nou JP niet alleen, Claire ziet er ook weer helemaal niet uit:(quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 19:40 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wat flikken die figuren van de grime toch met JP?
Dat zijn vast dezelfde gasten die ook Rosa uit GTST toegetakeld hebben.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 19:40 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wat flikken die figuren van de grime toch met JP?
ik vond het zowaar geen slechte scene tussen die tweequote:Op vrijdag 1 oktober 2004 19:43 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wat een aardappels! Vooral die de Boei, of zoals Shirina zegt: Brrrwlam. Zijn mimiek was wel goed, zo van Huh? Wat? Een vrouw die me leuk vindt??????
Jaja, stel je wansmaak maar weer ten toon.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 19:46 schreef Wup het volgende:
ik vond het zowaar geen slechte scene tussen die twee
Nee die scene daar lag het ook niet aan....quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 19:46 schreef Wup het volgende:
[..]
ik vond het zowaar geen slechte scene tussen die twee
Eerst gaat hij op zoek naar de keuken om een mes te sjoepen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 19:52 schreef MirSus het volgende:
ZO! Nou die Hillard gaat nu op zoek naar Claire......![]()
![]()
Jaahaa we snappen je wel!quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 19:54 schreef weet_ik_veel het volgende:
EN DAN PLOFT HIJ CLAIRE LEK!!!!!!!!!!!
Hij kan beter koken dan Shirina.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 19:56 schreef weet_ik_veel het volgende:
Die vent is echt waanzinnig! Die blik in zijn gekookte ogen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |