quote:Op donderdag 2 december 2004 01:55 schreef Wup het volgende:
je hebt zojuist een 20 topics Iris & Lizzy caps ban verdiend....
quote:Op donderdag 2 december 2004 02:02 schreef Wup het volgende:
maar... ik heb je grote vriendin wel voor je
Ze wordt altijd voor dat soort dingen gevraagd omdat het domme gansje op een of andere mailinglijst staat.quote:Op donderdag 2 december 2004 02:17 schreef weet_ik_veel het volgende:
Btw.: wat heeft Tanja Jess met HIV of AIDS te maken? Homosexualiteit heeft niet per definitie met een ziekte te maken. Onveilige sex of besmette spuiten of een transfusie met besmet bloed wel ......
quote:Op donderdag 2 december 2004 02:25 schreef Wup het volgende:
Ze wordt altijd voor dat soort dingen gevraagd omdat het domme gansje op een of andere mailinglijst staat.
wat klets je nou... ik volg je nietquote:Op donderdag 2 december 2004 02:33 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik ben dan wel een klootzak, maar geen lul. Ik stel homosexualiteit niet met een ziekte in verband.
quote:Op donderdag 2 december 2004 02:38 schreef Wup het volgende:
wat klets je nou... ik volg je niet
back on topic maar weer
quote:Op donderdag 2 december 2004 02:41 schreef weet_ik_veel het volgende:
Jij hebt 't over Tanja in het kader van Wereld Aids Dag ....
Maar ja .... zuip maar lekker door .... doe ik ook
quote:Op donderdag 2 december 2004 03:00 schreef Wup het volgende:
en als die Adrienne nu al weg is: weer zo een dood vogeltje.
3 scenes over telefoontjes om net te doen alsof er iets te gebeuren staat.. krijg je deze flutscene...
waar zijn die lui toch mee bezig
hij was goed he?quote:Op donderdag 2 december 2004 03:01 schreef weet_ik_veel het volgende:
Niels is binnenkort sowieso exit .... hoop het niet, want hij is een Limburger net als ik, maar ik vrees het ergste ....
quote:Op donderdag 2 december 2004 03:05 schreef Wup het volgende:
hij was goed he?
maar we denken dus massaal dat Robert de la Haye het zinkende schip gaat verlaten
dat zou niet goed zijn voor de Wup-bijdrage aan de kijkcijfers .....
Hugo als Apotheker de tweede?quote:Op donderdag 2 december 2004 03:13 schreef weet_ik_veel het volgende:
Op de een of andere manier moet Hugo de schuld krijgen. Wat maakt het uit? Hij is toch al een lul! Laat 'm maar onschuldig de klos worden. Dan hebben we tenminste nog één seizoen om Filistijn tot de zoon van een oude vriend van Tuur en de zoon van een oude vijand van Niels of Poesjke te ontmaskeren.
quote:Op donderdag 2 december 2004 07:38 schreef Wup het volgende:
Bastiaan van Meeteren als Stijn van Royen [alias het misgekloonde schaap van ONM]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |