Joyce_en_Roxylovertje heb ik wel geaccepteerd.....quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 21:36 schreef Svensational het volgende:
MM, aan wiv's msn heb je niet zoveel. Hij accepteert je toch niet...
Ik ben eigenlijk ook een vrouw, ik lijk op vivienne van den assem...quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 21:38 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Joyce_en_Roxylovertje heb ik wel geaccepteerd.....
Ik val op Nikkie. Je komt er niet in!quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 21:40 schreef Svensational het volgende:
Ik ben eigenlijk ook een vrouw, ik lijk op vivienne van den assem...
dank u, ik heb nog net een paar shots kunnen scoren:)quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 21:44 schreef pberends het volgende:
Zo Dominique van Vliet zingt en speelt op de Uitmarkt op ned3
Mijn God! Die Domme Niek kan niet zingen.....quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 21:44 schreef pberends het volgende:
Zo Dominique van Vliet zingt en speelt op de Uitmarkt op ned3
En dat terwijl BB zo'n goede smaak heeft. Ze houdt van glamrock (Rubettes, Sweet, Mud, ... )quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 21:49 schreef dunn0w het volgende:
ow ik bdoel dus bettina berger
Ik was ook net op tijdquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 21:47 schreef Wup het volgende:
[..]
dank u, ik heb nog net een paar shots kunnen scoren:)
Ik was ook nog net op tijd .... om weg te rennen.......quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 21:56 schreef Svensational het volgende:
Ik was ook net op tijd
Het wordt meestal ook nog wel een keer herhaald. ff de gids in de gaten houden...quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 21:47 schreef Wup het volgende:
dank u, ik heb nog net een paar shots kunnen scoren:)
scheelt 't voor jou weer dat het dit keer niet live was en je Do dus ook niet gehoord kan hebbenquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 21:48 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Mijn God! Die Domme Niek kan niet zingen.....
Heb ik dan de RE, de MI of de FA gehoord?quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 22:10 schreef MirSus het volgende:
en je Do dus ook niet gehoord kan hebben
quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 22:23 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Heb ik dan de RE, de MI of de FA gehoord?
Schold je me weer de huid vol?quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 22:26 schreef MirSus het volgende:
verwijderd (foutje)
nee joh tuurlijk niet, doe ik toch nooit?quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 22:33 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Schold je me weer de huid vol?
ONM # 67 - Wup springt uit haar velquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 22:38 schreef Wup het volgende:
linkje vorige topic
ONM # 65 - Het nieuwe seizoen
linkje laatste topic met topiclijst:
ONM #64: Hoe gaat het verder in seizoen 12?
Maandag beginnen de nieuwe afleveringen, dus dan kun je eindelijk weer een topic openenquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 22:38 schreef Wup het volgende:
linkje vorige topic
ONM # 65 - Het nieuwe seizoen
linkje laatste topic met topiclijst:
ONM #64: Hoe gaat het verder in seizoen 12?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |