ONM - Kijken jullie wel uit Lizzy & Joost?
ONM deel 2 ~Sid Vicious~
ONM deel 3 ~Arthur and his evil family~
ONM Deel 4 ~27 Juni 2003:Clash of the Titans~
ONM Deel 5 ~Aafke:Nog altijd ONM's Leading Lady~
ONM Deel 6: ~Joyce: Partycrasher met een Alterego~
ONM Deel 7 ~Margot, we zullen je missen~
ONM Deel 8 ~ Serge: Nu Slechter Dan Ooit~
ONM Deel 9 ~Daan: Meesterkok met foute vrienden~
ONM Deel 10 ~Lizzy & Joost: jong geluk verstoord?~
ONM Deel 11 ~ Hugo en zijn vreemde fantasieën
ONM Deel 12 ~Ellen: van alcoholist tot duffe doos~
ONM Deel ~ 13: Ellen: zijn de geruchten waar?
ONM Deel 14 - Niels en de lunatic babe
ONM Deel 15: ~Claire:Nog Altijd ONM's Bitchy Babe~
ONM deel 16: 2000 keer en still going strong!!
Floor is zwanger geraakt op een feestje en onder dwang van haar ouders wou ze zich laten aborteren. Ariël heeft haar echter omgepraat en heeft ze besloten om het kind te houden. Echter, hierdoor werd ze wel het huis uitgezet en ze woont daarom nu tijdelijk in de Engel. Ze wil samen met Ariël een tehuis voor tienermoeders oprichten. Ze krijgen hulp van oa. Aafke, Bram en ook Duuk wil een helpende hand toesteken. Floor past vaak op Doris, het dochtertje van Bram en Ellen en stiekem heeft zij wel een oogje op Bram.
Links:
quote:he getsie, gaat die troel met dr accentje nou een grote rol krijgen? Geef dan inderdaad maar liever Frida terug.
Op donderdag 12 februari 2004 00:03 schreef Svensational het volgende:
En Lieve gaat solliciteren in het Beatrix
quote:dan is Tara wel flink de weg kwijt zeg.....ze vond die Carlo toch zo kansloos?
Op woensdag 11 februari 2004 23:43 schreef Svensational het volgende:
Volgende week belanden Tara en Carlo bij elkaar in bed, maar wie ligt daar te wachten? Onze lieve KimmetjeDus het huwelijk gaat niet door
quote:wat
Op donderdag 12 februari 2004 14:33 schreef Basic het volgende:
hahahha geweldig
quote:Ik vind dat Vlaamse accentje wel sexy. Maar wat zou lieve Lieve daar gaan doen? Een verpleegster, die zelf medicamenten gebruikt, worden? Joosts baantje op de postkamer inpikken? Neurotische Lisette achter de balie vervangen?
Op donderdag 12 februari 2004 12:44 schreef Wup het volgende:he getsie, gaat die troel met dr accentje nou een grote rol krijgen? Geef dan inderdaad maar liever Frida terug.
quote:Ze was toch verpleegkundige ofzo voordat ze depri werd...
Op donderdag 12 februari 2004 15:30 schreef weet_ik_veel het volgende:[..]
Ik vind dat Vlaamse accentje wel sexy. Maar wat zou lieve Lieve daar gaan doen? Een verpleegster, die zelf medicamenten gebruikt, worden? Joosts baantje op de postkamer inpikken? Neurotische Lisette achter de balie vervangen?
quote:Echt waar? Ow, ik had heb het nog niet zoveel gehoord, maar Niels ging ook al zo maf meebabbelen steeds. Ik vond dr ook niet zo vlot enzo, en veel te lief, maar ik heb eigenlijk ook nog niet zoveel van dr gezien.
Op donderdag 12 februari 2004 15:30 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik vind dat Vlaamse accentje wel sexy. Maar wat zou lieve Lieve daar gaan doen? Een verpleegster, die zelf medicamenten gebruikt, worden? Joosts baantje op de postkamer inpikken? Neurotische Lisette achter de balie vervangen?
Lisette vervangen is uiteraard uit den boze, ze zal wel concurrentie worden voor Claire ofzo?
Hoofdverpleegkundige was ze volgens Niels maar dat soort dingen veranderen toch steeds als het beter in het verhaaltje past, of Niels liegt de boel weer eens bij elkaar.
Nou ja, Frida is gewoon leuker....
quote:Als ze gaat sollicteren vertelt ze niet van haar ziekte, want ze vraagt zich af of verzwijgen hetzelde is als liegen.
Op donderdag 12 februari 2004 15:40 schreef Wup het volgende:[..]
Echt waar? Ow, ik had heb het nog niet zoveel gehoord, maar Niels ging ook al zo maf meebabbelen steeds. Ik vond dr ook niet zo vlot enzo, en veel te lief, maar ik heb eigenlijk ook nog niet zoveel van dr gezien.
Lisette vervangen is uiteraard uit den boze, ze zal wel concurrentie worden voor Claire ofzo?
Hoofdverpleegkundige was ze volgens Niels maar dat soort dingen veranderen toch steeds als het beter in het verhaaltje past, of Niels liegt de boel weer eens bij elkaar.Nou ja, Frida is gewoon leuker....
quote:Cursus liegen kan ze zo bij Niels halen....
Op donderdag 12 februari 2004 16:06 schreef Svensational het volgende:
Als ze gaat sollicteren vertelt ze niet van haar ziekte, want ze vraagt zich af of verzwijgen hetzelde is als liegen.
quote:Van mij mag ze terug naar waar ze vandaan komt...
Op donderdag 12 februari 2004 16:10 schreef Wup het volgende:Cursus liegen kan ze zo bij Niels halen....
Maar hoe kan ze dat verzwijgen, waar heb je de afgelopen 4 jaar uitgehangen? ... uhm... zwijg.......
Lieve gaat in het Bea werken, en Claire verteld aan Arthur dat Lieve een intressant verleden heeft. Kreng!!!
Wordt leuk volgende week.....
quote:ow wat sneu voor Ariel....
Op donderdag 12 februari 2004 16:33 schreef soapie het volgende:
Woensdag staat de vriend van die Evelien op de stoep en Ariel is daar niet blij mee. Das dan vast die verkrachter.
quote:Claire is niks kreng
Lieve gaat in het Bea werken, en Claire verteld aan Arthur dat Lieve een intressant verleden heeft. Kreng!!!Wordt leuk volgende week.....
quote:Inderdaad weg met Lieve, een leuke vent voor Joyce en Frida terug voor Renee. Iedereen blij!!!!!
Op donderdag 12 februari 2004 16:43 schreef Wup het volgende:
Claire is niks kreng
maar Claire is dus wel op de hoogte van het verleden van Lieve
en blijkbaar gaat dat baantje gewoon door, beetje vreemd natuurlijk maar goed, ik weet niet hoor of ik nou wel zo op die Lieve zit te wachten.
Er mag wel weer eens een leuke vent opduiken ergens.
Oh ja ik wil Victor en Gina ook nog steeds terug!!!!!
quote:Die is ook al een ouwe knar van 45 jaar ...
Op donderdag 12 februari 2004 19:07 schreef soapie het volgende:
Ik vind Joyce er trouwens deze week niet uitzien. Alsof ze zo uit de manege komt. Met die afschuwelijke paardrijbroek en -laarzen.
quote:Belgen praten allemaal zo..
Op donderdag 12 februari 2004 19:31 schreef Vaatdoek het volgende:
Ik irriteer me mateloos aan dat accent van dieLieve
En dan gaat Niels ook nog zo walgelijk met haar meelullen.
Ik zou zeggen: lieve terug naar t gesticht en niels praat weer es normaal
Grappige oneliner van Tuur.
Lieve moet hoognodig eens naar een fatsoenlijke haarknipper.
quote:Lieve moet hoognodig VERDWIJNEN!!!!!!
Op donderdag 12 februari 2004 20:11 schreef weet_ik_veel het volgende:Lieve moet hoognodig eens naar een fatsoenlijke haarknipper.
quote:Dat was mij ook opgevallen ja, heel apart!!
Op donderdag 12 februari 2004 20:20 schreef Svensational het volgende:
Ik vind Niels wel wonderbaarlijk snel hersteld. Vorige week lag ie nog in coma, en nou dartelt ie al weer vrolijk rond in het ziekenhuis.
quote:Hij liegt toch over alles. Misschien ook wel over die coma?
Op donderdag 12 februari 2004 20:20 schreef Svensational het volgende:
Ik vind Niels wel wonderbaarlijk snel hersteld. Vorige week lag ie nog in coma, en nou dartelt ie al weer vrolijk rond in het ziekenhuis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |