Jij post overal "regelmatig", maar je maakt alleen maar ruzie, wie is hier nou de stalkerquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:23 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Aangezien je mijn postgeschiedenis regelmatig checkt, zou je moeten weten dat ik daar ook regelmatig post.
ontvoerd worden door een van Ludo's matties, waarna ze in een heftige shock zal belanden om vervolgens rijp te zijn voor een gesticht....quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:31 schreef Murmeli het volgende:
Aysen moet niet in de cel, maar in het gesticht
Sowieso, hoe is ze daar binnen gekomen. De club was nog niet open dus neem aan dat de deur op slot zat. Anders kan jan & alleman binnenkomen, wat dus nu gebeurdequote:Op woensdag 4 april 2012 00:49 schreef GSMboy het volgende:
[..]
ontvoerd worden door een van Ludo's matties, waarna ze in een heftige shock zal belanden om vervolgens rijp te zijn voor een gesticht....
Liever niet door Ludo zelf, want straks zien we onze oude maffia-heer niet terug, omdat hij iemand ontvoerd zou hebben.
Trouwens, hoe kwam Aysen nou bij die locker, die zat toch op slot? Heeft ze die sleutels nou gejat?Ik vind het een vage verhaallijn. Heeft Dansatoria geen camerabeelden waarop Aysen zichtbaar is? En doen ze geen vingerafdrukken-test op die zak met GHB die Aysen vast geeft gehad?
Als ik opgepakt zou zijn, was dit het eerste wat me in me opkwam om me vrij te pleiten, en Aysen zelf de cel in laten gaan....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.btw ik versta uit Lucas' mond ook constant eisen![]()
Dat zegt ie ook gewoon hoor.quote:Op woensdag 4 april 2012 08:36 schreef loezzzje het volgende:
btw ik versta uit Lucas' mond ook constant eisen
Heb je de afgelopen tijd veel je neus gesnoten? Dan kan het ook zo zijn dat de binnenkant van je neus gewoon "droog" is. Heb ik ook weleens gehad en dan snoot ik ook weleens bloed.quote:Op woensdag 4 april 2012 07:15 schreef Gulmez het volgende:
Ik ben 1 week heel erg ziek geweest koorts enzo, en sinds maandag ben ik weer aan het werk, maar ik stond vannochtend op, en ik snuit ,mijn neus, en tot mijn verbazing zag ik dat ik wat bloed snoot op die zakdoek!!
Laatste keer dat ik iets met bloed uit een neus zag was op GTST met het ebola virus..
Nou is mijn familie in januari naar Kaapverdië in Zuid Afrika geweest, en ik heb op Afrika alert gezien dat daar geen Ebola virus voorkomt in Kaapverdië alleen wel een ander virus.
Jack werd eerst ook grieperig,toen beter, en toen dat bloed......
Alleen ik heb een heeel klein beetje bloed als ik snuit...
heb je bouwhuis al gebeld?quote:Op woensdag 4 april 2012 07:15 schreef Gulmez het volgende:
Ik ben 1 week heel erg ziek geweest koorts enzo, en sinds maandag ben ik weer aan het werk, maar ik stond vannochtend op, en ik snuit ,mijn neus, en tot mijn verbazing zag ik dat ik wat bloed snoot op die zakdoek!!
Laatste keer dat ik iets met bloed uit een neus zag was op GTST met het ebola virus..
Nou is mijn familie in januari naar Kaapverdië in Zuid Afrika geweest, en ik heb op Afrika alert gezien dat daar geen Ebola virus voorkomt in Kaapverdië alleen wel een ander virus.
Jack werd eerst ook grieperig,toen beter, en toen dat bloed......
Alleen ik heb een heeel klein beetje bloed als ik snuit...
Dankjewel, het is gelukkig al weg.quote:Op woensdag 4 april 2012 08:43 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Heb je de afgelopen tijd veel je neus gesnoten? Dan kan het ook zo zijn dat de binnenkant van je neus gewoon "droog" is. Heb ik ook weleens gehad en dan snoot ik ook weleens bloed.
En anders moet je gewoon naar de dokter gaan
Luister naar mij, je kunt hem beter overslaanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rik![]()
![]()
![]()
![]()
Don't botherquote:Op woensdag 4 april 2012 19:53 schreef charmed_angel het volgende:
Vanmorgen niet gekeken, dus ik kijk nu even
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |