ze kan niet tegen de waarheid .quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
Janine heeft gelijk wat betteft Aysen maar hoezo valt ze Ludo aan ?
Dat vraag ik mij ook af.quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
Janine heeft gelijk wat betteft Aysen maar hoezo valt ze Ludo aan ?
Lorena, ze kwam zelfs met de GHB aan (gekocht van iemand in het toilet!)!quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:12 schreef Susie het volgende:
En nu ben ik ff kwijt van wie het idee nou kwam, Lukas of Lorena?
Overkomt jou nooitquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:14 schreef Madame_Paon het volgende:
Dan plaats je een bericht, en dan zie je opeens dat je de LaPo hebt.![]()
Nee, dat moet je zelf doen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:15 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Maar als je da LaPo hebt, wordt er dan automatisch een nieuw topic geopend ?
Ik snap niet, want hij was er in een fractie van een seconde,
Uhh, volgens mij was het toch echt in beslag genomen GHB?quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:15 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Lorena, ze kwam zelfs met de GHB aan (gekocht van iemand in het toilet!)!
Klopt, die had Lucas afgenomen in Dansatoriaquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:17 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Uhh, volgens mij was het toch echt in beslag genomen GHB?
Oh echt! Ehehe...quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:15 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Lorena, ze kwam zelfs met de GHB aan (gekocht van iemand in het toilet!)!
Tis wat, dat heeft iedereen wel eens als ie in een reeks postquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:14 schreef Madame_Paon het volgende:
Dan plaats je een bericht, en dan zie je opeens dat je de LaPo hebt.![]()
Yup.quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:17 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Uhh, volgens mij was het toch echt in beslag genomen GHB?
Die komt er wel mee weg denk ik.quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:12 schreef ZaZoe het volgende:
Lorena heeft zichzelf weer behoorlijk in de nesten gewerkt
quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:27 schreef Madame_Paon het volgende:
Lorena, Lucas en Aysen horen alle drie in de cel thuis.
Mike, waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:26 schreef MissJ het volgende:
wtf, wie zit er in Nina's laptop? En vooral: waarom?!
Daar was ik al bang voorquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:27 schreef loezzzje het volgende:
@ kwiwi
[..]
huilen. omdat het zo slecht is
Maar waarom ?quote:
maar stel hij is het, waarom dan? Wat is zijn doel en wat zijn zijn motieven?quote:
Maar de rechercheur kan zelfs niet zelfstandig poepen dus dat gaat niet gebeuren.quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:27 schreef Madame_Paon het volgende:
Lorena, Lucas en Aysen horen alle drie in de cel thuis.
Mij ook, wou het net typenquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:29 schreef Scarface88 het volgende:
Waarom zegt Lucas de hele tijd "Eisen" in plaats van Aysan? Valt me al een paar afleveringen op.
Omdat hij Nina juist wil regelen. Op een negatieve manier aandacht vragen.quote:
Ik zeg ook Eisen hoor.quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:29 schreef Scarface88 het volgende:
Waarom zegt Lucas de hele tijd "Eisen" in plaats van Aysan? Valt me al een paar afleveringen op. Moeilijk een naam uit spreken...
Omdat jouw oren niet goed werken.quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:29 schreef Scarface88 het volgende:
Waarom zegt Lucas de hele tijd "Eisen" in plaats van Aysan? Valt me al een paar afleveringen op. Moeilijk een naam uit spreken...
Maar Bing en Sjors zijn getrouwd en ze zit in Zwitserland, maar Bing blijft hier?quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:31 schreef napoleonfour het volgende:
OM OMG OMG OMG match made in heaven hell.
Hij is er niet van gediend. Zo zag het er uit namelijkquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:31 schreef MissJ het volgende:
WTF?
hoewel, dit verbaast me niks eigenlijk. Dat al dat dit zou gaan gebeuren vanaf hun eerste ruzie.
Jaquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:32 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Maar Bing en Sjors zijn getrouwd en ze zit in Zwitserland, maar Bing blijft hier?
ja in 1e instantie wil hij niet denk ik, maar hij gaat vast wel toegeven hoor.quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:32 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Hij is er niet van gediend. Zo zag het er uit namelijk
Hoe ze hem ook zoende, weet ze uberhaupt wel hoe ze een vent moet zoenen
Oh is dat het. Bedankt.quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:31 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Omdat jouw oren niet goed werken.
Ohja tuurlijk want ze is vruchtbaarder dan Sjorsquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:33 schreef MissJ het volgende:
[..]
ja in 1e instantie wil hij niet denk ik, maar hij gaat vast wel toegeven hoor.
Ik hoop dat er meer achterzit 1 idioot als Aysen is genoeg.quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:30 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Omdat hij Nina juist wil regelen. Op een negatieve manier aandacht vragen.
Noud en Nina uit elkaar drijven door negatieve invloeden.
Ik hoop dat Anton Maxime zwanger heeft gemaakt, gewoon voor de extra actie in GTST.quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik hoop dat er meer achterzit 1 idioot als Aysen is genoeg.
Maar hoe dan? Maxime heeft geen baarmoeder meer...quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:01 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik hoop dat Anton Maxime zwanger heeft gemaakt, gewoon voor de extra actie in GTST.
Dan heeft Bianca helemaal een reden om krankzinnig te worden, nog een kind dat NIET van haar is.
En dat Ludo weer met een evil Martine te maken krijgt.
Die is er ineens spontaan, want dat kan in gtstquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:03 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Maar hoe dan? Maxime heeft geen baarmoeder meer...
So truequote:Op dinsdag 3 april 2012 20:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Tuurlijk niet dat mens opent zelfs nieuwe topics in reeksen waar ze zelf normaal nooit post.
Ik hoor al een paar afleveringen Eisen. Kwiwi ook blijkbaar.quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:37 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik hoor toch echt Aysen / Aysan.
i.p.v. Eisen xd.
Inderdaad, dat IJsen de hele tijd.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:12 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ik hoor al een paar afleveringen Eisen. Kwiwi ook blijkbaar.
Vooral door Lucas.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:12 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ik hoor al een paar afleveringen Eisen. Kwiwi ook blijkbaar.
Ik bedoel dat ik graag wil weten wat er gaat gebeurenquote:
Maar kijken en lezen is toch hetzelfde want je weet het dan al.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:33 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik graag wil weten wat er gaat gebeuren
Ik wil zelf geen shorties kijken, dan ga ik me 's avonds ergeren omdat ik de helft al heb gezien.
Dus wie zich geroepen voelt; feeeeed me!!!
Nee da's andersquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:34 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Maar kijken en lezen is toch hetzelfde want je weet het dan al.
In GTST kan alles, dmv een operatie ofzo.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:03 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Maar hoe dan? Maxime heeft geen baarmoeder meer...
Jij post overal "regelmatig", maar je maakt alleen maar ruzie, wie is hier nou de stalkerquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:23 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Aangezien je mijn postgeschiedenis regelmatig checkt, zou je moeten weten dat ik daar ook regelmatig post.
ontvoerd worden door een van Ludo's matties, waarna ze in een heftige shock zal belanden om vervolgens rijp te zijn voor een gesticht....quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:31 schreef Murmeli het volgende:
Aysen moet niet in de cel, maar in het gesticht
Sowieso, hoe is ze daar binnen gekomen. De club was nog niet open dus neem aan dat de deur op slot zat. Anders kan jan & alleman binnenkomen, wat dus nu gebeurdequote:Op woensdag 4 april 2012 00:49 schreef GSMboy het volgende:
[..]
ontvoerd worden door een van Ludo's matties, waarna ze in een heftige shock zal belanden om vervolgens rijp te zijn voor een gesticht....
Liever niet door Ludo zelf, want straks zien we onze oude maffia-heer niet terug, omdat hij iemand ontvoerd zou hebben.
Trouwens, hoe kwam Aysen nou bij die locker, die zat toch op slot? Heeft ze die sleutels nou gejat?Ik vind het een vage verhaallijn. Heeft Dansatoria geen camerabeelden waarop Aysen zichtbaar is? En doen ze geen vingerafdrukken-test op die zak met GHB die Aysen vast geeft gehad?
Als ik opgepakt zou zijn, was dit het eerste wat me in me opkwam om me vrij te pleiten, en Aysen zelf de cel in laten gaan....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.btw ik versta uit Lucas' mond ook constant eisen![]()
Dat zegt ie ook gewoon hoor.quote:Op woensdag 4 april 2012 08:36 schreef loezzzje het volgende:
btw ik versta uit Lucas' mond ook constant eisen
Heb je de afgelopen tijd veel je neus gesnoten? Dan kan het ook zo zijn dat de binnenkant van je neus gewoon "droog" is. Heb ik ook weleens gehad en dan snoot ik ook weleens bloed.quote:Op woensdag 4 april 2012 07:15 schreef Gulmez het volgende:
Ik ben 1 week heel erg ziek geweest koorts enzo, en sinds maandag ben ik weer aan het werk, maar ik stond vannochtend op, en ik snuit ,mijn neus, en tot mijn verbazing zag ik dat ik wat bloed snoot op die zakdoek!!
Laatste keer dat ik iets met bloed uit een neus zag was op GTST met het ebola virus..
Nou is mijn familie in januari naar Kaapverdië in Zuid Afrika geweest, en ik heb op Afrika alert gezien dat daar geen Ebola virus voorkomt in Kaapverdië alleen wel een ander virus.
Jack werd eerst ook grieperig,toen beter, en toen dat bloed......
Alleen ik heb een heeel klein beetje bloed als ik snuit...
heb je bouwhuis al gebeld?quote:Op woensdag 4 april 2012 07:15 schreef Gulmez het volgende:
Ik ben 1 week heel erg ziek geweest koorts enzo, en sinds maandag ben ik weer aan het werk, maar ik stond vannochtend op, en ik snuit ,mijn neus, en tot mijn verbazing zag ik dat ik wat bloed snoot op die zakdoek!!
Laatste keer dat ik iets met bloed uit een neus zag was op GTST met het ebola virus..
Nou is mijn familie in januari naar Kaapverdië in Zuid Afrika geweest, en ik heb op Afrika alert gezien dat daar geen Ebola virus voorkomt in Kaapverdië alleen wel een ander virus.
Jack werd eerst ook grieperig,toen beter, en toen dat bloed......
Alleen ik heb een heeel klein beetje bloed als ik snuit...
Dankjewel, het is gelukkig al weg.quote:Op woensdag 4 april 2012 08:43 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Heb je de afgelopen tijd veel je neus gesnoten? Dan kan het ook zo zijn dat de binnenkant van je neus gewoon "droog" is. Heb ik ook weleens gehad en dan snoot ik ook weleens bloed.
En anders moet je gewoon naar de dokter gaan
Luister naar mij, je kunt hem beter overslaanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rik![]()
![]()
![]()
![]()
Don't botherquote:Op woensdag 4 april 2012 19:53 schreef charmed_angel het volgende:
Vanmorgen niet gekeken, dus ik kijk nu even
quote:Op woensdag 4 april 2012 16:48 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Luister naar mij, je kunt hem beter overslaanIk heb niet geluisterdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rik![]()
![]()
![]()
Ik kijk welIk wil weten wie Nina lastig valt.
Ook in moeilijke tijden.
Die kunnen beter een abonnement afsluiten bij de gemeente.. klein bedrag per maand betalen en zo vaak trouwen en scheiden als ze willenquote:Op woensdag 4 april 2012 20:09 schreef LetsGame het volgende:
Ik denk dat Aysen gelijk heeft en dat Bing en zij dingen gaan doen. Als Sjors terugkomt wordt het wsl ontdekt en gaan Sjors en Bing weer scheiden.
Aysen is geen moslim. Wel een droevig slechte aflevering vandaag.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:03 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Lebberde Bing af en wilt seks met 'm.
Goede moslim
Dat was de vraag toch niet?quote:Op woensdag 4 april 2012 20:09 schreef LetsGame het volgende:
Hoe heette de pleegdochter van Jef en Sylvia?
A. Kim
B. Wiet
Jaquote:Op woensdag 4 april 2012 20:09 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Dat was Angela Schijf toch ?!
Nee, maar het zal me niet verbazen als dit een vraag wordt in het hedenquote:
Nuran zei een keer "Is het omdat mijn zusje en ik moslim zijn?" dus denk 't wel.quote:
Moslims hebben geen seks?quote:Op woensdag 4 april 2012 20:11 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Nuran zei een keer "Is het omdat mijn zusje en ik moslim zijn?" dus denk 't wel.
Nuran en Aysen werden vrij als moslim opgevoed. Nuran deed niets meer met haar geloof en na alles met Danny is ze weer meer gaan geloven.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:13 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Maar Nuran werd moslim door Danny, daar heeft Aysen niets mee te maken.
Ik heb een Moslima gedaan ooit...quote:
Dan tekent hij z'n doodvonnis bij Aysen.quote:
quote:Op woensdag 4 april 2012 20:15 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ik heb een Moslima gedaan ooit...Maar ben er niet mee getrouwd.
Ze kan idd wel irritant zijn jaquote:Op woensdag 4 april 2012 20:18 schreef kwiwi het volgende:
Aysen is zó irritant dat m'n Bing-haat bijna weg is
Het overschaduwt echt alles ja.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:18 schreef kwiwi het volgende:
Aysen is zó irritant dat m'n Bing-haat bijna weg is
quote:Op woensdag 4 april 2012 20:18 schreef patat het volgende:
Ik heb nog nooit zo'n irritante rol in GTST gezien @ Aysen.
*ahem* Julie *ahem* Myriam *ahem* Tracey *ahem* Emielquote:Op woensdag 4 april 2012 20:18 schreef patat het volgende:
Ik heb nog nooit zo'n irritante rol in GTST gezien @ Aysen.
Ik ken 3 kwart daarvan nietquote:Op woensdag 4 april 2012 20:19 schreef LetsGame het volgende:
[..]
*ahem* Julie *ahem* Myriam *ahem* Tracey *ahem* Emiel
Emiel ja, wat een randdebielquote:Op woensdag 4 april 2012 20:19 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ik vind ze ineens heel leuk allemaal.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:21 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Zij waren iig wel hinderlijker dan Aysen
Oké oké, truequote:Op woensdag 4 april 2012 20:19 schreef LetsGame het volgende:
[..]
hij loopt alweer weg .quote:Op woensdag 4 april 2012 20:22 schreef kwiwi het volgende:
Nou Anton kan éindelijk eens aardig doen tegen Bianca...
Wat moet je anders als je neukertje je niet meer wil.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:22 schreef kwiwi het volgende:
Nou Anton kan éindelijk eens aardig doen tegen Bianca...
Dat kan bijna niet, Aysen is al het toppuntquote:Op woensdag 4 april 2012 20:21 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Zij waren iig wel hinderlijker dan Aysen
Hahahquote:Op woensdag 4 april 2012 20:24 schreef kwiwi het volgende:
Voor iemand die krap bij kas zit gaat maxime wel onzuining met d'r verf om.
quote:Op woensdag 4 april 2012 20:24 schreef kwiwi het volgende:
Voor iemand die krap bij kas zit gaat maxime wel onzuining met d'r verf om.
quote:Op woensdag 4 april 2012 20:24 schreef Ascendancy het volgende:
Die service in die kapsalon ook altijd
Ze laten de klanten altijd een half uur wachten om prive gesprekken te voerenquote:Op woensdag 4 april 2012 20:24 schreef Ascendancy het volgende:
Die service in die kapsalon ook altijd
Inderdaad. Stom gekutquote:Op woensdag 4 april 2012 20:25 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Dat om elkaar heen draaien word ik echt zo schijtziek van
Nee jullie dan, met subtiele signalen die je "onmogelijk kon missen" maar alleen in jullie hoofd bestaanquote:
quote:Op woensdag 4 april 2012 20:27 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Nee jullie dan, met subtiele signalen die je "onmogelijk kon missen" maar alleen in jullie hoofd bestaan
Ik weet niet waar je het over hebt.....quote:Op woensdag 4 april 2012 20:27 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Nee jullie dan, met subtiele signalen die je "onmogelijk kon missen" maar alleen in jullie hoofd bestaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nina,s stalker slaat nog wel een keer echt toequote:Op woensdag 4 april 2012 20:28 schreef patat het volgende:
Mike zijn rol is wel een beetje weggevaagd hé? Is nu meer een bijrolletje
echt zo vrouw die werkloos is en de hele dag op hyves dit soort plaatjes stuurd en lid is van ontbijt nieuwsquote:
en in dit topic postquote:Op woensdag 4 april 2012 20:36 schreef Gulmez het volgende:
[..]
echt zo vrouw die werkloos is en de hele dag op hyves dit soort plaatjes stuurd en lid is van ontbijt nieuws
[ afbeelding ]
stuurdquote:Op woensdag 4 april 2012 20:36 schreef Gulmez het volgende:
[..]
echt zo vrouw die werkloos is en de hele dag op hyves dit soort plaatjes stuurd en lid is van ontbijt nieuws
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 april 2012 20:46 schreef Gulmez het volgende:
Ik stuur, hij stuuRDE ik heb geleerd altijd de zin in het meervoud te zetten en dan komt de betekenis eruit welke t of een d het is,
Dan heb je op een hele rare school gezeten.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:46 schreef Gulmez het volgende:
Ik stuur, hij stuuRDE ik heb geleerd altijd de zin in het meervoud te zetten en dan komt de betekenis eruit welke t of een d het is,
Dat is bij een voltooid deelwoordquote:Op woensdag 4 april 2012 20:46 schreef Gulmez het volgende:
Jeetje mens doe eens niet zo ontzettend denigrerend met jequote:
* RaymanNL pakt popcornquote:Op woensdag 4 april 2012 20:55 schreef roos85 het volgende:
[..]
Jeetje mens doe eens niet zo ontzettend denigrerend met jeemoticon..
Niet iedereen is even sterk in de Nederlandse taal, laat lekker gaan.
DIt. Ik maak ook veel dt fouten.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:55 schreef roos85 het volgende:
[..]
Heb je een slecht humeur?quote:Op woensdag 4 april 2012 20:55 schreef roos85 het volgende:
[..]
Die bestaat zelf alleen nog maar uit gebit.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:18 schreef ZaZoe het volgende:
Popcorn is keilekker! En gezond! Popcorn bevat meer antioxidanten dan fruit.
Het is ook goed voor je tanden, kijk maar naar Michael Jacksons gebit.![]()
[ afbeelding ]
Ik vind het alleen jammer dat er weer iemand geboren is die alles kan flikken en er schaterlachend mee weg komt. De dood van Danny (al was dat een flapdrol) bijvoorbeeld, beetje matig dat ze er zo makkelijk vanaf is gekomen.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:24 schreef Sk00p het volgende:
AysenHoe irritant ze ook is, ze blijft cool
Tja dat was ook met Maxime. No worries! Vroeg of laat maakt ze een fout.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:43 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik vind het alleen jammer dat er weer iemand geboren is die alles kan flikken en er schaterlachend mee weg komt. De dood van Danny (al was dat een flapdrol) bijvoorbeeld, beetje matig dat ze er zo makkelijk vanaf is gekomen.
Ik hoop me de cliff, en dat Martine terugkomt op haar helemaal kapot te makenquote:Op woensdag 4 april 2012 23:48 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Tja dat was ook met Maxime. No worries! Vroeg of laat maakt ze een fout.
quote:Op woensdag 4 april 2012 23:24 schreef Sk00p het volgende:
Rik en NuranNuran zonder hoofddoek: Ben er klaar voor!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 april 2012 20:55 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dat is bij een voltooid deelwoord![]()
Tegenwoordige tijd
Ik: Stuur
Hij Stuurt (stam +t)
Wij: Sturen
Verleden tijd
Ik Stuurde
Hij Stuurde
Wij Stuurden
Voltooid deelwoord
(Ik heb) gestuurd
Tot zover basisschoolstof.
Trouwens, spannende aflevering. Ben benieuwd of Anton toegeeft.
Juist, verstandig mensquote:Op donderdag 5 april 2012 00:33 schreef James1988 het volgende:
[..]
Bianca is niet naïef. Ze weet dondersgoed wat er speelt.
Das een goeiequote:Op donderdag 5 april 2012 09:05 schreef Bitterballetje het volgende:
Waar was Bram toen de iedereen bij het graf van Edwin was?
gewoon thuis in zn bedje, alleen.quote:Op donderdag 5 april 2012 09:05 schreef Bitterballetje het volgende:
Er zit zeker potentie in het personage, alleen hebben we geen reden waarom ze zo doet. Als je dat als kijker weet, kun je met een personage meeleven.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:48 schreef Marrije het volgende:
Hebben we weer een onuitstaanbare bitch, wil je dat ze de serie snel verlaat![]()
Ik vind Aysen wel vermakelijk
quote:Op donderdag 5 april 2012 11:07 schreef Crohnjurist het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja maar wat ze hier onder ook al zeggen met een Dian Martine etc was er altijd een reden Aysen is gewoon een autist ofzo.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:48 schreef Marrije het volgende:
Hebben we weer een onuitstaanbare bitch, wil je dat ze de serie snel verlaat![]()
Ik vind Aysen wel vermakelijk
Naar de hoeren.!quote:Op donderdag 5 april 2012 09:05 schreef Bitterballetje het volgende:
quote:Op donderdag 5 april 2012 12:54 schreef loezzzje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All she wants and needs is just a little taste..
quote:Op donderdag 5 april 2012 11:43 schreef Brawler het volgende:
Bah, wat is Aysen een onuitstaanbare feeks. Dat ze maar heel snel de serie uit geschopt wordt.
GTST kennende, was ie vast aan het spelen bij een vriendjequote:Op donderdag 5 april 2012 09:05 schreef Bitterballetje het volgende:
Zo wel leuk zijn als Rozemarijn ook eens in de serie een rol krijgt behalve onzichtbaar zijnquote:Op donderdag 5 april 2012 17:05 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
GTST kennende, was ie vast aan het spelen bij een vriendje.
Of de mysterieuze Rozemarijn heeft op hem gepast.
Ik denk niet dat zulke pubers door de psychologische toelatingstest komenquote:Op donderdag 5 april 2012 13:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
Maar een moord daar moet niemand mee wegkomen laat staan iemand die de wet vertegenwoordigd. Pubers die kijken denken nu als ik later bij de politie ga kan ik alles maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |