Die film laat nog wel een topic op zich wachten denk ikquote:Op zondag 7 maart 2004 23:51 schreef Iwan1976 het volgende:
Voorstel voor de volgende titel: ONM #21: Joost's Hospital of Horror.
Komt ie al zo snel?quote:Op zondag 7 maart 2004 23:52 schreef Wup het volgende:
Die film laat nog wel een topic op zich wachten denk ik
Da's waar ook... Als we jou toch niet hadden WIV.quote:Op zondag 7 maart 2004 23:52 schreef weet_ik_veel het volgende:
Huug heeft trouwens nog een stok achter de deur voor als Tuur 'm dwars zit: Huug heeft de backups van Vic Kevers onderzoek op cd-rom.
Hij heeft vast en zeker naar "Dr. Giggles" gekeken? Een normale dokter maakt de mensen beter. Giggles heeft over de geneestkunde een afwijkende opvatting ....quote:Op zondag 7 maart 2004 23:54 schreef Wup het volgende:
oeps stom stond er al
ONM #21: Joost's Hospital of Horror.
Wat was daar ook alweer mee?quote:Op zondag 7 maart 2004 23:52 schreef weet_ik_veel het volgende:
Huug heeft trouwens nog een stok achter de deur voor als Tuur 'm dwars zit: Huug heeft de backups van Vic Kevers onderzoek op cd-rom.
Ja, en als ik die 97 tapes niet had .....quote:Op zondag 7 maart 2004 23:55 schreef Iwan1976 het volgende:
Da's waar ook... Als we jou toch niet hadden WIV.
Voor dat Huug de zooi van de hd wiste, heeft hij er een back up van gebrand. Die stopte hij in zijn binnenzak. Toen Dr. Stinkerd Knoeilap het kantoor binnenstormde was hij net te laat. Natuurlijk heeft Niels van pc's geen verstand, want dan had hij gewoon even in de trashcan gekeken......quote:Op zondag 7 maart 2004 23:57 schreef Wup het volgende:
Wat was daar ook alweer mee?
dat was toch verdwenen toen Niels en Joyce wilden bewijzen dat Arthur Victor had geholpen met het rotzooien aan die hersentjes van Victor?
ow oke.quote:Op zondag 7 maart 2004 23:59 schreef weet_ik_veel het volgende:
Voor dat Huug de zooi van de hd wiste, heeft hij er een back up van gebrand. Die stopte hij in zijn binnenzak. Toen Dr. Stinkerd Knoeilap het kantoor binnenstormde was hij net te laat. Natuurlijk heeft Niels van pc's geen verstand, want dan had hij gewoon even in de trashcan gekeken......
De trashcan staat gewoon op je bureaublad ..quote:Op maandag 8 maart 2004 00:00 schreef Svensational het volgende:
Ehh, linkjes??? plaatjes??
Hugo had de gegevens gewist, nadat hij ze eerst op een cd had gebrand. Beetje ongeloofwaardig natuurlijk. Ten eerste draait een beetje modern ziekenhuis elke dag een backup en ten tweede is het niet moeilijk om gewiste gegevens te 'recoveren'. Data is namelijk pas echt gewist als deze weer overschreven is door nieuwe gegevens.quote:Op zondag 7 maart 2004 23:57 schreef Wup het volgende:
Wat was daar ook alweer mee?
dat was toch verdwenen toen Niels en Joyce wilden bewijzen dat Arthur Victor had geholpen met het rotzooien aan die hersentjes van Victor?
quote:Op maandag 8 maart 2004 00:02 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
De trashcan staat gewoon op je bureaublad ..
Je vraagt toch naar een link of een jpeg van de trashcan?quote:Op maandag 8 maart 2004 00:03 schreef Svensational het volgende:
![]()
Ik bedoel de openingspostquote:Op maandag 8 maart 2004 00:07 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Je vraagt toch naar een link of een jpeg van de trashcan?
Gooi die ook maar in de trashcan ...quote:Op maandag 8 maart 2004 00:08 schreef Svensational het volgende:
Ik bedoel de openingspost
Dit is weer typisch zo'n geval van miscommunicatie, hèt ingrediënt bij uitstek voor een goede comedy.quote:Op maandag 8 maart 2004 00:07 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Je vraagt toch naar een link of een jpeg van de trashcan?
Als ik eerst eens ga uitzoeken hoe ik die icon moet maken ...quote:Op maandag 8 maart 2004 00:02 schreef Svensational het volgende:
Vanaf dit topic iedereen een usericon?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |