volgende:
[..]
Ben ik het helemaal mee eens natuurlijk
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:02 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Altijd geinig om te zien hoe jij een catfight met Dada tracht te initiëren...![]()
![]()
Daar zijn ook zwangere vrouwenquote:
Damn, je hebt mij door!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]!
Nee, hoor.
Jij probeert gewoon een catfight tussen hem en mij te starten.
Want ik bedoelde het helemaal niet zo, getuige mijn PI!
Zó passé dus.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:19 schreef timbob het volgende:
[..]
maar het was van All your base enzo
Die snap ik niet. Vrouwen....en voetbal?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:04 schreef _ELMaikel_ het volgende:
En bij een potje voetbal dan ?
Vrouwen......schoppen......voetbalquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:28 schreef Dada het volgende:
[..]
Die snap ik niet. Vrouwen....en voetbal?
Ja die zijn vaak fanatiek en schoppen je benen kapot mag je dan ook niet terug kicken?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:28 schreef Dada het volgende:
[..]
Die snap ik niet. Vrouwen....en voetbal?
quote:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:36 schreef MissBliss het volgende:
[..]Mannen
=Zhenar
![]()
Tja, je bent toch een man?![]()
Ik haat ook van jou
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:32 schreef Bupatih het volgende:
Vrouwen......schoppen......voetbal
Je zit als man totaal verkeerd als je tegen/met vrouwen aan het voetballen bent.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:34 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ja die zijn vaak fanatiek en schoppen je benen kapot mag je dan ook niet terug kicken?![]()
Zo ken ik je weer.quote:
Camping voetbalquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:45 schreef Dada het volgende:
[..]
Je zit als man totaal verkeerd als je tegen/met vrouwen aan het voetballen bent.
Gaat te snel.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:50 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Camping voetbal![]()
@Bupa ik zie je nooit meer in pub![]()
*heeft een heel goed gehoor*quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:01 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar ik wilde ze niet tegen het hoofd stoten. Gelukkig kunnen ze ons gefluister niet horen.![]()
Ik vond Tanja altijd al tofquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:22 schreef BVO het volgende:
Ik schaam me diep, maar:Tanja.
.
"De geilheid druipt er vanaf" (over Linda.)
"Waar zit je verstand? Zeker in dat weggehaalde been?!" (overRob:r.)
Er zijn nu rellenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Gaat te snel.
Gaat nergens over.
Etc...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |