OMGquote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:51 schreef Freshthinking het volgende:
Ik vind dat echt een lekker wijf voor iemand op die leeftijd..
Nee, ik ben die aap niet.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:01 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Jij bent die gast met haar op de foto?![]()
Gelukkig verschillen de smakenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:04 schreef Erosjuhhh het volgende:
ik vind haar niet bepaald sexy of lekker of wat
moet er ook niet aan denken haar naakt te zien
Ze is denk 43 ofzo.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:06 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Gelukkig verschillen de smakenIk val sowieso op oudere vrouwen
![]()
Deelt mening. Ik vind haar echt een lekker ding voor der leeftijd, netals Janinequote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:51 schreef Freshthinking het volgende:
Ik vind dat echt een lekker wijf voor iemand op die leeftijd..
bar_rel ook al, Angelina Jolie is bijna 30quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:06 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Gelukkig verschillen de smakenIk val sowieso op oudere vrouwen
![]()
Janine is toch begin 20?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:12 schreef Dizer het volgende:
[..]
Deelt mening. Ik vind haar echt een lekker ding voor der leeftijd, netals Janine
quote:
Barbaraquote:Charlotte Besijn
Add contact/agent Date of birth (location)
25 July 1962
Rotterdam, Zuid-Holland, Netherlands
Ah kijk, ik ben dus niet de enigequote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:12 schreef Dizer het volgende:
[..]
Deelt mening. Ik vind haar echt een lekker ding voor der leeftijd, netals Janine
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:35 schreef pberends het volgende:
[..]
bar_rel ook al, Angelina Jolie is bijna 30.
![]()
tvp
Ik vraag me af wat hij gaat doen! of hij het kind aan Isabella toontquote:
nee, die komt binnenkort over vliegenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 11:07 schreef Airelle het volgende:
Is Amy al op komen draven dan?
Niet toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |