abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31356151

Website

Met Sophie en Filemon.

Vorig deel

Game on.

[ Bericht 2% gewijzigd door BliksemSchigt op 11-10-2005 12:11:30 ]
pi_31356205
Ik werd misselijk van het camerawerk
Ekki-Ekki-Ekki-Ekki-PTANG! Zoom-Boing! Z'nourrwringmm
pi_31356306
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 12:08 schreef Mister_Slide het volgende:
Ik werd misselijk van het camerawerk
en ik van Ties
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 12:14:16 #4
4180 Hare
Come fly with me!
pi_31356338
is de aflevering van gister nou al online te bekijken? Ik kan niks vinden op Bnn
The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 12:18:07 #5
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_31356416
ik vond het toch best leuke televisie
A cat is a lion in a jungle of small bushes
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 12:21:43 #6
35693 Mennosson
drinker with a writing-problem
pi_31356482
Vond het erg simpel

Ik keek naar een neukend stelletje en toen ben ik mee gaan doen
DUS?????
Ik zoop alles door elkaar en toen deed ik vreemd en herinnerde het me niet meer.
DUS?????

Ben wel beneiuwd naar de aflevering dat hij LSD neemt, want dit kon me echt nog niet boeien
You know what is so funny about this show?
Statler: "I don't know. What is so funny about this show?"
I was asking you.
pi_31356507
Ik vond het ook weinig shockerend.
pi_31356511
vind het idee wel grappig
[ 't duurde ff maar het was het wachten dubbeldwars waard ]
!!!!!!!!!!! JHK !!!!!!!!!!!!!!!!!!
http://fotoboek.fok.nl/nadiiii
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 12:25:57 #9
101108 Stievus
Drums, Sex & Palm Beer
pi_31356576
gister ff gekeken maar ik heb me best wel vermaakt eigenlijk terwijl ik nooit ned 1,2,3 kijk...
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 12:55:45 #10
36326 Freezor
Cold as stone
pi_31357108
Ik had het idee dat die Ties nog nooit geneukt had zo happy kwam die uit die slaapkamer

En Sophie zag er goed uit zeg
Something for your mind, your body and your soul.
pi_31357129
Hmm, niet echt BNN waardig .

Ze nemen softdrugs (of nog niet eens ) en laten geen naakt zien? En dat om 11 uur .
pi_31357419
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 12:56 schreef slindenau het volgende:
Hmm, niet echt BNN waardig .

Ze nemen softdrugs (of nog niet eens ) en laten geen naakt zien? En dat om 11 uur .
Tsja, wat had je verwacht na neuken doe je zo?
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 13:22:42 #13
82589 S-Two
barba macacu
pi_31357652
Ik vond het erg tegenvallen. Had gehoopt dat ie ff drugs ging gebruiken ofso, maar geen alcohol. En dan ook kotsen naar dat beetje wat ie op had.

Sophie had idd wel wat door mogen vragen aan Ties, en ik vind ook dat er wel iets van een bewijs moet zijn. Nu kunnen ze van alles zeggen, maar de vraag of het echt gebeurt krijgen we toch niet te weten, dus volgende keer gewoon wat laten zien.

Ik ga volgende week wel weer ff kijken denk ik, en hopen dat ie dan iets sterkers gaat gebruiken (dus geen marihuana).
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_31357799
tvp
pi_31357955
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 13:22 schreef S-Two het volgende:
Ik vond het erg tegenvallen. Had gehoopt dat ie ff drugs ging gebruiken ofso, maar geen alcohol. En dan ook kotsen naar dat beetje wat ie op had.
Wat had je dan verwacht? De eerste aflevering gelijk een kilo coke er door heen jagen? Het zijn 11 afleveringen, dus dan is het logisch dat je de zwaarte van de verschillende drugs opbouwt en met de softere drugs gebruikt.

Mijn inziens is dit programma er ook mede voor om te laten zien wat er met je gebeurt als je iets gebruikt, waaronder alcohol. De manier waarop jij er over schrijft, laat zien dat de effecten van alcohol en het verslavingsrisico zwaar onderschat wordt.
pi_31358139
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 13:22 schreef S-Two het volgende:

Sophie had idd wel wat door mogen vragen aan Ties, en ik vind ook dat er wel iets van een bewijs moet zijn. Nu kunnen ze van alles zeggen, maar de vraag of het echt gebeurt krijgen we toch niet te weten, dus volgende keer gewoon wat laten zien.

Ik ga volgende week wel weer ff kijken denk ik, en hopen dat ie dan iets sterkers gaat gebruiken (dus geen marihuana).
Jij drinkt natuurlijk ieder weekend veeeeeeeel meer
waarom wil je bewijs?! het is televisie...
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 15:08:04 #17
132379 Stew
Heldenzeit
pi_31359085
Ik kwam er toevallig langs gisteravond en het viel me eigenlijk wel mee.
Gezien alle voorpubliciteit had me een tamelijk ranzig programma voorgesteld, maar het werd allemaal vrij inhoudelijk gebracht (afgezien van die bellers, dat mogen ze er wel uitgooien).
Experiment met die Ties was een beetje nutteloos. Als ie niet meer te vertellen heeft, kunnen ze er beter een ander iemand inzetten.
Hat irgendwer gesagt es wäre Zeit für Helden?
pi_31359172
Die Ties is echt lachwekkend, wat een kneus zeg

Huhuhu ja ik ga naar een neukend stel kijken huhu
pi_31359771
Ondanks dat ik ook een tikkeltje teleurgesteld was dat Filemon alcohol ging gebruiken, vind ik t toch een goeie zaak. 480.000 Nederlanders gingen er lekker voor zitten om iemand de meest gevaarlijke en verslavende drug te zien gebruiken. En plots worden ze geconfronteerd met iets waar ze zelf elk weekend aan lurken.
Goed, natuurlijk zijn de meeste mensen zich daar van bewust, maar het doorbreekt wel vooroordelen. In deze context is het eerder: "kijk eens waar we met zn allen mee bezig zijn", ipv: "kijk eens wat die drugsgebruikers doen"
Op deze manier spreek je ook een veel groter publiek aan. Eerst de mensen die echt ignorant zijn en later de rest. Volgende week dus maar even het avondje blowen uitzitten
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 16:04:59 #20
82589 S-Two
barba macacu
pi_31359965
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 13:43 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Wat had je dan verwacht? De eerste aflevering gelijk een kilo coke er door heen jagen? Het zijn 11 afleveringen, dus dan is het logisch dat je de zwaarte van de verschillende drugs opbouwt en met de softere drugs gebruikt.

Mijn inziens is dit programma er ook mede voor om te laten zien wat er met je gebeurt als je iets gebruikt, waaronder alcohol. De manier waarop jij er over schrijft, laat zien dat de effecten van alcohol en het verslavingsrisico zwaar onderschat wordt.
Ik had verwacht dat ie LSD ging gebruiken waar zijn moeder bij zat (dacht dat dat deze aflevering was), dus daarom was het een teleurstelling dat hij alcohol nam. De meesten hebben wel een alcohol of wiet gehad, en voor mij zijn de uitwerkingen daarvan wel bekend, dus dat hoef ik niet echt te zien. Ben benieuwd hoe hij reageert op sterker spul.

Daarnaast vind ik alcohol niet echt verslavend, er zullen natuurlijk mensen verslaafd aan raken, maar ik denk dat dat meer zegt over die mensen dan over alcohol.
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 16:07:48 #21
82589 S-Two
barba macacu
pi_31360012
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 13:56 schreef obs het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat ik elk weekend meer drink, maar die dames hadden bijvoorbeeld ook meer op, en die gedroegen zich nog redelijk normaal.

Waarom ik bewijs wil? Omdat ik wel benieuwd ben of hij die dingen echt doet, en we niet worden verneukt, en "het is televisie" is natuurlijk een non-argument.
pi_31360612
Ik vond het okay.

Ze zeiden duidelijk dat alcohol ook verslavend is, en dat coke niet eens veel slechter is dan alcohol, terwijl het een zeer slechte naam had.

Ook best cool dat die gozer mee mocht kijken, en ook dat wijf gedouwd heeft. En hij reageerde "echt", dus geen stoerdoenerij, maar echte emotie's, kon ik wel waarderen. Zou jullie wel eens willen zien in zijn situatie op tv.

Want je kan wel heel stoer doen over zuipen en neuken etc.. maar het werd wel okay neergezet. Feiten, geen meningen, niet lullen maar proberen.

Jullie zijn vast allemaal in een parenclub geweest, en hebben coke gesnoven, GHB en MDMA gebruikt.. Dan mag je ook je ongezouten mening geven. (En ja, ik mag het dus )

Overigens vraag ik me af wat ze de rest van de 11 keer gaan gebruiken:

1- GHB
2- Coke
3- Speed
4- MDMA
5- Weed
6- Hash
7- Heroine
8- LSD
9- Ether
10- Paddo's
11- Poppers

(Laatste 3 zijn om het lijstje op te vullen, wie heeft betere ideeen?)
pi_31360775
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 13:56 schreef obs het volgende:

[..]

Zoveel dronk ie niet hoor

Als ie nou een hele fles wodka had genuttigd en een stuk of 10 bier (en geen zielige fluitjes!) had ik het al beter gesnapt (die dronkenschap en dat kotsen).
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 17:14:45 #24
129258 nadiiii
helaas beZet
pi_31361290
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 16:40 schreef Oksel het volgende:
Ik vond het okay.

Ze zeiden duidelijk dat alcohol ook verslavend is, en dat coke niet eens veel slechter is dan alcohol, terwijl het een zeer slechte naam had.

Ook best cool dat die gozer mee mocht kijken, en ook dat wijf gedouwd heeft. En hij reageerde "echt", dus geen stoerdoenerij, maar echte emotie's, kon ik wel waarderen. Zou jullie wel eens willen zien in zijn situatie op tv.

Want je kan wel heel stoer doen over zuipen en neuken etc.. maar het werd wel okay neergezet. Feiten, geen meningen, niet lullen maar proberen.

Jullie zijn vast allemaal in een parenclub geweest, en hebben coke gesnoven, GHB en MDMA gebruikt.. Dan mag je ook je ongezouten mening geven. (En ja, ik mag het dus )

Overigens vraag ik me af wat ze de rest van de 11 keer gaan gebruiken:

1- GHB
2- Coke
3- Speed
4- MDMA
5- Weed
6- Hash
7- Heroine
8- LSD
9- Ether
10- Paddo's
11- Poppers

(Laatste 3 zijn om het lijstje op te vullen, wie heeft betere ideeen?)
salie

hij gaat iig coke lsd pillen heroine weed testen dat zeiden ze gister in het programma

[ Bericht 4% gewijzigd door nadiiii op 11-10-2005 17:20:32 ]
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 17:16:08 #25
129258 nadiiii
helaas beZet
pi_31361327
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 16:07 schreef S-Two het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat ik elk weekend meer drink, maar die dames hadden bijvoorbeeld ook meer op, en die gedroegen zich nog redelijk normaal.

Waarom ik bewijs wil? Omdat ik wel benieuwd ben of hij die dingen echt doet, en we niet worden verneukt, en "het is televisie" is natuurlijk een non-argument.
je ziet die mogool toch zwaar dronken worde???? hoeveel bewijs wil je hebben?? een zakje met kotZ die je kan onderzoeken ofzo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')