Ik wou aanvankelijk de TT maken 'waar we Wiet Meerdijk in bashen', maar dit leek me gezien de huidige ontwikkelingen toch geschikterquote:
Dat dacht ik ook alquote:Op woensdag 5 mei 2010 23:57 schreef Twizu het volgende:
Wat heeft Lucas met zijn haar en kleding gedaan?
dat hangt er vanaf waar je op geiltquote:Op donderdag 6 mei 2010 09:41 schreef bierjoost het volgende:
Ik heb het al een tijdje niet gezien, maar valt er een stijve plasser te halen uit tongende ronja/isabella?
Ja, de schrijvers zijn er aardig in geslaagd om Martijn als een sulletje neer te zetten. Als hij in beeld komt, dan dwaalt mijn aandacht alweer af. Ik weet toch dat wat die man zegt niet relevant is voor wat andere mensen denken of zullen doen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 01:36 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Betreffende de aflevering van vandaag, waarom komt Martijn altijd in een dialoog terecht waarbij hij volledig wordt afgezeken, verbaal af wordt gemaakt, huilerig en pieperig zijn mening verkondigt en altijd afdruipt met zijn staart tussen de benen?![]()
Vreselijk zeg, als dit het beeld is, dat de makers hebben over een ideale, moderne huisvader dan is dat in mijn ogen ronduit absurd
Hij wil de bekendste homo van zijn dorp worden.quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:57 schreef Twizu het volgende:
Wat heeft Lucas met zijn haar en kleding gedaan?
Dat is hij toch al, de rest van de eventuele homo's zie je nooitquote:Op donderdag 6 mei 2010 12:46 schreef Countess het volgende:
[..]
Hij wil de bekendste homo van zijn dorp worden.
Als blijkt dat de set van Janines huis daadwerkelijk weggaat dan kan het duiden op een hereniging voor langere tijd, mocht de korte duur van de vorige herenigingen de reden zijn dat je het zo stom vindquote:Op donderdag 6 mei 2010 14:05 schreef NouMooiNiet het volgende:
ben ik de enige die de op NIET leuk vindt.
Ja de OP wel maar de hereniging tussen Ludo en Jeanine
Natuurlijk, hun monden kan je niet gebruiken, maar alle andere openingen zijn uiteraard beschikbaarquote:Op donderdag 6 mei 2010 09:41 schreef bierjoost het volgende:
Ik heb het al een tijdje niet gezien, maar valt er een stijve plasser te halen uit tongende ronja/isabella?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |