Ligthart moet gewoon gewoon oprotten die mafkees van een ambtenaar loopt gewoon ze pik achterna net als Carlo heb je trouwens die kop gezien van Carlo toen hij die trap op ging heel snel zag je een smile haha geweldig lag helemaal dubbel wat een mafkeesquote:Op dinsdag 2 maart 2004 02:24 schreef weet_ik_veel het volgende:
't Sluiten van de Engel zal wellicht Aafkes vertrek veroorzaken. En die Ligthart maar denken dat privé en zakelijk gescheiden kunnen blijven ....
Dat was geen glimlach. Dat was zijn pik die zijn voorhuid zo naar voren trok dat de huid in zijn gezicht een glimlach leek te vertonen.....quote:Op dinsdag 2 maart 2004 02:32 schreef Basic het volgende:
Ligthart moet gewoon gewoon oprotten die mafkees van een ambtenaar loopt gewoon ze pik achterna net als Carlo heb je trouwens die kop gezien van Carlo toen hij die trap op ging heel snel zag je een smile haha geweldig lag helemaal dubbel wat een mafkees
hahahhaquote:Op dinsdag 2 maart 2004 06:26 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Dat was geen glimlach. Dat was zijn pik die zijn voorhuid zo naar voren trok dat de huid in zijn gezicht een glimlach leek te vertonen.....
Ik zou een enkele reis naar Kroatië boeken... of me (net als Miguel) in laten vriezenquote:Op dinsdag 2 maart 2004 15:08 schreef Luuksor het volgende:
Maar hij kan best nog gelijk hebben ook.. Wat zou jij als man doen als Tara op je ligt te wachten..
Hoe gaat dat?quote:Op dinsdag 2 maart 2004 13:05 schreef Wup het volgende:
mja weet_ik_veel gedraag je
Door lief te doen. Of beschaafd. Of door die zwijn mode uit te zetten.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 16:02 schreef weet_ik_veel het volgende:
Hoe gaat dat?
gaat 'n beetje moeilijk he... zonder link!!!! nu kan ik ze niet meer kopiëren!!quote:Op dinsdag 2 maart 2004 18:14 schreef Basic het volgende:
Plaats ze zal ik zeggen babette
ik ben voor!!quote:Op dinsdag 2 maart 2004 18:43 schreef Markie-Mark het volgende:
Wat een kansloos gedoe hier
Zullen we voortaan een serieus topic maken en eentje waarin weet_ik_veel en zn kornuiten hun seksuele frustraties in kunnen botvieren
Ik ook.... Topidee!!!!!!quote:Op dinsdag 2 maart 2004 19:00 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik ben voor!!![]()
![]()
![]()
Jij zegt het, ik dacht het.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 18:43 schreef Markie-Mark het volgende:
Wat een kansloos gedoe hier
Zullen we voortaan een serieus topic maken en eentje waarin weet_ik_veel en zn kornuiten hun seksuele frustraties in kunnen botvieren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |