quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:40 schreef timbob het volgende:
We get signal.
jammer bupa
het was een juweeltje
Maar sommige mensen begrijpen niet dat jij een grapje maakte.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:54 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zozo, dat is bijzonder.
Daar is iedereen het toch mee eens, lijkt mij.
Is dat niet hun probleem? Bupa is nooit serieus.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar sommige mensen begrijpen niet dat jij een grapje maakte.
Zoals Da "quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar sommige mensen begrijpen niet dat jij een grapje maakte.
Altijd geinig om te zien hoe jij een catfight met Dada tracht te initiëren...quote:
En bij een potje voetbal dan ?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:41 schreef Dada het volgende:
[..]
Ben ik het helemaal mee eens natuurlijk
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:02 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Altijd geinig om te zien hoe jij een catfight met Dada tracht te initiëren...![]()
![]()
Daar zijn ook zwangere vrouwenquote:
Damn, je hebt mij door!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]!
Nee, hoor.
Jij probeert gewoon een catfight tussen hem en mij te starten.
Want ik bedoelde het helemaal niet zo, getuige mijn PI!
Zó passé dus.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:19 schreef timbob het volgende:
[..]
maar het was van All your base enzo
Die snap ik niet. Vrouwen....en voetbal?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:04 schreef _ELMaikel_ het volgende:
En bij een potje voetbal dan ?
Vrouwen......schoppen......voetbalquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:28 schreef Dada het volgende:
[..]
Die snap ik niet. Vrouwen....en voetbal?
Ja die zijn vaak fanatiek en schoppen je benen kapot mag je dan ook niet terug kicken?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:28 schreef Dada het volgende:
[..]
Die snap ik niet. Vrouwen....en voetbal?
quote:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:36 schreef MissBliss het volgende:
[..]Mannen
=Zhenar
![]()
Tja, je bent toch een man?![]()
Ik haat ook van jou
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:32 schreef Bupatih het volgende:
Vrouwen......schoppen......voetbal
Je zit als man totaal verkeerd als je tegen/met vrouwen aan het voetballen bent.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:34 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ja die zijn vaak fanatiek en schoppen je benen kapot mag je dan ook niet terug kicken?![]()
Zo ken ik je weer.quote:
Camping voetbalquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:45 schreef Dada het volgende:
[..]
Je zit als man totaal verkeerd als je tegen/met vrouwen aan het voetballen bent.
Gaat te snel.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:50 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Camping voetbal![]()
@Bupa ik zie je nooit meer in pub![]()
*heeft een heel goed gehoor*quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:01 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar ik wilde ze niet tegen het hoofd stoten. Gelukkig kunnen ze ons gefluister niet horen.![]()
Ik vond Tanja altijd al tofquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:22 schreef BVO het volgende:
Ik schaam me diep, maar:Tanja.
.
"De geilheid druipt er vanaf" (over Linda.)
"Waar zit je verstand? Zeker in dat weggehaalde been?!" (overRob:r.)
Er zijn nu rellenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Gaat te snel.
Gaat nergens over.
Etc...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |