ONM - Kijken jullie wel uit Lizzy & Joost?
ONM deel 2 ~Sid Vicious~
ONM deel 3 ~Arthur and his evil family~
ONM Deel 4 ~27 Juni 2003:Clash of the Titans~
ONM Deel 5 ~Aafke:Nog altijd ONM's Leading Lady~
ONM Deel 6: ~Joyce: Partycrasher met een Alterego~
ONM Deel 7 ~Margot, we zullen je missen~
ONM Deel 8 ~ Serge: Nu Slechter Dan Ooit~
ONM Deel 9 ~Daan: Meesterkok met foute vrienden~
ONM Deel 10 ~Lizzy & Joost: jong geluk verstoord?~
Hier graag verder.
Gaat Kyra op Hugo's fantasieën in of kotst ze 'm uit?
quote:laten we het hopen, en dan een leuke vent voor Claire, erg sneu dat Victor er niet meer is..........
Op donderdag 20 november 2003 21:55 schreef Svensational het volgende:
Ik denk dat dat trio er niet zal komen, maar dat Hugo Claire eruit flikkert en verder gaat met Kyra!
quote:Claire is de geknipte vrouw voor Niels. Ze trekken elkaar i.e.g. aan. Maar: hoe gaat Niels dat aan zijn lunaticbabe in Brussel vertellen?
Op donderdag 20 november 2003 22:01 schreef Wup het volgende:[..]
laten we het hopen, en dan een leuke vent voor Claire, erg sneu dat Victor er niet meer is..........
quote:Niels
Op donderdag 20 november 2003 22:01 schreef Wup het volgende:[..]
laten we het hopen, en dan een leuke vent voor Claire, erg sneu dat Victor er niet meer is..........
quote:tsja ik vind die Niels vooralsnog eigenlijk een beetje dezelfde soort persoon als Hugo [behalve dan dat Niels er een stuk leuker uitziet en niet van die viezige haarplukjes in zn gezicht heeft].
Op vrijdag 21 november 2003 00:05 schreef weet_ik_veel het volgende:Claire is de geknipte vrouw voor Niels. Ze trekken elkaar i.e.g. aan. Maar: hoe gaat Niels dat aan zijn lunaticbabe in Brussel vertellen?
als Hugo en Kyra echt een stel moet worden (wat zal die Hugo een spijt krijgen zeg....), wens ik ze weinig verhaallijnen toe, dat wordt net zoiets suffigs als Bram en Ellen....
quote:En die Duuk is een lompe boer.
Op vrijdag 21 november 2003 20:03 schreef Riann het volgende:
wa'n trut is die tara ook
quote:nou nou dat valt zat mee
Op vrijdag 21 november 2003 20:09 schreef weet_ik_veel het volgende:[..]
En die Duuk is een lompe boer.
en duuk is lekkerrrrrrrrrr
tara ook maar toch lullig dat ze zoiets zegt
en wat een triest stelletje die Kyra en Tara, die kunnen zo terecht bij GTST...
eerst Kyra met die rectie zie post van weet_ik_veel en daarna Tara die gaat uithuilen bij pappie... stoere meid hoor.
jammer, ik vond haar eerst eigenlijk wel leuk.
quote:En JP als monteur!!!!!!!!
Op vrijdag 21 november 2003 20:43 schreef Svensational het volgende:
Frank Rigter (Frank 2) nu in Flodder als politieagent. Op Yorin!
quote:Wat? JP als moderator?
Op vrijdag 21 november 2003 20:57 schreef Svensational het volgende:[..]
En JP als monteur!!!!!!!!
Trouwens wel grappig dat Arthur denkt dat Kyra en Hugo het gedaan hebben
quote:En hoe gemakkelijk hij het bagatelliseert.
Op vrijdag 21 november 2003 22:15 schreef Vaatdoek het volgende:
Trouwens wel grappig dat Arthur denkt dat Kyra en Hugo het gedaan hebben
quote:Kunnen nooit te veel lunatics in één soap zitten!!
Op vrijdag 21 november 2003 10:56 schreef Wup het volgende:
En die Belgische zal toch niet weer een ontsnapte gek worden? Dat is wel heel snel na Serge....
Zoals die Lisette een paar jaar terug in GTST, die een obsessie had voor Harmsen! Lijkt me helemaal geweldig als dat vrouwtje van Niels ook de boel op stelten komt zetten!!!
quote:Hadden ze daar ook een Lisette? Of is ze uit GTST geïmporteerd? Net als Tim Immers, Casper van Bohemen, e.a..
Op zaterdag 22 november 2003 21:30 schreef babette21 het volgende:[..]
Kunnen nooit te veel lunatics in één soap zitten!!
![]()
Zoals die Lisette een paar jaar terug in GTST, die een obsessie had voor Harmsen!
Lijkt me helemaal geweldig als dat vrouwtje van Niels ook de boel op stelten komt zetten!!!
quote:Ze hadden daar ook een Lisette... ging ook 'n tijdje door 't leven als Alice (geloof ik)... compleet gestoord wijf, had allemaal voodoo-achtige poppetjes van Harmsen en had Rik & Anita nog 'n tijdje "ontvoerd" in huis van Helen Helmink... Briljant bedacht én gespeeld!
Op zaterdag 22 november 2003 22:07 schreef weet_ik_veel het volgende:[..]
Hadden ze daar ook een Lisette? Of is ze uit GTST geïmporteerd? Net als Tim Immers, Casper van Bohemen, e.a..
quote:en Sid is er ook nog...
Kunnen nooit te veel lunatics in één soap zitten!!
![]()
Zoals die Lisette een paar jaar terug in GTST, die een obsessie had voor Harmsen!
Lijkt me helemaal geweldig als dat vrouwtje van Niels ook de boel op stelten komt zetten!!!
quote:in de serie niet nee, maar irl had hij een meisje mishandeld ofzo, waardoor hij ontslagen werd. Maar ik zou wel leuk vinden als ie terug kwam
Op zondag 23 november 2003 13:09 schreef Wup het volgende:[..]
en Sid is er ook nog...
die zal toch ook wel weer een keertje losgelaten worden, ik hoop van wel tenminste, zo een vreselijke misdaad had hij toch niet begaan?
quote:Ja het wordt tijd dat er eens iets met die 'verhaallijn' gedaan gaat worden.
quote:Idd, hij is daar 1x geweest en dat was het... Misschien als ie terugkomt uit India?!
Op zondag 23 november 2003 14:19 schreef soapie het volgende:Ja het wordt tijd dat er eens iets met die 'verhaallijn' gedaan gaat worden.
Het slaat nu nergens op!!!!
Trouwens, ze hadden ook gezegd dat dit het seizoen werd waarin het vooral zou draaien om de strijd tussen de Couwenbergjes en de Van Walsums... nou, vind 't vies tegenvallen... Af en toe een beetje mot om contractjes enzo, that's all... Wanneer breekt de pleuris nou eens uit?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |