abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 10 oktober 2005 @ 17:40:17 #1
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_31337681
quote:
6 kandidaten vormen de inzet van een muzikale weddenschap tussen producers en vakjury. De stelling: Je kan van iedereen een ster kan maken!

De kandidaten zijn absolute Zero's. Kunnen de beste producers van Nederland ze laten uitgroeien tot echte Hero's met een hit?
quote:
De NiX Factor
Wedden dat iedereen een ster kan worden…?

Drie platenproducers.
Drie juryleden.
Eén weddenschap:

Iedereen kan een ster worden.

De inzet:
Zes kandidaten
met De NiX Factor.

De vraag:
Lukt het de producers
van NiX
een hit te maken…?
Filmpje: http://www.talpa.tv/web/s(...)529/typeofpage=51230

Vanaf dinsdag 11 oktober 21:30, Talpa.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  maandag 10 oktober 2005 @ 17:42:10 #2
82589 S-Two
barba macacu
pi_31337728
Het wordt idd steeds triester op de Nederlands televisie, reken er ook maar niet op dat ik hier naar ga kijken
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_31337794
Nee, het word ook vast geen hype zo'n programma
You've just been F'd in the A
pi_31337982
Is toch met Jim en Jamai ook al gelukt?
  maandag 10 oktober 2005 @ 18:10:39 #5
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_31338277
Talpa
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
pi_31343936
Het kijken waard uiteraard
  maandag 10 oktober 2005 @ 23:46:03 #7
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_31347089
Het lijkt wel een soort idols
Ik heb gisteren of zaterdag een klein stukje gezien..
Ik zei meteen net als idols
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 00:01:01 #8
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_31347621
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 23:46 schreef Haaibaaike het volgende:
Het lijkt wel een soort idols
Joh. De programmanaam komt zeker ook uit de lucht vallen?
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 00:03:24 #9
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_31347718
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 00:01 schreef static het volgende:

[..]

Joh. De programmanaam komt zeker ook uit de lucht vallen?
Nou ik vind dat wel op lijken
Kijk morgen maar
pi_31351725
Dat wordt niks. Er kijken niet genoeg mensen naar Talpa om van deze nullen een ster te maken (of tenminste een ster die een hitje scoort). Daar komt bij dat er niet alleen Talpa haat in het spel is, de mensen hebben ook een hekel aan al die Idols klonen (is het niet haat dan toch zeker moeheid). Dus dit programma zal denk ik mislukken.
"Ik voel dat ze medelijden met me hebben, ik zou hun willen zeggen dat het niet mijn schuld is dat ik wreed geworden ben, we zijn allemaal wreed geworden."
pi_31353914
quote:
Talpa zoekt de antiheld

Muziekkneuzen worden toppers

TALPA, 21.30 UUR

door MARCEL FROST

Doorgaans is de studio van Bolland & Bolland in Blaricum het werkterrein van echte talenten, maar dezer dagen staan hier muzikale kneuzen achter de microfoon. Want niet kunnen zingen is de absolute voorwaarde om mee te kunnen doen aan het nieuwe Talpa-programma De NiX Factor.
„Hoe slechter je zingt, des te liever we je zien komen”, zegt Daan van Rijsbergen, voorzitter van de jury van De NiX factor , die verder bestaat uit Manuela Kemp en Jeroen van de Boom. De ’talentenjacht’ draait in feite om een weddenschap: drie gerenommeerde producers – Emile Hartkamp (o.a. Frans Bauer), Rob Bolland (Falco, Status Quo) en Tjeerd Oosterhuis (Total Touch) – zeggen dat ze van iedereen een ster kunnen maken. „Zij beweren dat op basis van de huidige stand van de techniek”, verklaart Van Rijsbergen. „Volgens hen maakt het niet uit hoe slecht je bent, de producers kunnen er hoe dan ook een hit van maken. Manuela, Jeroen en ik nemen de uitdaging aan en gaan op zoek naar de aller-allerslechtste kandidaten. Voor deze ene keer ligt de lat extreem laag in plaats van hoog.” Ook Van Rijsbergen, eerder te zien in ’Popstars – The Rivals’ is geen vreemde in de muziekwereld. Hij werkt als onafhankelijk producent en manager van tal van artiesten, zoals bijvoorbeeld Van Dik Hout en Acda & De Munnik.

Moeilijk
De afgelopen weken hebben zich ruim 2000 mensen opgegeven die van zichzelf weten dat ze zeker niet kunnen zingen. Daan, Manuela en Jeroen zochten daar vervolgens de minst getalenteerden uit om het de producers zo moeilijk mogelijk te maken.

De NiX Factor is bedacht door Talpa’s eigen creatieve afdeling, waar naast John de Mol ook Etienne de Jong werkzaam is. „Nadat de jury zes kandidaten heeft geselecteerd, twee per producer, wordt er een plaat en een videoclip opgenomen”, vertelt De Jong. „Dat kan een duet zijn, maar de producer kan ook nog een van de twee kandidaten afwijzen als die echt te slecht blijkt te zijn. Ze krijgen de beschikking over een goed budget en mogen vervolgens doen wat ze willen. Zo mag een deelnemer zes woorden in een microfoon boeren en daar wordt dan een vette housesample ondergezet, maar je kan ook proberen om met de beste stylisten, choreografen en achtergrondzangeressen een zo mooi mogelijk resultaat neer te zetten.”
Een week voor de finale moeten de platen en clips klaar zijn en die zijn vervolgens te zien en te horen op Radio 538 en Talpa. De verkopen (en downloads) van de platen bepalen uiteindelijk voor de helft wie er wint, de andere vijftig procent wordt bepaald door de stem van de kijker. Dat de slechtste moge winnen...
pi_31355966
Hmmz, lijkt verdacht veel op de X Factor van ITV, een format bedacht door Simon Cowell, met o.a. Sharon Osbourne als jurylid.

pi_31359992
Niet dat ik ernaar ga kijken, maar het is geprogameerd na Joling & Gordon. Ik denk dat John hoopt dat kijkers van J&G blijven plakken. Want het is gewoon een baggerprogram, denk ik.
Ambtenaar in functie? Jeugdpuis in uniform zal je bedoelen!
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 18:57:23 #14
14940 Borin
¡ɯo pɹ&#
pi_31363820
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 11:56 schreef schatje het volgende:
Hmmz, lijkt verdacht veel op de X Factor van ITV, een format bedacht door Simon Cowell, met o.a. Sharon Osbourne als jurylid.

[afbeelding]
Ik kijk iedere week
¡ɯo pɹǝǝʞɹǝʌ ʞı ʇız ɾıɯ uǝƃןoʌ
pi_31365994
Hoe dan ook ik voorspel dat we straks weer van die idioten krijgen die uit Montenegro ofzo komen en allerlei kreten slaken zoals " Oeeeehwwwww baby you know datshzzz wehllll " of allerlei rare fratsen zoals we zagen bij de iDols-selectie dagen laten zien zodat iedereen denkt... " Oh.. my God "

M.a.w... we gaan ons vanaf 21:30 uur vreselijk vermaken heb ik het gevoel.
pi_31368204
Super programma natuurlijk!!

Eerst kansloze audities.. dan realitydeel met 6 superstumpers, want als je ziet wat voor mensen er op de auditierondes afkwamen..

Het is echt een leuk programma, al ben ik wel een beetje bevooroordeeld
pi_31368364
Lachwekkend.
That's all folks!
pi_31368373
Kutzooi, net pas thuis.

Eerste halfuur gemist dus
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 22:11:35 #19
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_31368517
Mag die Jeroen vd Boom dood? .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 22:13:10 #20
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_31368569
Zet het net op.
Soort Idols dus, maar dan met de bedoeling de meest kansloze kneuzen eruit te halen?
Qua valszingen had ik ook wel mee kunnen doen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_31368610

Die audities
pi_31368723
Dat bewegen van die huismoeder.

Die dikke jongen was niet eens zo slecht.
That's all folks!
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 22:18:37 #23
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_31368746
Een eigen huis.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_31368774
Een eigen huis !!
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_31368788
God wat ziet dit mens eruit !
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')