Yeah right! En dan noemen ze mij "varken".quote:Op vrijdag 24 september 2004 23:18 schreef Wup het volgende:
[afbeelding]
Nou vond het anders behoorlijkquote:[b]dat zoenen was toch niet zo ranzig?
ik vond het verleiden in de Dok onsmakelijker eigenlijk
ik vind niet dat Renee erop vooruit is gegaan,quote:Op vrijdag 24 september 2004 23:20 schreef weet_ik_veel het volgende:
Yeah right! En dan noemen ze mij "varken".![]()
Nou ik vind dat ze daar bij ONM vooral schuldig aan zijn....quote:Op vrijdag 24 september 2004 23:33 schreef Wup het volgende:
[..]
ik vind niet dat Renee erop vooruit is gegaan,
ik vind haar sinds dit seizoen ineens nogal vadsig
maar ik weet eigenlijk niet of dat daarvoor misschien ook al zo was.....
Renee en goede verhaallijntjes is toch wel heel erg lang geleden:(quote:Op vrijdag 24 september 2004 23:36 schreef MirSus het volgende:
Nou ik vind dat ze daar bij ONM vooral schuldig aan zijn....
Met kleding, make-up èn goeie verhaal lijntjes kom je toch een heel eind hoor
Bettina?quote:Op vrijdag 24 september 2004 23:21 schreef MirSus het volgende:
Haha![]()
Leuk Bettina als waarzegster. Heeft ze ook eens wat te doen!
Wel heeel erg lang geleden iddquote:Op vrijdag 24 september 2004 23:40 schreef Wup het volgende:
[..]
Renee en goede verhaallijntjes is toch wel heel erg lang geleden:(
maar het valt me nu pas op terwijl het ongetwijfeld een charmant bijeffectje van haar zwangerschap is...
het viel me eerder gewoon nooit zo op...
Oops, foutje: RENEE!!!quote:Op vrijdag 24 september 2004 23:40 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Bettina?
Ja idd, en zo zijn er vèèl meer...quote:Op vrijdag 24 september 2004 23:44 schreef dunn0w het volgende:
Wat heeft Lizzie eigenlijk een kul-lijntje... bah
Das waar... maar lizzie echt in het bijzonder...quote:Op vrijdag 24 september 2004 23:46 schreef MirSus het volgende:
[..]
Ja idd, en zo zijn er vèèl meer...
heeft Lizzy een lijntje?? vertel...quote:Op vrijdag 24 september 2004 23:44 schreef dunn0w het volgende:
Wat heeft Lizzie eigenlijk een kul-lijntje... bah
Haha, ja idd en je vergeet: Zich met joost bemoeien en op krukken lopen!quote:Op vrijdag 24 september 2004 23:47 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Das waar... maar lizzie echt in het bijzonder...
het is enige wat ze doet is:
- zich met joost bemoeien
- op krukken lopen
Verder bemoedert ze Joost en loopt ze kruk.quote:Op vrijdag 24 september 2004 23:49 schreef MirSus het volgende:
Haha, ja idd en je vergeet: Zich met joost bemoeien en op krukken lopen!![]()
tja omdat ONM vol dieptepunten zit, maar ook z'n goeie dagen heeft...quote:Op zaterdag 25 september 2004 18:03 schreef weet_ik_veel het volgende:
Babetje: waarom kijk nog naar ONM? 't Is toch ruk!?
ahh, onze fantastquote:Je kunt beter 's morgens naar Nickelodeon kijken, waar het eerste seizoen van ONM wordt herhaald.
Vanaf 18 oktober a.s. Dat komt door de samenwerking met Endemol.quote:Op zaterdag 25 september 2004 18:09 schreef babette21 het volgende:
ahh, onze fantast![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |