Ja, anders was WIV me weer voor geweestquote:Op donderdag 18 maart 2004 22:40 schreef BVO het volgende:
Je had gewoon niet zo snel moeten zijn
Maud is gewoonquote:Op donderdag 18 maart 2004 22:44 schreef Markie-Mark het volgende:
Wat een ge-Maud hier zeg
Joepie weer een openingspost die niet van weet_ik_veel is
Ja, BVO heeft m'n ondertitel ook nog gejatquote:Op donderdag 18 maart 2004 22:44 schreef Markie-Mark het volgende:
Wat een ge-Maud hier zeg
Had jouw ondertitel nog niet gezien hoorquote:Op donderdag 18 maart 2004 22:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, BVO heeft m'n ondertitel ook nog gejat
Overbodige zeveraar die je bent!quote:Op donderdag 18 maart 2004 22:44 schreef Markie-Mark het volgende:
Wat een ge-Maud hier zeg
Joepie weer een openingspost die niet van weet_ik_veel is
Watjuzegtbenjezellufquote:Op donderdag 18 maart 2004 22:57 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Overbodige zeveraar die je bent!
Dat weet ik nog. Dat was in 1977 een AVRO kinderprogramma met Linda de Mol en Reinout Oerlemans.quote:Op donderdag 18 maart 2004 22:59 schreef Svensational het volgende:
Watjuzegtbenjezelluf![]()
sorry mn upload site ligt op zn gat, ik kan je wel wat mailen mocht het haast hebben.quote:Op donderdag 18 maart 2004 23:15 schreef Svensational het volgende:
Niemand heeft een screenshot(s) van gewonde JP?
nou je mist er niet veel aan de laatste tijd.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 00:06 schreef Dizer het volgende:
JP OMG
Ben wel erg benieuwd hoe het morgen afloopt...
Kijk laatste tijd echt te weinig naar ONM...komt door Allo' Allo'
Je hebt gelijk. Er werden veel verhaallijnen aangesneden, maar geen enkele werd er goed uitgewerkt.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 00:09 schreef Wup het volgende:
nou je mist er niet veel aan de laatste tijd.
alleen Arthur is echt leuk.... verder stelt het weinig voor allemaal.
Had je haar niet mijn adres kunnen geven?quote:Op vrijdag 19 maart 2004 05:40 schreef Basic het volgende:
Zo ik ben net terug van de club...en raad is wie ik daar tegen kwam jaja Babette !! damn wat is dat een leuke spontane meid..wilde er nog naar toe gaan maargoed ik zal haar maar niet lastig vallen met stomme onder weg naar morgen vragen hehemaar ze is echt een leuke en vooral ook een mooie meid met een hele leuke uitstraling !!!
Foei, hoe durf je JP nou met Serge te vergelijken....quote:Op vrijdag 19 maart 2004 11:53 schreef Iwan1976 het volgende:
Het moment waarop we de schoenen van JP te zien kregen deed me erg denken aan de scčne waarin we de sneakers van Serge zagen bij zijn terugkomst in de laatste aflevering van het vorige seizoen. De muziek was ook hetzelfde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |