Interessant.quote:Bij de nieuwe live talkshow Spuiten & Slikken ondervinden de reporters de onderwerpen seks en drugs aan den lijve. Vanaf 10 oktober behandelt BNN van 23.00 tot 23.45 uur op Nederland 2 de onderwerpen seks en drugs.
De uitzending wordt gepresenteerd door Sophie Hilbrand en reporters Filemon Wesselink en Ties van Westing doen verslag van hun seks- en drugsexperimenten. In de studio ontvangt Hilbrand gasten die hun mening geven over de onderwerpen. Kijkers kunnen tijdens de live uitzending meepraten over seks en drugsgebruik.
Filemon Wesselink maakt een reportage over drugs. Iedere uitzending gebruikt hij een variant. "Filemon probeert een zo realistisch mogelijk beeld te geven van de drug", aldus een woordvoerder van BNN. "Zo gaat hij op kroegentocht om te zien wat de gevolgen van alcohol kunnen zijn, en probeert hij thuis op de bank de drug LSD. Dit onder toeziend oog van zijn eigen moeder. Ook heroïne en opium worden door Filemon gebruikt."
Oud Atletico Ananas-speler Ties van Westing neemt het onderwerp seks onder handen. Ties is recensent en trekt zich aan het begin van de live-uitzending terug in een speciaal privé vertrek. Hier staat het Gooise matras hem al op te wachten met telkens een nieuw seksueel experiment. "Zo onderzoekt Ties, achter gesloten deuren, of het nu fijner is om door een man óf door een vrouw gepijpt te worden én kijkt Ties of hij lenig genoeg is voor het acrobatisch neuken. Aan het einde van de show worden de deuren weer geopend en vertelt Ties over zijn nieuwste bevindingen."
Spuiten & Slikken is vanaf maandag 10 oktober te zien om 23.00 uur, live vanuit de studio bij BNN.
Dat vind ik heel stom van die presentator...Iedereen weet dat het gevaarlijk en verslavend dat spul isquote:Op woensdag 21 september 2005 20:01 schreef Roellio het volgende:
Heroïne en opium is zwááár verslavend en ronduit gevaarlijk... Ik ga zeker kijken maar volgens mij is die presentator niet helemaal wijs.
Het is niet gevaarlijk mits je goed spul hebt. Verslavend zeker welquote:Op woensdag 21 september 2005 20:01 schreef Roellio het volgende:
Heroïne en opium is zwááár verslavend en ronduit gevaarlijk... Ik ga zeker kijken maar volgens mij is die presentator niet helemaal wijs.
Tuurlijk niet, er zal duidelijk bij vermeld staan dat je het niet thuis moet uitproberenquote:Op woensdag 21 september 2005 20:12 schreef DeStedebouwer het volgende:
Dalijk gaan de kansloze pubers het weer nadoen, net als bij jackass..
CDAquote:Op woensdag 21 september 2005 23:13 schreef outcast_within het volgende:
nu maar hopen dat niet zon duffe actiegroep ammaal gaat lopen klagen en bitchen
Inderdaad, die gast is echtquote:Op donderdag 22 september 2005 01:08 schreef heiden6 het volgende:
Klinkt interessant, ik ga zeker even kijken wanneer een en ander online staat en ik tijd heb. Die Filemon vind ik altijd zo geniaal, met z'n interviews in de Betuwe enzo. Prachtige kerel; ik vraag me echt af waar ze die vent vandaan hebben. Wat een genie.
Ik geniet er altijd van hoe hij iedereen voor lul zet door zich als een complete randdebiel voor te doen. Dat is zó knap en zeldzaam. André van Duin had er ook een handje van in sommige shows, toen hij bijvoorbeeld een keer wat vage motorrijdende figuren in de studio had. En met z'n wedstrijdje voor dieren, met al die gekke mensen met hun kansloze huisdieren.quote:Op donderdag 22 september 2005 01:09 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Inderdaad, die gast is echt![]()
Na de Betuwe was ik hem even kwijt, maar met Try Before You Die en dit programma komt ie sterk terug.
Waarom is dat volgens jou een mongool?quote:Op donderdag 22 september 2005 01:12 schreef BennyNL het volgende:
Filemon is echt een mongool, hopelijk neemt tie een overdosis![]()
Het lijkt me, als ik het zo lees, juist een prachtige manier om dit soort dingen realistisch en rationeel te benaderen. Het grootste gevaar van drugs zit hem in de onwetendheid. Hoeveel mensen van een aantal generaties terug zijn er niet schichtig als het op wiet aankomt?quote:Op donderdag 22 september 2005 01:13 schreef Captain_Chaos het volgende:
Misschien moeten ze dat maar niet doen.
Jongeren identificeren zich graag met populaire radio- en televisiepersoonlijkheden.
Voor jongeren die niet al te stevig in hun schoenen staan en daardoor de wereld van de televisie niet goed van de échte wereld kunnen onderscheiden best wel link. Hier komen ongelukken van... Wat ik je brom...
Net eventjes de afleveringen van I Love The Betuwe opgezocht op de BNN site. Ik kom de nacht wel doorquote:Op donderdag 22 september 2005 01:12 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik geniet er altijd van hoe hij iedereen voor lul zet door zich als een complete randdebiel voor te doen. Dat is zó knap en zeldzaam. André van Duin had er ook een handje van in sommige shows, toen hij bijvoorbeeld een keer wat vage motorrijdende figuren in de studio had. En met z'n wedstrijdje voor dieren, met al die gekke mensen met hun kansloze huisdieren.![]()
wk onder 20 zeker niet gezien?quote:Op donderdag 22 september 2005 01:13 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Waarom is dat volgens jou een mongool?
en dat helpt? verstandige jongeren kijken niet eens, van die halvegaren worden nu over de streep getrokken, net als Jack Ass , dont try this at home........lieverds, je weet dat t gevaarlijk is he? .. tuurliujk! meteen proberen. waarom zenden ze dit uit.quote:Op woensdag 21 september 2005 21:18 schreef patty het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, er zal duidelijk bij vermeld staan dat je het niet thuis moet uitproberen [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |