quote:
Vandaar ook die :quote:
Duh, natuurlijk niet. We hadden het over dequote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:55 schreef MissBliss het volgende:
[..]
*heeft een heel goed gehoor*
HEY, bedoel je nou ook mij met 'ze'?Ik ben geen halfzachte relnicht hoor! Ben een echte bitch
![]()
![]()
Nee he, heb ik je nou weer gekwetst ofzo?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:48 schreef Bupatih het volgende:
Zo ken ik je weer.
Niet dat ik het grappig vind, ofzo, maar toch...
Dude, natuurlijk nietquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:13 schreef Dada het volgende:
[..]
Nee he, heb ik je nou weer gekwetst ofzo?
Je moet ook Dada's PI's lezen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dude, natuurlijk niet
Dat dacht je de vorige keer ook al?
De dag dat ik mij gekwetst ga voelen door jou of iemand anders op Fok! hier, moet ik nog meemaken.
Wat kan mij het nou boeien dat je het over hoeren huren enzo hebt?
Je moet mijn posts wat beter lezen.En PI's lezen.
Is Fok! bij jullie ook zo langzaam?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:15 schreef Bupatih het volgende:
Dude, natuurlijk niet
Dat dacht je de vorige keer ook al?
De dag dat ik mij gekwetst ga voelen door jou of iemand anders op Fok! hier, moet ik nog meemaken.
Wat kan mij het nou boeien dat je het over hoeren huren enzo hebt?
Je moet mijn posts wat beter lezen.En PI's lezen.
Slaap lekker, poepsiewoepsie.quote:
Omdat BVO nu pas haar tofheid inzietquote:
Gelukkig ik schrok al!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:11 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Duh, natuurlijk niet. We hadden het over demannen van ShowChat
.
Jij
get onwijs my freak on!
![]()
![]()
Ik lach niet als het om jou gaat.quote:
Kut, verkeerde PI ----->quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:30 schreef Dada het volgende:
Ik lach niet als het om jou gaat.
quote:
Jawelquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:32 schreef Zhenar het volgende:
[..]!
Maarehhh... Jij, Big Brother SLET, kijkt niet meer?!![]()
Kijk je nu wel nix factor?
Ik weet eigenlijk ook niet precies wat er is gebeurd.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:43 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jawel
Tja in het weekend komt het niet, vrijdag mis ik altijd.. maandag meestal ook
Dus meestal kijk ik het wel terug en lees ik streamverslagen maar ik was er nog niet aan toegekomen deze keer![]()
Fill me in on the highlights please![]()
Áls er highlights waren
Gayness galorequote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:22 schreef Svensational het volgende:
[..]
Slaap lekker, poepsiewoepsie..
SHAME! Nix Factor is de anti-Idols: drie juryleden zoeken mensen die lelijk zijn, lelijk zingen, geen uitstraling, ritmegevoel, gevoel voor dans hebben, enzovoort... En daarna moeten drie andere mensen (waaronder Tjeerd Oosterhuis geloof ik) sterren van ze maken. Het is een soort weddenschap. Best interessant, want ik denk dat het inderdaad wel mogelijk is: het gaat niet om de persoon, maar om de marketing er omheen. Als het programma een succes wordt, wordt de hit ook een succes, denk ik.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:46 schreef MissBliss het volgende:
En wat is nix factor?
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:47 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk ook niet precies wat er is gebeurd.
O ja! Tanja en Rob hadden een bitchfight omdat Rob haar was naast de wasmachine had gepleurd. En Tanja zei "Waar zit je verstand?! In dat been dat je kwijt bent?!?!????""![]()
![]()
Ja, ik zag dus net dat Linda hem gewoon af zat te rukken terwijl er ook andere mensen in die slaapkamer warenquote:En de situatie rondom Dido en Roel wordt geloof ik steeds grimmiger.
Goh, die weekopdrachten worden steeds heftigerquote:En ze moeten dus op een stip staan. En elke 3 kwartier wisselen ofzo.
Niks mis meequote:En Linda was weer dronken. What else is new?
quote:Verder weet ik het niet allemaal precies hoor.
Oh klinkt tof!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:51 schreef Zhenar het volgende:
[..]
SHAME! Nix Factor is de anti-Idols: drie juryleden zoeken mensen die lelijk zijn, lelijk zingen, geen uitstraling, ritmegevoel, gevoel voor dans hebben, enzovoort... En daarna moeten drie andere mensen (waaronder Tjeerd Oosterhuis geloof ik) sterren van ze maken. Het is een soort weddenschap. Best interessant, want ik denk dat het inderdaad wel mogelijk is: het gaat niet om de persoon, maar om de marketing er omheen. Als het programma een succes wordt, wordt de hit ook een succes, denk ik.
Same herequote:Maar goed: altijd leuk om talentloze mensen te bekijken en denken: "wat ben ik zelf toch leuk!"
daarom kom ik ook in ShowChat
Waarom hoor ik dat nou als het NET afgelopen is?quote:Vanaf dinsdag 11 oktober 21:30, Talpa.
Jepz, het is altijd lekker tot dat de wekker gaat.quote:
Dat is wel waar. Morgen ook vroeg opquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jepz, het is altijd lekker tot dat de wekker gaat..
Ik ben al op school.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 09:04 schreef Dizer het volgende:
Hoi Sven, hoi Zhenar
Ik ga nu naar school....
Ik wil het ook wel verklappen hoor.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:22 schreef MissBliss het volgende:
Hoi![]()
Ik ging dus gisterenavond in bed lekker nog de aflevering van Expeditie Robinson kijken![]()
De ontknoping nadert... eliminatie.... en nóg een onverwachte wending wordt aangekondigd
De deelnemers zijn op weg naar de eliminatie en......................................................... het beeld gaat op blauw!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb verdomme een KWARTIER langer opgenomen en dat KUTTALPA laat het gewoon nóg langer uitlopen![]()
Nu moet ik dus de aflevering op internet kijken en aangezien je die niet kan doorspoelen moet ik HEEL die aflevering laten afspelen voor de laatste 5 minuten
Maar verder alles goed
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik wil het ook wel verklappen hoor..
Onder tags neem ik aan want ik heb niks boeiends gelezenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:54 schreef Zhenar het volgende:
Ik weet lekkur ook wat de verrassende wending in ER was!![]()
Heb ik volgens mij al eerder gespoilerd!![]()
Er is wel een manier om de link direct in je Mediaplayer te openen en dat je dan dus kunt scrollen. Ik heb 't laatst ook gedaan bij een aflevering van "J&G over de vloer". Weet niet meer precies hoe 't moetquote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:58 schreef MissBliss het volgende:
[..]
![]()
[..]
Onder tags neem ik aan want ik heb niks boeiends gelezen![]()
En nee, ik kijk zo wel via de site áls het erop staat natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |