Als je een pagina terug gaat, naarquote:
Huiselijk ongeval nav een hartkwaal met dood als gevolg?quote:Op maandag 6 december 2010 20:15 schreef kwiwi het volgende:
Niemand heeft het gedaan denk ik. Moet ik dan Rutger zelf maar kiezen?
Ik verdenk de webredactie ervan dat ze zelf die mails schrijven. Wie is er nou zo dom namelijkquote:Op maandag 6 december 2010 20:14 schreef amaranta het volgende:
[..]
Als je een pagina terug gaat, naar
http://www.rtl.nl/soaps/gtst/achterdeschermen/vragen
Ben ik dan de enige die zich stoort aan de amicale en jeugdige schrijfwijze?
Zoiets jaquote:Op maandag 6 december 2010 20:15 schreef amaranta het volgende:
[..]
Huiselijk ongeval nav een hartkwaal met dood als gevolg?
quote:Op maandag 6 december 2010 20:15 schreef amaranta het volgende:
[..]
Huiselijk ongeval nav een hartkwaal met dood als gevolg?
Ik zal je maar niet vertellen hoe het aflooptquote:Op maandag 6 december 2010 20:16 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Trouwens morgen seizoen 3 op dvdIk ga hem later halen, omdat ik seizoen 2 nog moet afkijken. Maar nog iets van 120 afleveringen te gaan
Ze zijn zowiezo dom net als die Youtube GTST crew, ze moeten cliffhanger seizoen 5 uploaden, dan heb ik mn twijfels niet meer zoals vele anderen.quote:Op maandag 6 december 2010 20:16 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik verdenk de webredactie ervan dat ze zelf die mails schrijven. Wie is er nou zo dom namelijk?
Ik heb de cliffhanger gezien, alleen de laatste scene, :p.quote:Op maandag 6 december 2010 20:17 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik zal je maar niet vertellen hoe het afloopt
Ik heb hem besteld via bol.com, gelukkig staakt de TNT pakket service nietquote:Op maandag 6 december 2010 19:25 schreef Lucas15 het volgende:
Morgen Seizoen 3(Hopelijk komt ie morgen, anders woensdag)
Wil jij ook foto's maken van de box etc als hij komt net als PeterKelder, vind het dan echt aardigquote:Op maandag 6 december 2010 20:19 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik heb hem besteld via bol.com, gelukkig staakt de TNT pakket service niet
Thank god niet nee. Overigens heb ik em gisteren met korting besteld.quote:Op maandag 6 december 2010 20:19 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik heb hem besteld via bol.com, gelukkig staakt de TNT pakket service niet
Oh ik hoef niet per se aardig gevonden te worden hoorquote:Op maandag 6 december 2010 20:20 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Wil jij ook foto's maken van de box etc als hij komt net als PeterKelder, vind het dan echt aardig
Dankjewelquote:Op maandag 6 december 2010 20:23 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Oh ik hoeft niet per se aardig gevonden te worden hoor![]()
Maar als ik er tijd voor heb zal ik het zeker doen!
Ja, je hebt gelijkquote:Op maandag 6 december 2010 20:24 schreef amaranta het volgende:
ships, wat gaf noud als antwoord?
Mijn zoon begon kei hard te gillen op dat moment.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |