ONM - Kijken jullie wel uit Lizzy & Joost?
ONM deel 2 ~Sid Vicious~
ONM deel 3 ~Arthur and his evil family~
ONM Deel 4 ~27 Juni 2003:Clash of the Titans~
In dit topic eindelijk een ode aan de moeder van ONM namelijk Aafke. Wat Laura is voor GTST is zij voor ONM. Ieders steun en toeverlaat en bovendien heeft ze van alle personages zelf ook het meeste meegemaakt. Ze heeft inmiddels al vier mannen verloren Jan, Ed, Miguel en Wouter.Ook zijn haar twee kinderen Frank en Pim om het leven gekomen, gelukkig heeft ze dochter Margot nog die een zeer goede band heeft met haar moeder. Verder heeft ze in het verleden behoorlijk te stellen gehad met Bettina en Victor. Momenteel heeft ze het vooral druk in de Engel en lijkt haar leven in een rustig vaarwater te komen. Maar met de mogelijke comeback van Serge, de moordenaar van haar man Ed zullen in het volgende seizoen waarschijnlijk weer spannende tijden aanbreken voor ons aller Aafke.
[Dit bericht is gewijzigd door Markie-Mark op 20-06-2003 08:10]
Mogelijkerwijs nog triester is een ode hieraan ....
Ik leef helemaal mee met Joost, die mischa moet gewoon met zn poten van Lizzy afblijven, en Lizzy moet weer verliefd worden op joost, die moeten trouwen!
quote:Waf! Woef! Waf!
Op vrijdag 20 juni 2003 09:05 schreef Mr.Spock het volgende:
Je gaat je tijd toch niet verdoen met zulke onzin? Damn, je moet wel een IQ van een visstick hebben als je naar die afgestompte soaps kijkt. Van die mensen die niet één aflevring kunnen missen...Verslaafd aan onmetelijk slechte acteurs op het witte doek zien stuntelen.Mogelijkerwijs nog triester is een ode hieraan ....
quote:
Op vrijdag 20 juni 2003 09:05 schreef Mr.Spock het volgende:
Je gaat je tijd toch niet verdoen met zulke onzin? Damn, je moet wel een IQ van een visstick hebben als je naar die afgestompte soaps kijkt. Van die mensen die niet één aflevring kunnen missen...Verslaafd aan onmetelijk slechte acteurs op het witte doek zien stuntelen.Mogelijkerwijs nog triester is een ode hieraan ....
quote:ja..ze was er wel erg snel bij...
Op vrijdag 20 juni 2003 19:48 schreef Svensational het volgende:
Tante Betje kan wel mooi de feiten verdraaien tegenover Arthur. Het lijktwel of Lizzy een paar jaar ouder is geworden nu ze met die Mischa omgaat. En wie was er weer als eerste bij de bitterballen????? Ariel maar Joost pakte hem snel af. Hoe is het trouwens begonnen? heb het begin gemist...
quote:Daan bakte de bitterballen!
Op vrijdag 20 juni 2003 19:48 schreef Svensational het volgende:
En wie was er weer als eerste bij de bitterballen????? Ariel maar Joost pakte hem snel af. Hoe is het trouwens begonnen? heb het begin gemist...
quote:Ja, een varken rent altijd head over heals richting het vreten!
Op vrijdag 20 juni 2003 19:58 schreef Rocket het volgende:[..]
ja..ze was er wel erg snel bij...
Gelukkig maar dat die diederik alweer weg is. Wat een kneus was dat zeg
quote:Weet je waarom hij Medicapharma niet mag? Hij heeft hun ontharingsmiddel getest en was ontevreden over het resultaat.
Op vrijdag 20 juni 2003 20:05 schreef Svensational het volgende:
Gelukkig maar dat die diederik alweer weg is. Wat een kneus was dat zeg
quote:Whehehe
Op vrijdag 20 juni 2003 20:16 schreef weet_ik_veel het volgende:[..]
Weet je waarom hij Medicapharma niet mag? Hij heeft hun ontharingsmiddel getest en was ontevreden over het resultaat.
Hebben jullie trouwens nog de film "De vierde man" gezien op Ned.2 Was 'n ontzettende k**film. Ed , Bettina, Rutger en Arthur deden erin mee, maar ik heb alleen maar Ed gezien, aan het begin
quote:Getver nee, Joost is onvolwassen en een loser. Lizzy is veel te slim en te ambitieus voor hem, die meid wil groeien, Joost staat stil
Op vrijdag 20 juni 2003 09:08 schreef TheHolyOne het volgende:
Ik vind het erg cool en kijk er graag naar.Ik leef helemaal mee met Joost, die mischa moet gewoon met zn poten van Lizzy afblijven, en Lizzy moet weer verliefd worden op joost, die moeten trouwen!
quote:Als dat zo is moet Lizzy eerlijk tegen Joost zijn.
Op vrijdag 20 juni 2003 23:35 schreef Vivi het volgende:[..]
Getver nee, Joost is onvolwassen en een loser. Lizzy is veel te slim en te ambitieus voor hem, die meid wil groeien, Joost staat stil
quote:*zucht*
Op zaterdag 21 juni 2003 02:26 schreef weet_ik_veel het volgende:[..]
Als dat zo is moet Lizzy eerlijk tegen Joost zijn.
Lizzy is toch eerlijk tegen hem geweest! Ik zal je het geval Suzy en Lizzy eens goed uitleggen:
Suzy is iemand, die zoekt een man die bezet is, verleidt hem en gaat er vervolgens mee naar bed.
Lizzy heeft een vriend, wordt verliefd op een ander, vertelt dit tegen haar vriend, probeert het te onderdrukken, lukt niet en zoent met die ander en maakt het vervolgens direct uit met haar vriend.
Zo, dus nu zie je dat Lizzy wel eerlijk is geweest tegen Joost en nu zie je ook dat Suzy en Lizzy helemaal niet uit hetzelfde hout zijn gesneden en dat ze allebei hele andere dingen hebben gedaan.
quote:Als zij echt van Joost, die haar met gevaar voor eigen leven redde, houdt zou ze bij hem blijven en hem niet als oud vuil behandelen en hem niet ten overstaan van anderen belachelijk maken. Ze heeft er niet genoeg aan gedaan om de relatie te sparen.
Op zaterdag 21 juni 2003 13:05 schreef Svensational het volgende:[..]
*zucht*
Lizzy is toch eerlijk tegen hem geweest! Ik zal je het geval Suzy en Lizzy eens goed uitleggen:
Suzy is iemand, die zoekt een man die bezet is, verleidt hem en gaat er vervolgens mee naar bed.
Lizzy heeft een vriend, wordt verliefd op een ander, vertelt dit tegen haar vriend, probeert het te onderdrukken, lukt niet en zoent met die ander en maakt het vervolgens direct uit met haar vriend.Zo, dus nu zie je dat Lizzy wel eerlijk is geweest tegen Joost en nu zie je ook dat Suzy en Lizzy helemaal niet uit hetzelfde hout zijn gesneden en dat ze allebei hele andere dingen hebben gedaan. [afbeelding]
Zo! En nu ga ik doen wat Ariel ook doet! Eten!
quote:Nou ik denk dat we het hier wel nooit eens over zullen worden, duns geef ik het maar op
Op zaterdag 21 juni 2003 14:03 schreef weet_ik_veel het volgende:[..]
Als zij echt van Joost, die haar met gevaar voor eigen leven redde, houdt zou ze bij hem blijven en hem niet als oud vuil behandelen en hem niet ten overstaan van anderen belachelijk maken. Ze heeft er niet genoeg aan gedaan om de relatie te sparen.
Zo! En nu ga ik doen wat Ariel ook doet! Eten!
quote:Ik moet er nog aan beginnen. Door de gedachte aan Dash 3 in 1 kreeg ik er geen hap meer doorheen.
Op zaterdag 21 juni 2003 14:44 schreef Svensational het volgende:[..]
Eet smakelijk dan maar.
quote:Ik ben het volkomen met je eens, maar dat is oud nieuws he.
Op zaterdag 21 juni 2003 14:44 schreef Svensational het volgende:
Nou ik denk dat we het hier wel nooit eens over zullen worden, duns geef ik het maar opEet smakelijk dan maar.
Als iemand je leven redt moet je voor altijd bij hem blijven? Kom op zeg, ze is 20 ofzo.
Wat niet wegneemt dat ik vind dat ze weer bij elkaar moeten komen...
Maar de waarheid is nu eenmaal dat relaties op die leeftijd vaker wel dan niet een keer uitgaan.
Heb het vrijdag niet gezien
En maandag begint mn opneem-project! Niet vergeten...
[Dit bericht is gewijzigd door Lemijn op 21-06-2003 20:08]
quote:Misschien moet Lizzy dit http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=29891 doen. Dan kan ze met twee kerels tegelijk zoenen, hahahahahahaha!
Op zaterdag 21 juni 2003 19:33 schreef Lemijn het volgende:[..]
Ik ben het volkomen met je eens, maar dat is oud nieuws he.
Als iemand je leven redt moet je voor altijd bij hem blijven? Kom op zeg, ze is 20 ofzo.
Wat niet wegneemt dat ik vind dat ze weer bij elkaar moeten komen...
Maar de waarheid is nu eenmaal dat relaties op die leeftijd vaker wel dan niet een keer uitgaan.Heb het vrijdag niet gezien
En maandag begint mn opneem-project! Niet vergeten...
Btw.: als ik die Joost zou zijn, zou ik die Mischa aangeven. Ik zou me niet ongestraft laten dumpen.
quote:Update ONM vrijdag 20 juni
Op zondag 22 juni 2003 17:43 schreef Markie-Mark het volgende:
Ik heb het helaas gemist vrijdag!
Wat was het einde? en waarom is Diederik nu al vertrokken, heeft Tara het uitgemaakt of werd hij bedreigd ofzo?
Joost vertrekt uit Huize Couwenberg. Tara heeft door dat Lizzy eerst iets met Joost had en hem heeft gedumpt voor Mischa, daarom besluiten Tara en Diederik ook om te gaan. Lizzy baalt ervan. Later spreken Lizzy, Mischa, Tara en Diederik toch nog af. Mischa wil het liefst alle details weten, maar Diederik wil het allemaal niet kwijt. Hij is bang om alles te vertellen. Later vindt Tara een briefje van hem, waarop staat dat hij is vertrokken. Nu zal Tara het in haar eentje moeten opknappen.
Arthur heeft ervoor gezorgd dat Joost mag gaan fotograferen op het jubileum van het Beatrix. Ook ontmoet Arthur zijn dochter weer na een lange tijd, maar of ze daar allebei blij mee zijn...
Bram vertrouwt Ellen niet helemaal. Als ze onder de douche staat doorzoekt hij haar tas. Hij vindt een flesje. Het lijkt alsof er water in zit, maar als hij het opendraait komt de alcohollucht hem tegemoet. Hij wordt erg boos op Ellen. Ze krijgen weer ruzie. Bram heeft het helemaal gehad. Hij pakt zijn tas en zegt: "Je zoekt het maar in je eentje uit, slappe trut."
Vooruitblik op maandag 23 juni
Ondanks Ellens wanhopige smeekbede zegt Bram het vertrouwen in haar op. Hij vertrekt met de bedoeling niet meer terug te keren. Suzy neemt haar geloofsovertuiging serieus en stopt met werken achter de bar in De Engel. Hugo betrapt zijn vader tijdens een amoureuze escapade in het ziekenhuis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |