Wat is er mis mee?quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 19:21 schreef weet_ik_veel het volgende:
Moest je weer de eerste zijn? Wat een kutopeningspost, btw.!
IK heb hier het alleenrecht om kutopeningsposts te plaatsen. Bovendien is de jouwe van Wup gebietst.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 19:27 schreef Svensational het volgende:
Wat is er mis mee?![]()
Ik zie er niks van Wup tussen hoor...quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 19:32 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
IK heb hier het alleenrecht om kutopeningsposts te plaatsen. Bovendien is de jouwe van Wup gebietst.
Jij hebt een jpeg van haar gejat.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 19:33 schreef Svensational het volgende:
Ik zie er niks van Wup tussen hoor...
Lequel?quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 19:34 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Jij hebt een jpeg van haar gejat.
De drie die je als achtergrond gebruikt.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 19:41 schreef Svensational het volgende:
Lequel?
echt waar? is dat met die 2 meisjes Halloooooooooo Rotterdam?quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 19:46 schreef weet_ik_veel het volgende:
Er is net een leuke commercial met Suzy op tv. Voor de NS "zingt" ze "Walking On Sunshine"..... Wat is ze toch een lieverdje.
Oh, die van de Yorin-site? Ze zijn leuk hequote:Op zaterdag 7 augustus 2004 19:46 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
De drie die je als achtergrond gebruikt.
asjemenou.....quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 19:49 schreef Noa-lynn het volgende:
Ik hoop eigenlijk dat Suzy weer terugkomt.Ik vond haar altijd wel leuk.
asjemenou.......quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 19:51 schreef Noa-lynn het volgende:
Leuk decor hoor!
asjemenou.......quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 19:52 schreef Noa-lynn het volgende:
Heb je wat tegen Suus dan Wup?Monique kan prima acteren!
Markie!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 19:48 schreef Markie-Mark het volgende:
Volgens mij is die Iris wel leuk!!
Zeg, ga dat meisje nou niet op ideeen brengen. We kunnen hier niet zonder haar deskundige commentaar, haar caps en haar geweldige OP'squote:Op zaterdag 7 augustus 2004 19:53 schreef Noa-lynn het volgende:
Ook al gen leuk decor.Jij vindt ook niks leuk.Volgend jaar kijk je zeker niet meer naar ONM?
gifgroen was ik zolangzamerhand wel op uitgekeken, sorryquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 19:53 schreef Noa-lynn het volgende:
Ook al gen leuk decor.Jij vindt ook niks leuk.Volgend jaar kijk je zeker niet meer naar ONM?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |