Een Erfenis kan pas verdeeld worden als er een Simons bij is.quote:Op donderdag 7 april 2005 21:33 schreef babette21 het volgende:
Mischa ook nog erbijen de gezusters Simons, ik wíst het he!!
Amen.... ik heb Claire trouwens al gevonden:quote:Op donderdag 7 april 2005 21:38 schreef Iwan1976 het volgende:
Een Erfenis kan pas verdeeld worden als er een Simons bij is.![]()
Jaja! We weten nou wel dat jij de Jan Mulder van dit forum bent...... ! Zo! En nou weer in je mand.quote:Op donderdag 7 april 2005 21:53 schreef babette21 het volgende:
Wat is de Televizier trouwens een verschrikking deze week:
Jasmine Sendar heeft haar eigen column gekregen en Foppele blaat weer 's over "zijn grote geheim"
wow een compliment van wiv!!quote:Op donderdag 7 april 2005 22:02 schreef weet_ik_veel het volgende:
Jaja! We weten nou wel dat jij de Jan Mulder van dit forum bent...... !
Als ze maar van ONM afblijven!quote:'RTL OVERWEEGT HERPROFILERING RTL 5 EN YORIN'
RTL Nederland heeft plannen om haar zenders RTL 5 en Yorin te herprofileren. Dat melden doorgaans goed ingevoerde bronnen in de tv-wereld.
Weekblad Adformatie meldt dat vandaag op de voorpagina. Maar RTL-topman Fons van Westerloo ontkent stellig dat er aan dergelijke plannen wordt gewerkt. De veranderingen zouden met name Yorin betreffen, dat feitelijk nooit uitgroeide tot het ‘coole’ merk, dat men na het vertrek van Veronica met de zender voor ogen had.
Naast een mogelijke naamsverandering zou Yorin vooral een ander businessmodel krijgen, waarin spot advertising een minder belangrijke rol zou spelen en interactieve toepassingen aan belang zouden winnen. Andere bronnen melden dat op Yorin meer ruimte zou komen voor herhalingen.
Het profiel van RTL 5 zou veel meer worden uitgebouwd. Of de plannen verband houden met de komst van John de Mols nieuwe brede tv-zender is niet bekend. Het lijkt onwaarschijnlijk dat mogelijke veranderingen bij de beide RTL-zenders nog dit najaar worden doorgevoerd, in verband met bestaande (doelgroep-) verplichtingen richting adverteerders. Vanaf 2006 zijn veranderingen gemakkelijker te realiseren.
Volgens RTL-baas Van Westerloo is het juist niet verstandig om de profilering van zijn zenders drastisch te wijzigen met het oog op de komst van Talpa-tv.
BRON: adformatie
vanaf 1994 graag....quote:Andere bronnen melden dat op Yorin meer ruimte zou komen voor herhalingen.
Krijg je steeds zo'n smsbalk in beeld: wil je weten of Daan verrekt? sms 0900 DAAN voor het heetste Daannieuws.quote:Op donderdag 7 april 2005 22:48 schreef Iwan1976 het volgende:
Als ze maar van ONM afblijven! [afbeelding]
Breng ze nou niet op foute ideeën.quote:Op donderdag 7 april 2005 22:52 schreef weet_ik_veel het volgende:
Krijg je steeds zo'n smsbalk in beeld: wil je weten of Daan verrekt? sms 0900 DAAN voor het heetste Daannieuws.
Hahaquote:
neuh niet echt....ik heb het gister dan niet kunnen zien die twee dagen daarvoor waren nou niet spectaculair...quote:Op donderdag 7 april 2005 23:50 schreef MirSus het volgende:
Heb verdorie 3 dagen ONM moeten missen,
maar heb ik wat gemist? Zo te lezen niet veel he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |