ONM - Kijken jullie wel uit Lizzy & Joost?
ONM deel 2 ~Sid Vicious~
ONM deel 3 ~Arthur and his evil family~
ONM Deel 4 ~27 Juni 2003:Clash of the Titans~
ONM Deel 5 ~Aafke:Nog altijd ONM's Leading Lady~
[Dit bericht is gewijzigd door Markie-Mark op 27-06-2003 20:22]
Misschien leuk om het over te hebben in dit topic:
Wat willen de Fokkers volgend seizoen zien gebeuren in ONM?
Maar wel met Joyce
quote:Ik wil dat de Couwenbergs / Reitsema's flink met de van Walsums op de vuist gaan. Mischa moet door Medicafarma flink worden te grazen genomen en Joost moet Lizzy een smerige streek leveren. Die kus was uiterst gemeen. Arthur van Walsum moet aan een pijnlijke hartaanval sterven, terwijl Serge Bettina's leven zuur maakt als hij met haar een incestueuze relatie wil aangaan. Bettina wordt daardoor knettergek en belandt zelf in een inrichting. Aafke moet weer directrice van het Beatrix worden. Joyce krijgt samen met de inmiddels afgestudeerde Jannes en Sarah Haagens een spannende nieuwe baan in de maatschap van een bonafide advocaat. Daphne krijgt een relatie met Niels en behoort derhalve weer tot de Couwenbergs. Tara van Walsum leert Daan kennen. Daan is inmiddels van Kyra gescheiden en begint een relatie met Tara. Kyra gaat in Zuid - Afrika studeren. Daar leert ze Maurice Seegers kennen en trouwt met hem.
Op vrijdag 27 juni 2003 20:23 schreef Markie-Mark het volgende:
Sorry voor de duffe topictitel, maar ik kon niks beters verzinnen en ik zag ook nog niemand anders een nieuw topic openen.Misschien leuk om het over te hebben in dit topic:
Wat willen de Fokkers volgend seizoen zien gebeuren in ONM?
quote:
Op vrijdag 27 juni 2003 20:47 schreef weet_ik_veel het volgende:[..]
Ik wil dat de Couwenbergs / Reitsema's flink met de van Walsums op de vuist gaan. Mischa moet door Medicafarma flink worden te grazen genomen en Joost moet Lizzy een smerige streek leveren. Die kus was uiterst gemeen. Arthur van Walsum moet aan een pijnlijke hartaanval sterven, terwijl Serge Bettina's leven zuur maakt als hij met haar een incestueuze relatie wil aangaan. Bettina wordt daardoor knettergek en belandt zelf in een inrichting. Aafke moet weer directrice van het Beatrix worden. Joyce krijgt samen met de inmiddels afgestudeerde Jannes en Sarah Haagens een spannende nieuwe baan in de maatschap van een bonafide advocaat. Daphne krijgt een relatie met Niels en behoort derhalve weer tot de Couwenbergs. Tara van Walsum leert Daan kennen. Daan is inmiddels van Kyra gescheiden en begint een relatie met Tara. Kyra gaat in Zuid - Afrika studeren. Daar leert ze Maurice Seegers kennen en trouwt met hem.
quote:Ariel moet een ECHTE rol krijgen en niet meer heel dat geruzie tussen daan en Kyra word ik ook een beetje moe van
Op vrijdag 27 juni 2003 20:28 schreef Svensational het volgende:
Volgend seizoen wil ik alleen nog maar spannende verhaallijnen zien en geen duffe meer à la Kyra-daan-ariel
En het einde was echt
zo mooi was dat
quote:Met een beetje geluk begint het nieuwe seizoen de laatste week van augustus.
Op vrijdag 27 juni 2003 20:21 schreef Riann het volgende:
echt mooi het eindeheb alweer zin in september
quote:dan zijn het geloof ik herhalingen en de zondag voor de maandag dan zenden de laatste 5 afleveringen achter elkaar uit
Op vrijdag 27 juni 2003 20:50 schreef weet_ik_veel het volgende:[..]
Met een beetje geluk begint het nieuwe seizoen de laatste week van augustus.
quote:Arie L. verslikt zich in een stukje taart en komt bijna te overlijden. Door de schrik zweert ze dat ze nooit meer taart en andere zoetheden zal eten. Daardoor valt ze 45 kilo af en wordt ze een heel knappe vrouw. Niels implanteert bij Arie L. de hersens van Victor die inmiddels is gevonden. Zo wordt ze knap en intelligent.
Op vrijdag 27 juni 2003 20:50 schreef Riann het volgende:[..]
Ariel moet een ECHTE rol krijgen en niet meer heel dat geruzie tussen daan en Kyra word ik ook een beetje moe van
En het einde was echt
![]()
zo mooi was dat
Suzy sluit zich bij de Anglicaanse Kerk aan en wordt priesteres.
quote:Herhalingen worden de laatste seizoenen voor begin van het nieuwe seizoen niet meer uitgezonden.
Op vrijdag 27 juni 2003 20:51 schreef Riann het volgende:[..]
dan zijn het geloof ik herhalingen en de zondag voor de maandag dan zenden de laatste 5 afleveringen achter elkaar uit
Voor het volgend seizoen hoop ik alleen maar dat ze het familieconflict verder gaan uitdiepen, en dat de Engel weer een paar leuke bewoners krijgt. Joost en Lizzy mogen blijven, maar gooi alsjeblieft Kyra, Daan en Ariël eruit!
quote:Ben ik het helemaal mee eens!!
Op vrijdag 27 juni 2003 23:05 schreef Flamebringer het volgende:
De cliffhanger was in ieder geval ERG mooi in beeld gebracht, goed camerawerk en dan die muziek er nog eens achter! Daarnaast vind ik het goed dat er weer eens een familieconflict bestaat in ONM. Vroeger ging de serie altijd over het conflict tussen de Reitsema's en Couwenbergs, maar dat is door verschillende relaties wel behoorlijk weggevaagd. Gelukkig zijn nu de Van Walsumpjes er! Ik had alleen gehoopt dat Serge iets meer in het openbaar zijn entree zou maken, maar dit was op zich ook wel OK...Voor het volgend seizoen hoop ik alleen maar dat ze het familieconflict verder gaan uitdiepen, en dat de Engel weer een paar leuke bewoners krijgt. Joost en Lizzy mogen blijven, maar gooi alsjeblieft Kyra, Daan en Ariël eruit!
quote:Volgens mij is het juist pas sinds een paar seizoenen, dat ze dat wel doen. Een week voor dat de nieuwe afleveringen beginnen, zenden ze de laatste vijf nog eens uit. Of is dat niet wat je bedoelt
Op vrijdag 27 juni 2003 20:55 schreef weet_ik_veel het volgende:[..]
Herhalingen worden de laatste seizoenen voor begin van het nieuwe seizoen niet meer uitgezonden.
Ik wou weetikveel vast sterkte wensen in de komende maanden en tof dat ze het volgend jaar weer gaan herhalen!
quote:Hoe bedoel je? Worden de afleveringen 's ochtends weer herhaald?
Op zaterdag 28 juni 2003 13:18 schreef Lemijn het volgende:
Ik lees alles nog neit want ik kon niet kijken gister, maar gelukkig liep de video.Ik wou weetikveel vast sterkte wensen in de komende maanden en tof dat ze het volgend jaar weer gaan herhalen!
quote:Lees je dit topic niet door ofzo
Op zaterdag 28 juni 2003 13:39 schreef weet_ik_veel het volgende:[..]
Hoe bedoel je? Worden de afleveringen 's ochtends weer herhaald?
quote:Ik lees alleen maar de eigen onzin, niet de jouwe!
Op zaterdag 28 juni 2003 14:45 schreef Svensational het volgende:[..]
Lees je dit topic niet door ofzo
Vanaf 7 septemeber ofzo gaan ze op zondagmiddag om 17.45 op Yorin, vijf afleveringen achter elkaar uitzenden
Die vooruitblik naar de volgende keer was ook best leuk. Joyce die een mes in haar hand heeft en waarschijnlijk Arthur wil bedreigen. Serge is ook erg grappig, hoe hij Bettina achterna loopt in het ziekenhuis. En het leek er ook op dat Arthur en Claire iets gedaan hadden, maar dat weet ik niet.
offtopic / Svensational, geweldige icon heb je! Waarom zo into Hessel?
quote:In tegenstelling tot andere jaren was hij zeker zwak. Er is nu niet echt iets spannends om naar uit te kijken vind ik... Als nou ineens Serge daar had gestaan met een pistool ofzo, dan was het nog spannend geweest.
Op zaterdag 28 juni 2003 19:02 schreef somegirl het volgende:
Ik vond de cliffhanger echt zwakker dan verwacht, oke, het camera werk en de dramatische muziek was geweldig, maar het had weinig inhoud. Erg jammer.offtopic / Svensational, geweldige icon heb je! Waarom zo into Hessel?
offtopic / Ga volgende week naar Terschelling. Ben er vorig jaar ook geweest en bij Hessel was het toen supergezellig.
quote:Mee eens, hoewel ik toch wel benieuwd ben hoe het verder zal gaan. Zullen Arthur en Hugo aan kunnen blijven als het allemaal uit komt, en wie wordt de nieuwe directeur dan?? Maar vooral wat gaat er met Serge gebeuren???
Op zaterdag 28 juni 2003 19:53 schreef Svensational het volgende:[..]
In tegenstelling tot andere jaren was hij zeker zwak. Er is nu niet echt iets spannends om naar uit te kijken vind ik... Als nou ineens Serge daar had gestaan met een pistool ofzo, dan was het nog spannend geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |