We zullen je niet tegenhouden jongen.....quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:18 zei Stefano Sanders het volgende:
Ik moet hier weg...
je maakt een grap?quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:17 schreef Frey het volgende:
Ik vind toch dat ze die zwangerschap goed hebben weten te verbergen.
Vergeleken bij wat ik net zag?quote:
Ik kan niet wachten tot het zover is, ik heb allang afgedaan met Lieke en Charliequote:Op dinsdag 13 september 2005 19:21 schreef babette21 het volgende:
up coming story:
.... en verdwijnt Lieke op 'n soort van happy end manier uit de serie...... en is iedereen tevreden!
dan maak ik bij deze ook geen grap: ik denk dat het tijd is voor een ogentest....quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:21 schreef Frey het volgende:
Vergeleken bij wat ik net zag?
Nee, geen grap. Ik let daar ook niet zo op. Je wist het al omdat het bekend was en iedereen er extra op ging letten.
Ik kan je post niet lezen, last van slechte ogenquote:Op dinsdag 13 september 2005 20:34 schreef babette21 het volgende:
[..]
dan maak ik bij deze ook geen grap: ik denk dat het tijd is voor een ogentest....
het is bijna onmogelijk om het níet te zien...
je ziet het zelfs [ja ook als je er niet op let] door de dekens heen!
Gwen Kleinquote:Op dinsdag 13 september 2005 20:17 schreef babette21 het volgende:
begin gemist, wie is die blonde doos bij Dian?!
en uit welke figurantenbak hebben ze haar gevist?!
Ik heb wel het idee Frey dat je alleen lovende meningen over gtst wilt horen sinds het nieuwe seizoen, ik kan daar helaas niet in meegaan ik moet realistisch blijven.quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:37 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik kan je post niet lezen, last van slechte ogen![]()
Deze lijn is wel super ja, alles wat met Jack/Dian te maken heeft rulesquote:Morgen gaat Jack het gevecht aan met Bing![]()
beetje jammer dat het zo mislukt uitpakt... ze hadden er beter niks over kunnen zeggenquote:Op dinsdag 13 september 2005 20:48 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Wat die zwangerschap betreft, je zag het heel duidelijk, het is ook niet voor niets dat Valerie er gisteren en vandaag een opmerking over maakte.
eerst moet dat Bing-Sjors-Jack gejank ophouden, dan praten we verderquote:Deze lijn is wel super ja, alles wat met Jack/Dian te maken heeft rules![]()
Daar zal Dian wel gauw een einde aan maken.quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:59 schreef babette21 het volgende:
eerst moet dat Bing-Sjors-Jack gejank ophouden, dan praten we verder
quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:03 schreef Iwan1976 het volgende:
Alberts & Alberts vs. Van Houten:
[[url=http://members.lycos.nl/soapupdate/pic/gtst_0750_20-05-1994_0001.jpg]afbeelding][/url]
(GTST #750, VR. 20-05-1994)Jef Alberts & Frits van Houten #1 (WMV / 1,47 MB) Jef Alberts & Frits van Houten #2 (WMV / 2,55 MB) Frits van Houten & Martine Hafkamp (WMV / 3,16 MB)
Enquote:Op dinsdag 13 september 2005 20:37 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik kan je post niet lezen, last van slechte ogen![]()
Morgen gaat Jack het gevecht aan met Bing![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stom einde vandaag, dat hoofd van Bing.
Die gast lijkt iedere keer zijn lach te moeten inhouden...![]()
als we hier massaal Stefano gaan afzeiken dan past het topic mooi bij de TT én is ie snel volquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:03 schreef Mr.Trelawney het volgende:
Ik pleit voor Vincenza in een titel hoor, als ik zo lees wat er eventueel gebeuren gaat...
Bing is een sukkelquote:Stom einde vandaag, dat hoofd van Bing.
Die gast lijkt iedere keer zijn lach te moeten inhouden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |