Heb je de afgelopen tijd veel je neus gesnoten? Dan kan het ook zo zijn dat de binnenkant van je neus gewoon "droog" is. Heb ik ook weleens gehad en dan snoot ik ook weleens bloed.quote:Op woensdag 4 april 2012 07:15 schreef Gulmez het volgende:
Ik ben 1 week heel erg ziek geweest koorts enzo, en sinds maandag ben ik weer aan het werk, maar ik stond vannochtend op, en ik snuit ,mijn neus, en tot mijn verbazing zag ik dat ik wat bloed snoot op die zakdoek!!
Laatste keer dat ik iets met bloed uit een neus zag was op GTST met het ebola virus..
Nou is mijn familie in januari naar Kaapverdië in Zuid Afrika geweest, en ik heb op Afrika alert gezien dat daar geen Ebola virus voorkomt in Kaapverdië alleen wel een ander virus.
Jack werd eerst ook grieperig,toen beter, en toen dat bloed......
Alleen ik heb een heeel klein beetje bloed als ik snuit...
heb je bouwhuis al gebeld?quote:Op woensdag 4 april 2012 07:15 schreef Gulmez het volgende:
Ik ben 1 week heel erg ziek geweest koorts enzo, en sinds maandag ben ik weer aan het werk, maar ik stond vannochtend op, en ik snuit ,mijn neus, en tot mijn verbazing zag ik dat ik wat bloed snoot op die zakdoek!!
Laatste keer dat ik iets met bloed uit een neus zag was op GTST met het ebola virus..
Nou is mijn familie in januari naar Kaapverdië in Zuid Afrika geweest, en ik heb op Afrika alert gezien dat daar geen Ebola virus voorkomt in Kaapverdië alleen wel een ander virus.
Jack werd eerst ook grieperig,toen beter, en toen dat bloed......
Alleen ik heb een heeel klein beetje bloed als ik snuit...
Dankjewel, het is gelukkig al weg.quote:Op woensdag 4 april 2012 08:43 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Heb je de afgelopen tijd veel je neus gesnoten? Dan kan het ook zo zijn dat de binnenkant van je neus gewoon "droog" is. Heb ik ook weleens gehad en dan snoot ik ook weleens bloed.
En anders moet je gewoon naar de dokter gaan
Luister naar mij, je kunt hem beter overslaanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rik![]()
![]()
![]()
![]()
Don't botherquote:Op woensdag 4 april 2012 19:53 schreef charmed_angel het volgende:
Vanmorgen niet gekeken, dus ik kijk nu even
quote:Op woensdag 4 april 2012 16:48 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Luister naar mij, je kunt hem beter overslaanIk heb niet geluisterdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rik![]()
![]()
![]()
Ik kijk welIk wil weten wie Nina lastig valt.
Ook in moeilijke tijden.
Die kunnen beter een abonnement afsluiten bij de gemeente.. klein bedrag per maand betalen en zo vaak trouwen en scheiden als ze willenquote:Op woensdag 4 april 2012 20:09 schreef LetsGame het volgende:
Ik denk dat Aysen gelijk heeft en dat Bing en zij dingen gaan doen. Als Sjors terugkomt wordt het wsl ontdekt en gaan Sjors en Bing weer scheiden.
Aysen is geen moslim. Wel een droevig slechte aflevering vandaag.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:03 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Lebberde Bing af en wilt seks met 'm.
Goede moslim
Dat was de vraag toch niet?quote:Op woensdag 4 april 2012 20:09 schreef LetsGame het volgende:
Hoe heette de pleegdochter van Jef en Sylvia?
A. Kim
B. Wiet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |