Het boeit me niet eens meer.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 00:05 schreef weet_ik_veel het volgende:
In het kader van de kutopeningsposts is hier weer een hoogstandje van mij.
Mooi zo! Op den duur krijg ik iedereen hier wel koest.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 00:13 schreef Svensational het volgende:
Het boeit me niet eens meer.
Een van je beste was #50. Daar had je zelfs een openingsbannerquote:Op woensdag 25 augustus 2004 00:05 schreef weet_ik_veel het volgende:
In het kader van de kutopeningsposts is hier weer een hoogstandje van mij.
Graag gedaan. En jij bedankt voor de ONM promocaps!quote:Op woensdag 25 augustus 2004 00:22 schreef Wup het volgende:
Iwan, bedankt voor alle moeite voor al die Baantjercaps....
haha bij Chris en Iris word ik spontaan nerveusquote:Op woensdag 25 augustus 2004 00:35 schreef Iwan1976 het volgende:
Die JP... en voor sommige decors moet je geloof ik een zonnebril dragen.
vertelde hij ook wanneer ongeveer?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 02:31 schreef Brennie het volgende:
Ik zal wel spuit elf zijn..
Maar ik las ( uit mond van die idols sukkel die in OWNM gaat spelen) dat er iemand gruwelijk aan zijn einde komt.
Nee dat is het enige.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 02:37 schreef Wup het volgende:
[..]
vertelde hij ook wanneer ongeveer?
da's nog geen geruststelling dezer dagen in een soap:)quote:Op woensdag 25 augustus 2004 02:57 schreef Brennie het volgende:
Ook hij heeft vast een proeftijd
Anouck heeft die cameraman niet geslagen. Ze heeft 'm tijdens het pijpen in zijn pik gebeten. Ook Anouck is een hoer, net als Claire.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 02:59 schreef Wup het volgende:
da's nog geen geruststelling dezer dagen in een soap:)
ze moeten eerst een cameraman knockout slaan....
Wij gaan het juist nu Onderweg naar Morgen noemen.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 12:19 schreef babette21 het volgende:
nog 1 vraag in 't algemeen: als we Onderweg Naar Morgen afkorten tot ONM.... hoe gaan we ONM dan voortaan afkorten?!?!?!??!?!
kan nu ff niet klooien met foto's (valt zo op he, met al die collega's om me heen die verwachten dat ik braaf aan 't werk ben, wat [ergens] natuurlijk ook zo isquote:Op woensdag 25 augustus 2004 02:28 schreef Wup het volgende:
Babette mag het verhaaltje erbij verzinnen
naar wie met oorbel loert Claire zo verliefd...??
Haha, raden wie er nog meer op zijn werk loopt te kloten...quote:Op woensdag 25 augustus 2004 13:02 schreef babette21 het volgende:
[..]
kan nu ff niet klooien met foto's (valt zo op he, met al die collega's om me heen die verwachten dat ik braaf aan 't werk ben, wat [ergens] natuurlijk ook zo is) maar geloof me: er komt 'n prachtig verhaal aan haha!!!
Ik weet het niet, maar het moet dan wel een pik met oren zijn.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 02:28 schreef Wup het volgende:
naar wie met oorbel loert Claire zo verliefd...??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |