Teveel Aafke gedoe is niet goed voor ONM, dat geldt eigenlijk ook voor JP.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:12 schreef weet_ik_veel het volgende:
Hij gaat beginnen, die oorlog.
Gun Aafke een leuk afscheid....quote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:14 schreef Wup het volgende:
Teveel Aafke gedoe is niet goed voor ONM, dat geldt eigenlijk ook voor JP.
jaaa leuk!quote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:14 schreef weet_ik_veel het volgende:
Nou hoop ik eigenlijk dat Koen Aafke net zo besodeflikkert zoals Wouter dat heeft gedaan.
Ja da's waar. Ik dacht aan een happy ending met Koen.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:16 schreef soapie het volgende:
Gun Aafke een leuk afscheid....
Waarom? Ze laat JP en de Engelbewoners verrekken.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:16 schreef soapie het volgende:
Gun Aafke een leuk afscheid....
Wat moet ik me daarbij voorstellen? Dat Aafke zwanger van hem wordt?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:17 schreef Wup het volgende:
Ja da's waar. Ik dacht aan een happy ending met Koen.
Nou ja zeg.....quote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:20 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wat moet ik me daarbij voorstellen? Dat Aafke zwanger van hem wordt?
so what....quote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:19 schreef weet_ik_veel het volgende:
Waarom? Ze laat JP en de Engelbewoners verrekken.
Oh wacht, dat kan niet meer, want daarvoor is oma te oud......quote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:21 schreef Wup het volgende:
Nou ja zeg.....
Dat is toch reden genoeg om haar ook te laten verrekken ...quote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:22 schreef Wup het volgende:
so what....
Doe jij het de volgende keer dan maar beter ...quote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:40 schreef Markie-Mark het volgende:
wat een geweldig leuke titel weer zeg
Ik zag in het vorige topic zo'n leuke titel van Babette staan: ONM #21 - Ruyg leven maakt meer kaDuuk dan je lief is...
die is echt leuk...maar ja dit topic is toch al best verziekt, vandaar mijn minimale hoeveelheid posts hierzo
wat is er mis dan [ behalve de topictitel]?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:40 schreef Markie-Mark het volgende:
maar ja dit topic is toch al best verziekt, vandaar mijn minimale hoeveelheid posts hierzo
De topictitel en de first post zijn net zo kut als alle andere, na de migratie...quote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:54 schreef Wup het volgende:
wat is er mis dan [ behalve de topictitel]?
Babette zit die dingen toch ook niet voor niks te verzinnen?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:58 schreef weet_ik_veel het volgende:
Btw.: de topictitel is wel goed, want het wordt oorlog tussen JP en Aafke....
Ja en? Welke rechten ontleent zij daaraan?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:00 schreef Wup het volgende:
Babette zit die dingen toch ook niet voor niks te verzinnen?
Dat is omdat ze zo goed zijn.quote:niet dat het heel veel uitmaakt want die topics gaan wel erg snel de laatste tijd.
Wat klets je toch weer raar.....quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:01 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ja en? Welke rechten ontleent zij daaraan?
Dat is omdat jij ze volzet met de meest onzinnge bagger, die weinig tot niks met ONM te maken heeft maar wel met jouw seksuele frustraties en dat is het laatste wat ik er over zegquote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:01 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Dat is omdat ze zo goed zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |