Ik ook.quote:Op zaterdag 4 december 2004 17:18 schreef farfavour het volgende:
Ik hoop het.
mee eensquote:Op zaterdag 4 december 2004 18:00 schreef BVO het volgende:
Die OP.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Die spelfout in de TT.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Linkjes kon ik niet vinden...quote:Op zaterdag 4 december 2004 17:31 schreef Bupatih het volgende:
Mooie OP.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dan had je wat beter moeten zoeken, Orginial.quote:
Zeiken over de OP's is juist een van de mooie dingen van FOK!quote:Op zaterdag 4 december 2004 18:11 schreef Orginial het volgende:
ShowChat #91 Dat gezeik altijd over die OP's
Het komt me echt de keel uit zeg.Bah.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Integreren, Orginial.quote:Op zaterdag 4 december 2004 18:11 schreef Orginial het volgende:
ShowChat #91 Dat gezeik altijd over die OP's
Het komt me echt de keel uit zeg.Bah.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Even mijn favo user van FOK veranderen bij de SHO awards.Jezus.quote:
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat denk in niet, ik denk dat ze hem in zn ballen schietquote:Op zaterdag 4 december 2004 18:31 schreef Beach het volgende:
Ik denk niet dat Sjors gaat schietenSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is al de tweede keer dat hij zo iets doetquote:Op zaterdag 4 december 2004 18:00 schreef BVO het volgende:
Die OP.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Die spelfout in de TT.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
dat was toch al vanaf het begin duidelijk.quote:Op zaterdag 4 december 2004 22:14 schreef lady-wrb het volgende:
ik vind ludo ook niet lief voor bar. eerst wel, maar nu gebruikt hij haar toch.... de lul
Ludo is te aardig geworden,word tijd dat die weer een beter verhaal lijn krijgt, zoals vorig jaar rond deze tijd met psycho Isabellaquote:Op zaterdag 4 december 2004 21:51 schreef Dizer het volgende:
Offtopic: Wat een kut OP. Tijd dat BVO en ik weer de OP's gaan makenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ontopic: Sjorsom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Wat een geweldige aflevering van Vrijdag!!! Alleen Ludo speelt geen leuke spelletje met Barbar. Maar ik had niks anders verwachtJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.En Valerie mag van mij wel de nieuwe slachtoffer worden van Ludo en dus verdwijnenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ach Barbara is een onredelijke huiselijke zeikdoos, die Jef altijd onder de plak hield, zij verdient het om een keer goed op d'r nummer gezet te worden door een vent die haar aankan!quote:Op zaterdag 4 december 2004 22:14 schreef lady-wrb het volgende:
ik vind ludo ook niet lief voor bar. eerst wel, maar nu gebruikt hij haar toch.... de lul
Dunn0wquote:Op zaterdag 4 december 2004 22:28 schreef Airelle het volgende:
[..]
dat was toch al vanaf het begin duidelijk.
ludo manipuleert iedereen.
niet onvoorspelbaar maar wel leukom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop