Hier graag verder ...
[Dit bericht is gewijzigd door weet_ik_veel op 21-12-2003 17:21]
quote:Waarom?
Op zondag 21 december 2003 17:11 schreef Svensational het volgende:
Ik hoop maar dat Markie-Mark de titel niet leest
quote:Heb je het eind van het vorige topic niet gelezen??
Op zondag 21 december 2003 17:12 schreef weet_ik_veel het volgende:[..]
Waarom?
quote:Dan heeft hij vette pech!
Op zondag 21 december 2003 17:13 schreef Svensational het volgende:[..]
Heb je het eind van het vorige topic niet gelezen??
Btw.: is er bij ONM geen Kerst? Een paar jaren geleden wel ... Ellen zoop zich toen nog klem en Luciel werd bijna vermoord.
Ik zou het ONM Deel 13: ~Ellen, zijn de geruchten waar?~ Maar geod, dat maakt niet zo heel veel uit natuurlijk.
En waarom staat er in de openingspost een link met een afbeelding erin
quote:Die staat er niet.
Op zondag 21 december 2003 17:20 schreef Svensational het volgende:
En waarom staat er in de openingspost een link met een afbeelding erin
quote:Je kunt toch weggaan?
Op zondag 21 december 2003 17:24 schreef Markie-Mark het volgende:Grootste baggertitel ooit
quote:ONM Deel 14~Claire :Femme Fatale stort zich op de vrouwenfiets~
Op zondag 21 december 2003 17:36 schreef Markie-Mark het volgende:
ONM Deel 14~Claire :Femme Fatale stort zich op de vrouwenliefde~
Met of zonder zadel?
dus heeft ze a) zelf ontslag genomen - zeer onwaarschijnlijk - of b) lekker vakantie!!! net als annemieke vorig jaar... gewoon een paar weekjes pleite...
geloof er in ieder geval geen reet van dat ze ontslagen zou zijn!!
dan zou die nog enigszins ergens op slaan, nu is 't nogal bullshit allemaal... nah ja, zal wel aan mij liggen...
quote:Yep!
Op zondag 21 december 2003 19:52 schreef babette21 het volgende:
nah ja, zal wel aan mij liggen...
quote:
Op zondag 21 december 2003 19:52 schreef babette21 het volgende:
btw, moet de titel niet zijn: "Do(minique), zijn de geruchten waar?!?!"dan zou die nog enigszins ergens op slaan, nu is 't nogal bullshit allemaal... nah ja, zal wel aan mij liggen...
quote:Ja, heb je gelijk in ja. Viel me ook een beetje tegen
Op zondag 21 december 2003 20:22 schreef Markie-Mark het volgende:[..]
![]()
slaat idd nergens op, waar zijn trouwens de leuke openingspost gebleven met foto's en inleidend verhaaltjes, nu is het topic voor mensen die niet echt bekend zijn met onm ook niet echt interessant lijkt me.
quote:Willen we die titel doen, moet je wel heel snel dit topic volkrijgen, want die aflevering is as. donderdag.
Op zondag 21 december 2003 17:36 schreef Markie-Mark het volgende:
ONM Deel 14~Claire :Femme Fatale stort zich op de vrouwenliefde~
Misschien is Dominique van Vliet wel gewoon in staking gegaan omdat ze haar rol te saai vindt worden, of omdat ze op fok duffe doos wordt genoemd....
Ik sluit me trouwens bij Babette21 aan, ik geloof ook weinig van dat plotselinge ontslag.
Ik wil eigenlijk een beetje meer vuurwerk in ONM. Het is me allemaal een beetje te langdradig aan het worden. Dat gedoe met Hugo en Kyra en nog maar te zwijgen over Joost. Carlo heeft momenteel echt zo een beetje het meest te doen. Ik vind Kim trouwens een leuk meisje.
En waar blijft die zwangere Ariel nou? Ik had verwacht dat ze wel wat spectaculairder zou binnenkomen.
En dat Niels nou weer een maand weg gaat vind ik al helemaal vreemd. Heeft Robert de la Haye nog een ander baantje dat hij steeds weg moet ofzo?
quote:Volgens mij heb ik hem ook voorbij zien komen in Spoed, bij de Tros. En hij staat ook nog steeds in het Theater. Lijkt me een druk leventje hebben
Op zondag 21 december 2003 21:05 schreef Wup het volgende:
het maak toch niet zoveel uit hoe zo een topic heet?Misschien is Dominique van Vliet wel gewoon in staking gegaan omdat ze haar rol te saai vindt worden, of omdat ze op fok duffe doos wordt genoemd....
Ik sluit me trouwens bij Babette21 aan, ik geloof ook weinig van dat plotselinge ontslag.Ik wil eigenlijk een beetje meer vuurwerk in ONM. Het is me allemaal een beetje te langdradig aan het worden. Dat gedoe met Hugo en Kyra en nog maar te zwijgen over Joost. Carlo heeft momenteel echt zo een beetje het meest te doen. Ik vind Kim trouwens een leuk meisje.
En waar blijft die zwangere Ariel nou? Ik had verwacht dat ze wel wat spectaculairder zou binnenkomen.En dat Niels nou weer een maand weg gaat vind ik al helemaal vreemd. Heeft Robert de la Haye nog een ander baantje dat hij steeds weg moet ofzo?
Ff een vraagje, kan iemand me ff kort bijpraten over de aflevering van afgelopen vrijdag? Heb hem gemist namelijk
Alvast bedankt!
BRON: RTL Boulevard (22-12-2003)
quote:Gaat de serie helemaal stoppen?
Op maandag 22 december 2003 18:56 schreef Iwan1976 het volgende:
Kenan Raven (Duuk de Ruijg), Hidde Maas (Arthur van Walsum), Dominique van Vliet (Ellen Evenhuis) en Dennis Overeem (Bram de Boei) zullen binnenkort uit OnM verdwijnen!BRON: RTL Boulevard (22-12-2003)
quote:Ik hoop het niet.
Op maandag 22 december 2003 19:17 schreef weet_ik_veel het volgende:Gaat de serie helemaal stoppen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |