en ik van Tiesquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:08 schreef Mister_Slide het volgende:
Ik werd misselijk van het camerawerk
Tsja, wat had je verwacht na neuken doe je zo?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:56 schreef slindenau het volgende:
Hmm, niet echt BNN waardig.
Ze nemen softdrugs (of nog niet eens) en laten geen naakt zien? En dat om 11 uur
.
Wat had je dan verwacht? De eerste aflevering gelijk een kilo coke er door heen jagen? Het zijn 11 afleveringen, dus dan is het logisch dat je de zwaarte van de verschillende drugs opbouwt en met de softere drugs gebruikt.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:22 schreef S-Two het volgende:
Ik vond het erg tegenvallen. Had gehoopt dat ie ff drugs ging gebruiken ofso, maar geen alcohol. En dan ook kotsen naar dat beetje wat ie op had.
Jij drinkt natuurlijk ieder weekend veeeeeeeel meerquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:22 schreef S-Two het volgende:
Ik vond het erg tegenvallen. Had gehoopt dat ie ff drugs ging gebruiken ofso, maar geen alcohol. En dan ook kotsen naar dat beetje wat ie op had.
Sophie had idd wel wat door mogen vragen aan Ties, en ik vind ook dat er wel iets van een bewijs moet zijn. Nu kunnen ze van alles zeggen, maar de vraag of het echt gebeurt krijgen we toch niet te weten, dus volgende keer gewoon wat laten zien.
Ik ga volgende week wel weer ff kijken denk ik, en hopen dat ie dan iets sterkers gaat gebruiken (dus geen marihuana).
Ik had verwacht dat ie LSD ging gebruiken waar zijn moeder bij zat (dacht dat dat deze aflevering was), dus daarom was het een teleurstelling dat hij alcohol nam. De meesten hebben wel een alcohol of wiet gehad, en voor mij zijn de uitwerkingen daarvan wel bekend, dus dat hoef ik niet echt te zien. Ben benieuwd hoe hij reageert op sterker spul.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Wat had je dan verwacht? De eerste aflevering gelijk een kilo coke er door heen jagen? Het zijn 11 afleveringen, dus dan is het logisch dat je de zwaarte van de verschillende drugs opbouwt en met de softere drugs gebruikt.
Mijn inziens is dit programma er ook mede voor om te laten zien wat er met je gebeurt als je iets gebruikt, waaronder alcohol. De manier waarop jij er over schrijft, laat zien dat de effecten van alcohol en het verslavingsrisico zwaar onderschat wordt.
Ik zeg niet dat ik elk weekend meer drink, maar die dames hadden bijvoorbeeld ook meer op, en die gedroegen zich nog redelijk normaal.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:56 schreef obs het volgende:
[..]
Jij drinkt natuurlijk ieder weekend veeeeeeeel meer![]()
waarom wil je bewijs?! het is televisie...![]()
Zoveel dronk ie niet hoorquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:56 schreef obs het volgende:
[..]
Jij drinkt natuurlijk ieder weekend veeeeeeeel meer![]()
waarom wil je bewijs?! het is televisie...![]()
saliequote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:40 schreef Oksel het volgende:
Ik vond het okay.
Ze zeiden duidelijk dat alcohol ook verslavend is, en dat coke niet eens veel slechter is dan alcohol, terwijl het een zeer slechte naam had.
Ook best cool dat die gozer mee mocht kijken, en ook dat wijf gedouwd heeft. En hij reageerde "echt", dus geen stoerdoenerij, maar echte emotie's, kon ik wel waarderen. Zou jullie wel eens willen zien in zijn situatie op tv.
Want je kan wel heel stoer doen over zuipen en neuken etc.. maar het werd wel okay neergezet. Feiten, geen meningen, niet lullen maar proberen.
Jullie zijn vast allemaal in een parenclub geweest, en hebben coke gesnoven, GHB en MDMA gebruikt.. Dan mag je ook je ongezouten mening geven. (En ja, ik mag het dus)
Overigens vraag ik me af wat ze de rest van de 11 keer gaan gebruiken:
1- GHB
2- Coke
3- Speed
4- MDMA
5- Weed
6- Hash
7- Heroine
8- LSD
9- Ether
10- Paddo's
11- Poppers
(Laatste 3 zijn om het lijstje op te vullen, wie heeft betere ideeen?)
je ziet die mogool toch zwaar dronken worde???? hoeveel bewijs wil je hebben?? een zakje met kotZ die je kan onderzoeken ofzoquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:07 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik elk weekend meer drink, maar die dames hadden bijvoorbeeld ook meer op, en die gedroegen zich nog redelijk normaal.
Waarom ik bewijs wil? Omdat ik wel benieuwd ben of hij die dingen echt doet, en we niet worden verneukt, en "het is televisie" is natuurlijk een non-argument.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |