Maar goed, Fre je krijgt je zin, aflevering 3000:
Nieuwe LogoSuper logo. Ik vind het een mooie logo en zeker een verbetering op de vorige! Het past zeker bij de stijl van GTST nu. Lekker simpel, strak en toch enigzins vertrouwd. De kleuren zijn goed en past bij de sfeer van GTST en RTL.
Nieuwe LeaderHij is echt heel mooi. Superleuk gemaakt! Leuke foto's! Alleen 1 klein nadeel, hij gaat te snel. Had wel wat lanzamer/langer gemogen. Sjors op de laatste foto, is eigenlijk nog niet eens zo een slecht idee. Was achteraf ook wel te verwachten. Jammer dat het geen Janine/Laura/Barbara of Charlie is geworden. Maar goed, ik ben tevreden met Sjors.
Nieuwe TitelsongIk vind hem leuk. Lekker vlot en gelukkig wel het vertrouwde songtekst. Super!
2999 - 3000 tjah, waar moet ik beginnen..Dorothea/JefBleegh, ik wil het er niet eens over hebben. Bagger... totaal bagger. Slechtste verhaallijn voor Jef in 14 jaar tijd!! Bleeegh!!!!
Janine/RayOpeens boeit het me totaal niet wat er gaat gebeuren (alleen Janine mag natuurlijk niet dood) maar het enige wat me nog interesseerd aan dit verhaallijn is die zuster die een verleden heeft! Ik ben echt benieuwd!! Straks is het misschien dat voodoopoppetjes speelster van meneer Harmsen (alleen in een ander gezicht)
Nick/Ludo/StefanoMoah.. nou weten we het wel. Word er een beetje gestoord van. Nog niet over allemaal.
Sjors/Ludo/NinaGeweldige scenes! Eindelijk...iedereen weet het!! Mooi, is dat eruit. Hopelijk helemaal afgesloten!
Valerie/BarbaraEcht waar, een van de mooiste ontknopingen aan een verhaallijn! Niet gedacht dat het toch nog iets moois van ging worden! Geweldig hoe Valerie en Barbara eindelijk lief tegen elkaar gingen doen! Ik vond het zoo mooi! En best goed geacteerd van Elle!! Opeens vind ik het best sneu dat ze weggaat!!! En uiteraard heel mooi en best zielig van dat vallen!!
Dennis/LauraMeeeen.. ik begin dit verhaallijn steeds meer leuker en leuker te vinden. Ik hoop alleen niet dat Laur ate lang gaat wachten met het vertellen aan Dennis! Dit moet ontknoopt worden!!