ONM - Kijken jullie wel uit Lizzy & Joost?
ONM deel 2 ~Sid Vicious~
ONM deel 3 ~Arthur and his evil family~
ONM Deel 4 ~27 Juni 2003:Clash of the Titans~
ONM Deel 5 ~Aafke:Nog altijd ONM's Leading Lady~
ONM Deel 6: ~Joyce: Partycrasher met een Alterego~
Vanavond beginnen de nieuwe langverwachte afleveringen van Onderweg naar Morgen. Naast een aantal nieuwe gezichten, zullen er ook acteurs de soap gaan verlaten.
Verlaten:
Wendy Brouwer alias Margot Reitsema
Als laatste Reitsema-kind zal Margot Reitsema binnenkort de serie verlaten. Wat ze gaat doen is niet bekend. Hoe ze de serie uitgaat is ook niet bekend, maar er is een kans aanwezig dat ze met Maurice mee naar Zuid-Afrika gaat.
Sander Foppele alias Daan Starrenburg
Aan het eind van dit jaar zal Sander de serie verlaten. Hij gaat een programma voor Yorin presenteren.
Monique van der Werff alias Suzy de Ruyg
Suzy heeft eind vorig seizoen de serie verlaten. Ze is terug naar haar streng gereformeerde ouders. Dat het personage Suzy helemaal verdwijnt is niet zeker. De rol wordt misschien overgenomen door Nikki Plessen, dus Monique zullen we zeker niet meer terug zien.
Sonja Silva alias Hester
Sonja Silva speelde de rol van Hester. Een studente psychologie, die een relatie kreeg met Duuk. Omdat Duuk te close was met z'n zus heeft Hester de relatie verbroken en is inmiddels vertrokken.
NIEUW!!
Tom Mickers alias Carlo Breidenbach
Carlo Breidenbach zal familie van JP gaan spelen. Zijn komst mocht eigenlijk niet bekend worden, maar Tom zelf verklapte het nieuwtje op zijn website.
Bea Meulman alias moeder de Boei
Bea zal de moeder van Bram gaan spelen. Bram heeft een relatie met Ellen, die een alcoholprobleem heeft. De relatie heeft hierdoor problemen, maar alles komt goed en er volgt heuglijk nieuws, namelijk dat Ellen zwanger is. Dit vreugdevolle nieuws vertelt Bram aan zijn ouders.
Rob Fruithof alias Kees de Boei
Robs personage komt in nogal wat verwikkelingen terecht. Het personage Kees is campinghouder, een echte doe-het-zelver. Tijdens een timmerklusje raakt Kees gewond en belandt hij in het ziekenhuis.
De ouders van Bram zullen in 15 afleveringen te zien zijn. De eerste aflevering met Bea en Rob is in oktober te zien.
Valerie Zwikker alias zuster in Beatrix
Na tien maanden acteerworkshops te hebben gevolgd mag Valerie Zwikker voor het eerst haar kunstjes laten zien op televisie. Zwikkie krijgt een gastrol in Onderweg naar Morgen en zal de rol van verpleegkundige gaan spelen in de ziekenhuissoap van Yorin.
Nikki Plessen alias Suzy de Ruyg/Lizzy Vehmeijer
Het is nog niet bekend welke rol Nikki zal gaan spelen. Hopelijk is het de rol van Suzy, die al de serie uit is, zodat Lizzy in de serie blijft.
Hopelijk niemand vergeten
quote:
Op maandag 1 september 2003 16:01 schreef ChatGirl het volgende:
ik heb er weer zin in. ik had echt afkickverschijnselen, nog 3 1/2 uur.
* djkoelkast nog niet ...
moet ik mijn avonden weer anders gaan plannen..shit ik ben er niet eens vanavond...opnemen dus!
quote:ow, dat kan ook. is dat gewoon op yorin? wel handig iig. W&G rules ook btw.
Op maandag 1 september 2003 16:49 schreef SmashBro het volgende:
Ik kijk lekker de omnibus op zondag van 17.45 tot 20.00 uur (dan kan ik doordeweeks gewoon Will & Grace kijken, en bovendien is zo'n lang soapblok achter elkaar leuk).
quote:De drank en de peuken staan weer klaar. Nog een uurtje!
Op maandag 1 september 2003 16:01 schreef ChatGirl het volgende:
ik heb er weer zin in. ik had echt afkickverschijnselen, nog 3 1/2 uur.
ik zit vrolijk te kijken, leuk joh onderweg naar morgen!
Serge is echt een geweldige psycho, top acteerprestatie
Tara is echt een babe!!!
Leuke eerste aflevering, geen langdradig gedoe. Ellen en Bram maken het meteen goed. Joyce draait meteen weer door.
quote:Anti-climax??? Ik vond het juist geweldig. Heb me werkelijk de hele aflevering vermaakt, en dat was de laatste paar weken voor de zomerstop wel anders.
Op maandag 1 september 2003 20:11 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik vind het begin van dit seizoen eigenlijk een anticlimax. Ik had een soort van veldslag verwacht.
Joost:"Hij is lelijk genoeg om in een horrorfilm mee te doen" hehe
quote:Een veldslag???????
Op maandag 1 september 2003 20:11 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik vind het begin van dit seizoen eigenlijk een anticlimax. Ik had een soort van veldslag verwacht.
Tip: Huur Saving Private Ryan eens
Wat ik jammer vindt is dat Serge niet vrij is, dus hij zal ook wel niet al te lange tijd blijven in ONM ( zit ook niet in de leader) Dus ik vraag me af wat hij dan komt doen nu in ONM. misschien heeft hij wel een of ander geheim te onthullen, missch iets met Arthur.
Eigenlijk weten we nog steeds niet waarom Arthur de Couwenbergs zo haat, ben ik nog altijd zeer benieuwd naar.
quote:Dat heeft hij dan zeker, want dan heeft hij de grootste lul laten lopen......
Op maandag 1 september 2003 21:45 schreef Svensational het volgende:
Ja, eigenlijk is hij de zoon van Arthur, hahaHeeft Arthur er nog een kind bij en heeft Serge de verkeerde vermoord
quote:Bij die film ben ik ooit in slaap gevallen.
Op maandag 1 september 2003 21:08 schreef Markie-Mark het volgende:[..]
Een veldslag???????
Tip: Huur Saving Private Ryan eens
Vragen, antwoorden én toelichting
1. ONM werd voor het eerst uitgezonden op .
a. 3 januari 1993
b. 4 januari 1993
c. 3 januari 1994
d. 4 januari 1994
Toelichting: Nog een paar maandjes en dan bestaat ONM 10 jaar! Olé!!
2. Wie won in 1998 de Nederlandse Academy Award voor beste soap-actrice?
a. Pauline van Rhenen
b. Pamela Teves
c. Annemieke Verdoorn
d. Bettina Berger
Toelichting: Pamela Teves en Bettina Berger waren wél genomineerd, maar gingen met lege handen naar huis...
3. Toen Margot naar jaren weer terugkwam in de serie, bleek zij tijdens haar afwezigheid getrouwd te zijn geweest. Hoe heette haar - inmiddels overleden - echtgenoot?
a. Melvin
b. Kennith
c. Nelson
d. George
Toelichting: De kijkers hebben Nelson nooit te zien gekregen, maar toch kreeg hij enige tijd een hoop aandacht. Margot had nog veel moeite met zijn overlijden en probeerde om die reden zijn geest op te roepen. wat overigens nooit gelukt is!
4. Zanger en presentator Gordon speelde ooit een miniscuul rolletje in ONM als:
a. Kunstenaar
b. journalist
c. kok
d. zichzelf
Toelichting: Gorden speelde een journalist die Daan moest interviewen over zijn kookshow. In deze hoedanigheid was hij ongeveer 3 minuten in beeld!
5. Welk personage kwam ooit als engel terug in ONM?
a. Pim
b. Bento
c. Frank
d. Ed
Toelichting: Ed kwam in 2000 heel even terug (voor slechts enkele scènes) om Aafke van haar zelfmoordneigingen af te helpen. Dit natuurlijk als Engel, aangezien hij ruim een jaar eerder al vermoord en begraven was! Enkele jaren daarvoor léék het of de geest van Pim rondspookte, maar aangezien hij later nog bleek te leven zal het wel een hallucinatie van Margot zijn geweest. Ook leek het even of de ziel van Bento was opgedoken, dit bleek echter de kwade geest Hadewig te zijn.
6. Wie begon haar 'carrière' bij "Kinderen voor Kinderen"?
a. Iwana Chronis
b. Tamara Brinkman
c. Rosita Boedhoe
d. Monique van der Werff
Toelichting: Iwana maakt in 1989 en 1990 deel uit van "het Koor met de Gooise R".!
7. Nadat Victor verlaten werd door zijn grote liefde Merel, raakte hij verslaafd. Waaraan?
a. Drank
b. Gokken
c. Pillen
d. Sex
Toelichting: Victor kon steeds minder weerstand bieden aan de fles. Nadat hij zelfs dronken de operatiekamer in wilde gaan (maar op het laatste moment werd tegengehouden door Gina), zette hij zelfs zijn baan op het spel. Echter, zo snel als hij aan de drank was, was hij er ook weer af. En dat zonder bezoek aan de AA.
8. Wie redden Babette (en daarmee ook Ed) van de sekte Orion?
a. Ravi en Joyce
b. Ravi en Margot
c. Sasza en Joyce
d. Sasza en Margot
Toelichting: Ravi vond het gedrag van Babette wel erg bizar worden en besloot haar kamer eens te onderzoeken. Hier vond hij de drugs die Babette in de greep van Orion bleek te houden. Samen met Margot sloot hij Babette op in haar kamer, waar ze cold turkey moest afkicken. Op deze manier was ze net op tijd weer zichzelf, waardoor de redding van Ed nog op tijd was.
9. In welke musical speelde Margot van Doorn (Merel) na haar vertrek uit ONM?
a. Aïda
b. Doornroosje en de knappe kikker
c. The sound of music
d. Nijntje, de musical
Toelichting: Margot speelde moeder Pluis in de kindermusical Nijntje: compleet met konijnoren natuurlijk!
10. Naar welk land emigreerde Ticho na zijn breuk met Babette?
a. Frankrijk
b. Engeland
c. Jamaica
d. Kalima
Toelichting: Babette kwam nét te laat achter de plannen van Ticho. Op het moment dat zij in de haven aankwam, zag ze de boot richting Engeland - met Ticho als passagier - richting horizon vertrekken.
De uitslag:
01. lion86 - 100
02. Sissi - 100
03. menno2911 - 100
04. feyenoord - 100
05. Riann van FOK - 100
06. Pimmetje - 100
07. Snoopy - 80
08 Lemijn - 80
09. ikke - 80
10. Svensational - 70
11. kaatje - 60
12. cleo - 50
13. mireille - 50
14. Markie-Mark - 50
15. Somegirl - 50
16. eefje - 50
17. Lindatjuhhh - 50
18. larsiwan - 40
19. **wilma** - 40
20. Flamebringer - 40
21. vaatdoek - 40
22. maaike - 40
23. blah blah - 40
24. Miss_Nicole - 40
25. Paul - 30
26. pino - 30
27. astrid - 30
28. Muisje® - 30
29. natanja - 30
30. http://tv.clubs.nl/vandinten - 30
31 natascha - 20
32. matieske - 20
33. Henriette - 20
34. vogeltjuh - 10
35. Japper - 10
36. bram - 10
En hier de nieuwe quiz!
quote:Ja vond hem ook erg moeilijk. Die vraag over Luciel had ik eigenlijk wel moeten weten, maar ja toch fout
Op dinsdag 2 september 2003 11:09 schreef Fannetje het volgende:
Moeilijk zeg, die quiz... vond het nog verbazend goed van mezelf dat ik er vijf goed heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |