quote:
Op dinsdag 14 april 2009 22:01 schreef Starlie het volgende:Ronja en Danny....

Ronja is zooo nep geworden, eerst was het nog wel een intelligent typje maar nu is het echt een dom wicht!
Uiteindeljk komen Danny en Sjors wel samen na een hoop drama en gedoe uiteraard!
Noud & Vicky mogen ook wel weer even samen komen... vond ze achteraf gezien toch wel lief samen! Daarna mogen ze snel Floris gaan opzoeken en mogen ze Barbamama meenemen in hun koffer, 1 deel in de koffer van Noud en 1 deel in de koffer van Vicky!
Er lopen nu trouwens 2 topics, denk dat dit de juiste is...
hier heb ik echt helemaal niks aan te voegen, ben ik het volledig mee eens, als de schrijvers hier nou eens wat mee deden! Want Barbara die woont gewoon in Janine haar huis, heeft geen baan, doet de hele dag niks,
Hoe kan het eigenlijk dat Nina 21 wordt?
Dat is al wel snel, vorig jaar zaten ze toch nog op school en hebben ze toch nog diploma gehaald, was dat niet een vmbo diploma aangezien Noud een klusbedrijfje is begonnen, nou en daar krijg je een basis van volgens mij niet op de havo maar op het VMBO.. en nou zijn die kids al 21?!
Gaat wel snel, nou ja het is Meerdijk..
Zelfde geval met Sjors, die nog steeds haar studie doet, wat volgens mij Rechten is, en je ziet haar nooit bezig eigenlijk, ja laatste tijd een beetje , en dan ineens heeft madam ook verstand van het boek van Danny.. allemaal druk.. Sjors hoeft ook nooit stage te lopen tijdens haar studie..
Ik kan het ook mis hebben hoor..

..
Maar dit was het volgens mij.. Nina die met haar tasjes ontwerpt af en toe nog, en verder niet wordt gestimuleerd voor opleiding..
geen één van al die kids trouwens..
Waarom altijd maar meteen de makkelijke weg kiezen? Als je wat langer nadenkt, kom je misschien tot een verstandigere conclusie..