hihi....quote:Op donderdag 26 februari 2004 00:48 schreef Svensational het volgende:
wattafakka, waarom staat er & in mijn topictitel
Neuh daar hebben we het al eens over gehad, Claire slaan is zwaar verboden.quote:Op donderdag 26 februari 2004 00:48 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik denk dat lieve Lieve een paar klappen op Claire's bakkes zal klatsen. Als lieve Lieve boos wordt, wil je haar niet tegenkomen. Ik ken irl mensen die manisch depressief zijn .... die moet je niet in het vaarwater komen als ze hun medicatie niet of te laat nemen ....
Maareh om op je topic te reageren, ik gun Tara toch echt wel wat leukers dan Carlo.quote:Op donderdag 26 februari 2004 00:48 schreef Svensational het volgende:
wattafakka, waarom staat er & in mijn topictitel
er staat dus & a m p : in de topic titel. als je dat typt zonder spaties krijg je & in het bericht en als je alleen & typt krijg je dat er wel bijquote:Op donderdag 26 februari 2004 00:49 schreef Wup het volgende:
[..]
hihi....
ow kijk ik ben tegenwoordig ook volkomen onschuldig aan al mijn typefoutjes.quote:Op donderdag 26 februari 2004 00:51 schreef weet_ik_veel het volgende:
En waarom staat er dat iemand zijn reactie 1% heeft gewijzigd? De bugvreters van FOK! hebben nog heel wat klei te kneden. Oh... en als er tikfouten in mijn tekst staan, dan komen die er door een bug. Begrepen, Svensational!
En als wij dat meppen nou eens samen zullen gaan doen? Zou je het dan wel leuk vinden?quote:Op donderdag 26 februari 2004 00:50 schreef Wup het volgende:
Neuh daar hebben we het al eens over gehad, Claire slaan is zwaar verboden.
Ik kon het al niet begrijpen dat jij een typfout maaktequote:Op donderdag 26 februari 2004 00:51 schreef weet_ik_veel het volgende:
En waarom staat er dat iemand zijn reactie 1% heeft gewijzigd? De bugvreters van FOK! hebben nog heel wat klei te kneden. Oh... en als er tikfouten in mijn tekst staan, dan komen die er door een bug. Begrepen, Svensational!
Weet ik veel wat voor foute types jij kent?quote:Op donderdag 26 februari 2004 00:52 schreef Wup het volgende:
ow kijk ik ben tegenwoordig ook volkomen onschuldig aan al mijn foute types.
Als ik Lieve op de brandstapel of uit het raam mag gooien, mag jij 1 keertje naar Claire blazen......quote:Op donderdag 26 februari 2004 00:52 schreef weet_ik_veel het volgende:
En als wij dat meppen nou eens samen zullen gaan doen? Zou je het dan wel leuk vinden?![]()
Lekker ....quote:Op donderdag 26 februari 2004 00:54 schreef Wup het volgende:
Als ik Lieve op de brandstapel of uit het raam mag gooien, mag Claire 1 keertje op jou blazen......
Ik vind haar accent niet zo vervelnd, dat vind ik eerder irritant aan Niels, nee ik word niet goed van die eeuwige smile van dat mens.quote:Op donderdag 26 februari 2004 00:57 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik snap niet wat jullie tegen Lieve hebben. Ik vind het Vlaamse accent bij een vrouw erg sexy. Vond jij "zanger" Wienzzzton, met wie Dash 3-In-1 neukte dan minder irritant?
Toen ze over Claire begon te godveren ("Godverdoemme Niels, da gunde gij die Clèrrr tog nie!?"), was de smile weg. Ver weg!quote:Op donderdag 26 februari 2004 01:01 schreef Wup het volgende:
Ik vind haar accent niet zo vervelnd, dat vind ik eerder irritant aan Niels, nee ik word niet goed van die eeuwige smile van dat mens.
hahahaha, nou ja sorry te laat, ze kan het niet meer goedmaken.quote:Op donderdag 26 februari 2004 01:04 schreef weet_ik_veel het volgende:
Toen ze over Claire begon te godveren ("Godverdoemme Niels, da gunde gij die Clèrrr tog nie!?"), was de smile weg. Ver weg!
wacht maar tot je Ariel ook eens in een stoeipakje te zien krijgtquote:Op donderdag 26 februari 2004 01:10 schreef weet_ik_veel het volgende:
En toch vind ik Lieve leuker dan Dash 3-In-1.
haha wat ben je lollig vanavopnd.quote:Op donderdag 26 februari 2004 01:13 schreef weet_ik_veel het volgende:
't Is dat je een vrouw bent, anders had ik je voor "LUL" uitgemaakt ....
Ariel is Dash 3-In-1 (werd vroeger in een ton geleverd). Mocht het ooit gebeuren dat zij überhaupt in een stoeipakje past, dan zie ik me voor het eerst in 5 jaren genoodzaakt om een aflevering op mijn tape te editen .....
Allemaal buginherent....quote:Op donderdag 26 februari 2004 01:18 schreef Wup het volgende:
ow nu staat het er wel bij, er gebeuren vage dingetjes nog hoor
Niet kijken zou verboden moeten worden!!!quote:Op donderdag 26 februari 2004 02:06 schreef Basic het volgende:
gemist vandaag,......maar ben er vanaf nu weer bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |