Het was een dvd-rom. En die breek je niet zomaar door midden. Ze versplintert normaal in duizend stukken.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 20:23 schreef Wup het volgende:
en Hugo haalde die CD ineens weer gewoon uit een ordner, die had Arthur toch allemaal uitgebreid doorzocht?
wat maakt dat nou uit.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 20:26 schreef weet_ik_veel het volgende:
Het was een dvd-rom. En die breek je niet zomaar door midden. Ze versplintert normaal in duizend stukken.
Heel wat! Die splinters hadden in Tuurs ogen moeten vliegen......quote:Op dinsdag 18 mei 2004 20:28 schreef Wup het volgende:
wat maakt dat nou uit.
Wat ze vandaag deed??? In beeld zijn!!!!!!!quote:Op dinsdag 18 mei 2004 20:39 schreef dunn0w het volgende:
Ja Nico.. is bah... wat deed ze vandaag dan? .. niet gezien..
Nog eventjes en Joost paalt haar waar ze bij staat.....quote:Op dinsdag 18 mei 2004 20:39 schreef dunn0w het volgende:
Ja Nico.. is bah... wat deed ze vandaag dan? .. niet gezien..
Hopelijk zien we dit plaatje gauw!quote:Op dinsdag 18 mei 2004 20:41 schreef Wup het volgende:
[afbeelding]
Graag ja, dat zou wel een gave cliff zijn voor de seizoensstop!!!!!!!! Dat ineens Vic voor Joyce neus staat.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 20:46 schreef MirSus het volgende:
Hopelijk zien we dit plaatje gauw!![]()
Ongetwijfeld.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 20:54 schreef MirSus het volgende:
Wij zien het een dezer dag wel gebeuren dat Victor voor hun neus staat![]()
![]()
echt waar?quote:Op dinsdag 18 mei 2004 20:59 schreef Iwan1976 het volgende:
Ongetwijfeld.
Volgens betrouwbare bronnen draait Victor Tuur de hals om. Victor kan niet worden veroordeeld, omdat hij ontoerekeningsvatbaar is.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 21:04 schreef Wup het volgende:
echt waar?
lijkt me veel te snel, of het moet voor heel erg kort zijn, om even Hidde Maas de serie uit te spelen ofzo....
Ik hoop dat je gelijk krijgt.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 21:09 schreef weet_ik_veel het volgende:
Volgens betrouwbarebronnen draait Victor Tuur de hals om. Victor kan niet worden veroordeeld, omdat hij ontoerekeningsvatbaar is.
Vet vet vet!quote:Op dinsdag 18 mei 2004 21:09 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Volgens betrouwbare bronnen draait Victor Tuur de hals om. Victor kan niet worden veroordeeld, omdat hij ontoerekeningsvatbaar is.
als er iemand is die een vertrek verdient om nooit te vergeten is hij het wel....quote:Op dinsdag 18 mei 2004 21:12 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik hoop dat je gelijk krijgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |