Nick Dex en Lorena zijn tof manquote:Op dinsdag 14 april 2009 20:43 schreef mirelia het volgende:
Alle personen uit de OP mogen er van mij uit
hier heb ik echt helemaal niks aan te voegen, ben ik het volledig mee eens, als de schrijvers hier nou eens wat mee deden! Want Barbara die woont gewoon in Janine haar huis, heeft geen baan, doet de hele dag niks,quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:01 schreef Starlie het volgende:
Ronja en Danny....Ronja is zooo nep geworden, eerst was het nog wel een intelligent typje maar nu is het echt een dom wicht!
Uiteindeljk komen Danny en Sjors wel samen na een hoop drama en gedoe uiteraard!
Noud & Vicky mogen ook wel weer even samen komen... vond ze achteraf gezien toch wel lief samen! Daarna mogen ze snel Floris gaan opzoeken en mogen ze Barbamama meenemen in hun koffer, 1 deel in de koffer van Noud en 1 deel in de koffer van Vicky!
Er lopen nu trouwens 2 topics, denk dat dit de juiste is...
Wat ben ik het toch altijd met jou eensquote:Op dinsdag 14 april 2009 23:28 schreef alors het volgende:
omg Sjorswat moet je met die fag?
Barbie Ronja aka Charlie II
Vickyga maar janken bitch
Barbaara
Dannysemi-intellectuele gevoelige mooiboy, maar eigenlijk kansloze kasthomo
Maximehet enige rood wat ik op haar wil zien is bloed, en niet zo'n beetje ook!
Gtst in een notendop
ze liep toch stage bij Nick vorig jaar?quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:36 schreef Miss_paraplu het volgende:
[..]
Sjors hoeft ook nooit stage te lopen tijdens haar studie..
Ik kan het ook mis hebben hoor....
Geheel mee eenschquote:Op dinsdag 14 april 2009 23:28 schreef alors het volgende:
omg Sjorswat moet je met die fag?
Barbie Ronja aka Charlie II
Vickyga maar janken bitch
Barbaara
Dannysemi-intellectuele gevoelige mooiboy, maar eigenlijk kansloze kasthomo
Maximehet enige rood wat ik op haar wil zien is bloed, en niet zo'n beetje ook!
Gtst in een notendop
Ik ook, alleen niet met Dex, laat haar maar weer gauw terug gaan naar Noud.quote:
Jeuj een verjaardagsfeest met de toppersquote:Op woensdag 15 april 2009 09:28 schreef charmed_angel het volgende:
Toch vind ik het een beetje zielig van Vicky. Dat gewoon al haar vrienden haar hebben laten vallen. nou ja vriendenZulke mensen zijn nooit echt vrienden geweest.
Ik ben benieuwd naar het verjaardagsfeest van Nina... Ze doet net alsof ze 16 wordt ofzo
Als ze dan dit: "It's my party and i'll cry if I want to" nummer gaan zingen voor Nina dan is het nog wel lachen, vind het wel bij haar passenquote:Op woensdag 15 april 2009 09:30 schreef Puala het volgende:
[..]
Jeuj een verjaardagsfeest met de toppers![]()
Nina gaat straks Sjors nog inhalen met de leeftijd....quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:36 schreef Miss_paraplu het volgende:
[..]
Hoe kan het eigenlijk dat Nina 21 wordt?![]()
Zelfde geval met Sjors, die nog steeds haar studie doet, wat volgens mij Rechten is, en je ziet haar nooit bezig eigenlijk, ja laatste tijd een beetje , en dan ineens heeft madam ook verstand van het boek van Danny.. allemaal druk.. Sjors hoeft ook nooit stage te lopen tijdens haar studie..
Ik ook.quote:Op woensdag 15 april 2009 09:55 schreef Michellee het volgende:
[..]
Ik begin Dex steeds meer te waarderen. Is tenminste niet zo'n zeikkarakter!
Geen Laurens dusquote:
Wie is Laurens dan??? Edit: Ik snap hem al...quote:
Eensquote:Op woensdag 15 april 2009 04:03 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik ook, alleen niet met Dex, laat haar maar weer gauw terug gaan naar Noud.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |